Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotus ei tunnu onnistuvan

Vierailija
16.04.2020 |

Kuinka kauan olette noudattaneet dietti ruokavaliota ja liikuntaa kunnes paino on alkanut putoamaan?
Olen nyt kahden viikon ajan käynyt joka päivä kävelyllä ja kolmesti viikossa juoksu lenkillä, askeleita on tullut viikossa n. 70 000, olen syönyt terveellisesti, jättänyt kaiken ylimääräisen mussutuksen pois. Paino ei vaan putoa. mikään liikunta tai ruokavalion noudattaminen ei näy vaalla :( tämä on uutta minulle, sillä vielä pari vuotta sitten laihduin kun olin syömättä, nykyään en laihdu.. mistä tälläinen voi johtua? kestääkö kropalla normaalisti hetken, ennenkun alkaa luopua läskeistä? ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on pudotettavaa painoa..

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakkee onko kropassanijotain vikaa?

Vierailija
2/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sulla ole liikutaa ollenkaan. Tuo askelmäärä tulee viikossa ihan siinä kun käy kaupassa pari kertaa ja pikku aamulenkki päivittäin.

Vierailija
4/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaksi viikkoa on liian lyhyt aika tehdä analyysejä. Palaa asiaan kahden kuukauden kuluttua.

Vierailija
5/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt päivän aikana? Punnitsetko ruuan?

Vierailija
6/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen syönyt terveellisesti" ei kerro paljon siitä, kuinka isoja annoksia syöt.

Vierailija
7/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi?

liian paljon.

Vierailija
8/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin: 

aamupalaksi annos kaurapuuroa mehukeiton kanssa ja pari kahvikuppia.

Lounaaksi kotiruokaa, usein kanaa, riisiä, kasviksia ja salaattia

välipalaksi banaani tai rahkaa marjoilla

päivälliseksi perus kotiruokaa

iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.

Vierailija
9/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse juuri 16:8 paastokokeilun. Hyvä siinä mielessä ettei liikaa tarvitse katsoa mitä syö, eikä mikään ole kiellettyä.

Vierailija
10/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän sulla ole liikutaa ollenkaan. Tuo askelmäärä tulee viikossa ihan siinä kun käy kaupassa pari kertaa ja pikku aamulenkki päivittäin.

:DD no paljonko askeleita sinulla tulee viikossa? 

Vierailija
11/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain ainoastaan yksi ja ainut syy; SYÖT AIVAN LIIKAA!!!

Ei auta "detox pillerit", ei laihutusvyöt eikä karpppaus. Se auttaa että lopetat SEN HIRMUISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!

Vierailija
12/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kaksi viikkoa on liian lyhyt aika tehdä analyysejä. Palaa asiaan kahden kuukauden kuluttua.

ok, eli vielä ei voi sanoa mitään. olen kai liian malttamaton tulosten suhteen. Ihmettelen vain kun ennen pystyin kontrolloimaan painoa juurikin syömällä vähemmän, nykyään vaikka teen niin, niin sillä ei ole vaikutusta kehooni. Nähdään 2 kuukauden päästä :)

Vierailija
13/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ruokavalio.

Ja liikkuvalla ihmisellä tulee helposti se 20 000 askelta per päivä. siis sellaisella joka oikeasti harrastaa.

Vierailija
14/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon syöt leipää? Et maininnut leivästä mitään, joten et yhtään?

Vierailija
15/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain ainoastaan yksi ja ainut syy; SYÖT AIVAN LIIKAA!!!

Ei auta "detox pillerit", ei laihutusvyöt eikä karpppaus. Se auttaa että lopetat SEN HIRMUISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!

Hyvä sinun on sanoa, että syön liikaa, kun et tiedä kuinka paljon syön :D itsekin kuuluin nuorena niihin, jotka olivat sitämieltä, että painoa on helppo hallita, koska sitä oli. Syö vähemmän ja kuluta enemmän. Mutta kun tuo ei enää toimi. Vaikka joisin pelkkää vettä, lihoisin siitäkin. 

Vierailija
16/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.

Vierailija
17/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en punnitse ruokaa, joskus katson kyllä kalorilaskurilla ruoan kalorimäärän suurinpiirtein. Normaalia kotiruokaa jokseenkin näin: 

aamupalaksi annos kaurapuuroa mehukeiton kanssa ja pari kahvikuppia.

Lounaaksi kotiruokaa, usein kanaa, riisiä, kasviksia ja salaattia

välipalaksi banaani tai rahkaa marjoilla

päivälliseksi perus kotiruokaa

iltapalaksi teetä tai rahkaa jos on nälkä. harvemmin maistuu ruoka enää illalla.

Miksi alapeukkuja? :D

Vierailija
18/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipää syön ehkä kerran viikossa 1-2 siivua ruikkaria.. usein viikonloppuaamuna en jaksa keittää puuroa ja sillon syön leipää.

Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?

Vierailija
19/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa on lyhyt aika. Ruuan määrän silmämääräinen arvioiminen on vaikeaa, itse ainakin arvioin herkästi alakanttiin. Osaatko myöskään arvioida kulutustasi oikein?

Vierailija
20/77 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, luulen, että syöt vain liikaa tuota "kotiruokaa" ja kaksi kertaa päivässä. Miten olisi kotiruokaa kerran päivässä ja muuten puuroa, kun nälkä yllättää?

Okei, että kaksi kertaa päivässä puuroa? aamulla ja päivälliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi