Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotus ei tunnu onnistuvan

Vierailija
16.04.2020 |

Kuinka kauan olette noudattaneet dietti ruokavaliota ja liikuntaa kunnes paino on alkanut putoamaan?
Olen nyt kahden viikon ajan käynyt joka päivä kävelyllä ja kolmesti viikossa juoksu lenkillä, askeleita on tullut viikossa n. 70 000, olen syönyt terveellisesti, jättänyt kaiken ylimääräisen mussutuksen pois. Paino ei vaan putoa. mikään liikunta tai ruokavalion noudattaminen ei näy vaalla :( tämä on uutta minulle, sillä vielä pari vuotta sitten laihduin kun olin syömättä, nykyään en laihdu.. mistä tälläinen voi johtua? kestääkö kropalla normaalisti hetken, ennenkun alkaa luopua läskeistä? ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on pudotettavaa painoa..

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5kk eikä mullakaan ole paino tippunut. Olen alkanut taas mussuttaa ihan piruttaen kaikkee voileipä, juustoja ja jälkiruokia, jo reilu kuukauden. EIKÄ PAINO EDES NOUSE!!

Painoni on siis täydellisen jumissa, ei nouse eikä alene.

Vierailija
22/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon syöt leipää? Et maininnut leivästä mitään, joten et yhtään?

Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.

Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?

Okei, että kaksi kertaa päivässä puuroa? aamulla ja päivälliseksi?

Vaikka niinkin, jos yksi lämmin ateria ei riitä päivässä. Tai pienennät kahden kotiruoka-annoksen kokoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain ainoastaan yksi ja ainut syy; SYÖT AIVAN LIIKAA!!!

Ei auta "detox pillerit", ei laihutusvyöt eikä karpppaus. Se auttaa että lopetat SEN HIRMUISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!

Hyvä sinun on sanoa, että syön liikaa, kun et tiedä kuinka paljon syön :D itsekin kuuluin nuorena niihin, jotka olivat sitämieltä, että painoa on helppo hallita, koska sitä oli. Syö vähemmän ja kuluta enemmän. Mutta kun tuo ei enää toimi. Vaikka joisin pelkkää vettä, lihoisin siitäkin. 

Bravo. Mee tutkiuttamaan geenis. Afrikan nälänhätään on löytynyt ratkaisu xdxdxdxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd!!!!!!1

Vierailija
24/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.

Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?

Millähän perusteella se puuro on yhtään sen parempaa ruokaa, kuin kotiruoka jos kerran ohjeesi on, että syö vähemmän? Puuro on muutenkin paskaa.

Vierailija
25/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syöt päivän aikana? Punnitsetko ruuan?

en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin: 

aamupalaksi annos kaurapuuroa mehukeiton kanssa ja pari kahvikuppia.

Lounaaksi kotiruokaa, usein kanaa, riisiä, kasviksia ja salaattia

välipalaksi banaani tai rahkaa marjoilla

päivälliseksi perus kotiruokaa

iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.

Tämä ei kerro yhtään siitä minkä kokoisia annoksesi ovat. Mulla on semmoinen syvä lautanen mihin mahtuu vettä 3,5dl. Käytän syödessäni ainoastaan sitä, eli esim. eilen söin kasvis-spagettipaistosta ja raejuustoa, mahtui ehkä kauhallinen itse ruokaa ja muutama lusikallinen raejuustoa.

Sen lisäksi söin kaksi hapankorppua juustolla ja tomaatilla (ei voita tai margariinia) ja join puoli litraa smoothieta jossa banaani, purkillinen ananaspaloja ja jogurttia.

Lenkitän koiraa 3-4 kertaa päivässä, muuten en harrasta liikuntaa.

Paino tippuu koko ajan, vähintään kilon viikossa.

Tänään olen syönyt ruisleivän juustolla, kananmunalla, salaatilla ja tomaatilla ja yhden jogurtin.

Eli neuvoni on; syö vähemmän.

Vierailija
26/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella se puuro on yhtään sen parempaa ruokaa, kuin kotiruoka jos kerran ohjeesi on, että syö vähemmän? Puuro on muutenkin paskaa.

Oisko sen takia, että puurossa kaloreita on vähänlaisesti?

Vierailija
27/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa on lyhyt aika. Ruuan määrän silmämääräinen arvioiminen on vaikeaa, itse ainakin arvioin herkästi alakanttiin. Osaatko myöskään arvioida kulutustasi oikein?

Minä olen tästä kyllä eri mieltä. Arvioin usein ruuan määrän yläkanttiin ja pyrin syömään lautasmallin mukaan. Jos punnitsen ruuan sitä on yleensä vähemmän, kuin mitä olin arvioinut. En tiedä sitten onko minun lautaseni pienempi, kuin yleensä ovat. Siinä voisi olla hyvä keino, jos annoskoot tuntuvat olevan liian suuria - pienentää lautasa. Lautasen saa täyteen, mutta ruokaa ei oikeasti olekaan paljoa. 

Ja tästä huolimatta painonhallinta tahtoo olla minulle vaikeaa. En usko, että syön tuota kotiruokaa yhtään liikaa. Ja näin puntarikin sen on kertonut.

Vierailija
28/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa. Ei noilla kalorimäärillä laihdu.

Vierailija
29/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa saa taas todistaa läskien denialismin xd.

- You can kill me, but you can't kill my beetus - Hambeast

Ja sinun juttuja lukiessa saa todistaa idioottien ylimielisyyttä.

Vierailija
30/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harrastitko liikuntaa aiemmin ollenkaan? Jos olet nyt lisännyt radikaalisti liikuntaa (mielestäni liikuntamääräsi kuulostaa aika suurelta), niin sulla on lihaksissa nestettä joka kyllä lähtee. 7 lenkkiä viikossa, joista 3 juoksua on jo paljon. Kuinka pitkiä lenkit on?

5 ateriaa/välipalaa päivässä kuulostaa myös paljolta, koetko oikeasti tarvitsevasi niin montaa? Onko sulla nälkä päivän aikana? Jättäisin puurot ja banaanit ja panostaisin rasva-, proteiini- ja kasvispitoiseen ruokaan.

Itsellä ainakin jos syön aamulla puuroa, niin on hillitön nälkä jo parin tunnin kuluttua ja sitten joutuukin napsimaan jotain pitkin päivää. Pari kananmunaa ja kasviksia taas pitää nälkää iltaan asti, eikä sittenkään ole pakottavaa tarvetta syödä.

Vierailija
31/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisessa ruuassa, joka käsittää kanaa/kalaa/lihaa tms. muuta proteiinia ja jokin lisuke siihen ei voi olla liikaa kaloreita, että olisi tarve jatkuvasti korvata se jollain nollaruualla.

Vierailija
32/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään usko, että ongelmani olisi suuret annoskoot. Kotiruoka on siis ehkä neljä isoa lusikallista riisiä ja kolme lusikallista kanakastiketta, 250g parsakaalia ja 1/4 lautasesta salaattia.. enkä syö itseäni ähkyyn vaan silleen sopivasti.

Vierailija
33/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin: 

iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.

Tämä ei kerro yhtään siitä minkä kokoisia annoksesi ovat. Mulla on semmoinen syvä lautanen mihin mahtuu vettä 3,5dl. Käytän syödessäni ainoastaan sitä, eli esim. eilen söin kasvis-spagettipaistosta ja raejuustoa, mahtui ehkä kauhallinen itse ruokaa ja muutama lusikallinen raejuustoa.

Sen lisäksi söin kaksi hapankorppua juustolla ja tomaatilla (ei voita tai margariinia) ja join puoli litraa smoothieta jossa banaani, purkillinen ananaspaloja ja jogurttia.

Tänään olen syönyt ruisleivän juustolla, kananmunalla, salaatilla ja tomaatilla ja yhden jogurtin.

Kaikki tietää neuvon syö vähemmän. Huonoin neuvo minkä voi antaa.

Vierailija
34/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä ihapaskaa. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, rasva poistuu ruhosta. Todistettu miljoonilla koehenkilöillä. Erityisesti "leireillä".

Vierailija
35/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa saa taas todistaa läskien denialismin xd.

- You can kill me, but you can't kill my beetus - Hambeast

Ja sinun juttuja lukiessa saa todistaa idioottien ylimielisyyttä.

Hengästyitkö tuonkin kirjoittaessa? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
36/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän liiku enemmän.

Vierailija
37/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisessa ruuassa, joka käsittää kanaa/kalaa/lihaa tms. muuta proteiinia ja jokin lisuke siihen ei voi olla liikaa kaloreita, että olisi tarve jatkuvasti korvata se jollain nollaruualla.

Eli yksi kunnon ateria päivässä ei riitä? Siitä oli kysymys.

Vierailija
38/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen kyllästynyt kun paino ei vain putoa. Päivittäin syön alle 3,5k cal, käyn kävelyllä ja teen kehopainojumppaa. Siis pitääks juosta maraton jokapäivä pelkän pyhän hengen voimalla, jotta laihtuu?

Vierailija
39/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä ihapaskaa. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, rasva poistuu ruhosta. Todistettu miljoonilla koehenkilöillä. Erityisesti "leireillä".

Taas tätä paskaa ettei ymmärretä käytännöstä mistään mitään.

Vierailija
40/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää neuvon syö vähemmän. Huonoin neuvo minkä voi antaa.

Sehän on paras mahdollinen neuvo minkä voi antaa, ja taatusti toimiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän