Painonpudotus ei tunnu onnistuvan
Kuinka kauan olette noudattaneet dietti ruokavaliota ja liikuntaa kunnes paino on alkanut putoamaan?
Olen nyt kahden viikon ajan käynyt joka päivä kävelyllä ja kolmesti viikossa juoksu lenkillä, askeleita on tullut viikossa n. 70 000, olen syönyt terveellisesti, jättänyt kaiken ylimääräisen mussutuksen pois. Paino ei vaan putoa. mikään liikunta tai ruokavalion noudattaminen ei näy vaalla :( tämä on uutta minulle, sillä vielä pari vuotta sitten laihduin kun olin syömättä, nykyään en laihdu.. mistä tälläinen voi johtua? kestääkö kropalla normaalisti hetken, ennenkun alkaa luopua läskeistä? ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on pudotettavaa painoa..
Kommentit (77)
eihän sulla ole liikutaa ollenkaan. Tuo askelmäärä tulee viikossa ihan siinä kun käy kaupassa pari kertaa ja pikku aamulenkki päivittäin.
No kyllä kaksi viikkoa on liian lyhyt aika tehdä analyysejä. Palaa asiaan kahden kuukauden kuluttua.
Mitä syöt päivän aikana? Punnitsetko ruuan?
"Olen syönyt terveellisesti" ei kerro paljon siitä, kuinka isoja annoksia syöt.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö tarpeeksi?
liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin:
aamupalaksi annos kaurapuuroa mehukeiton kanssa ja pari kahvikuppia.
Lounaaksi kotiruokaa, usein kanaa, riisiä, kasviksia ja salaattia
välipalaksi banaani tai rahkaa marjoilla
päivälliseksi perus kotiruokaa
iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.
Aloitin itse juuri 16:8 paastokokeilun. Hyvä siinä mielessä ettei liikaa tarvitse katsoa mitä syö, eikä mikään ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
eihän sulla ole liikutaa ollenkaan. Tuo askelmäärä tulee viikossa ihan siinä kun käy kaupassa pari kertaa ja pikku aamulenkki päivittäin.
:DD no paljonko askeleita sinulla tulee viikossa?
On vain ainoastaan yksi ja ainut syy; SYÖT AIVAN LIIKAA!!!
Ei auta "detox pillerit", ei laihutusvyöt eikä karpppaus. Se auttaa että lopetat SEN HIRMUISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kaksi viikkoa on liian lyhyt aika tehdä analyysejä. Palaa asiaan kahden kuukauden kuluttua.
ok, eli vielä ei voi sanoa mitään. olen kai liian malttamaton tulosten suhteen. Ihmettelen vain kun ennen pystyin kontrolloimaan painoa juurikin syömällä vähemmän, nykyään vaikka teen niin, niin sillä ei ole vaikutusta kehooni. Nähdään 2 kuukauden päästä :)
Tarkista ruokavalio.
Ja liikkuvalla ihmisellä tulee helposti se 20 000 askelta per päivä. siis sellaisella joka oikeasti harrastaa.
Kuinka paljon syöt leipää? Et maininnut leivästä mitään, joten et yhtään?
Vierailija kirjoitti:
On vain ainoastaan yksi ja ainut syy; SYÖT AIVAN LIIKAA!!!
Ei auta "detox pillerit", ei laihutusvyöt eikä karpppaus. Se auttaa että lopetat SEN HIRMUISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!
Hyvä sinun on sanoa, että syön liikaa, kun et tiedä kuinka paljon syön :D itsekin kuuluin nuorena niihin, jotka olivat sitämieltä, että painoa on helppo hallita, koska sitä oli. Syö vähemmän ja kuluta enemmän. Mutta kun tuo ei enää toimi. Vaikka joisin pelkkää vettä, lihoisin siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin:
aamupalaksi annos kaurapuuroa mehukeiton kanssa ja pari kahvikuppia.
Lounaaksi kotiruokaa, usein kanaa, riisiä, kasviksia ja salaattia
välipalaksi banaani tai rahkaa marjoilla
päivälliseksi perus kotiruokaa
iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.
Miksi alapeukkuja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.
Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?
Pari viikkoa on lyhyt aika. Ruuan määrän silmämääräinen arvioiminen on vaikeaa, itse ainakin arvioin herkästi alakanttiin. Osaatko myöskään arvioida kulutustasi oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?
Okei, että kaksi kertaa päivässä puuroa? aamulla ja päivälliseksi?
auttakkee onko kropassanijotain vikaa?