Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Laureasta tuli mulle ainakin jo tänään noin neljän aikoihin tieto opiskelupaikasta
Vierailija kirjoitti:
Laureasta tuli mulle ainakin jo tänään noin neljän aikoihin tieto opiskelupaikasta
Mikä ala ja kampus?
Joku oli saanu Laureaan Porvoon sh monimuotoon jo tulokset. Itekin sinne hain mutta kesken on edelleen...? Alkaa meneen hermot :D
Vierailija kirjoitti:
Joku oli saanu Laureaan Porvoon sh monimuotoon jo tulokset. Itekin sinne hain mutta kesken on edelleen...? Alkaa meneen hermot :D
Tänää ei mitää tuu enää, odotellaan ja katotaan huomenna, itellä kans 6 koulua ja ei mitää viel tullu
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että voiko paikkaa ottaa vastaan, jos odottaa varasijalla ylemmillä toiveilla? Mutta eiväthän jonot liiku, jos moni odottaa vastaavaa...
Eikös paikan voi ottaa vastaan sillä varauksella, että jää vielä odottelemaan ylemmän toiveen paikkaa varasijalta. Tulee sitten automaattinen hyväksyntä sinne toiseen paikkaa, jollei varasijalta paikkaa aikarajojen puitteissa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänää ei mitää tuu enää, odotellaan ja katotaan huomenna, itellä kans 6 koulua ja ei mitää viel tullu
Nojoo mutta en ymmärrä miks saman alan ja kampuksen tulokset ei tuu samoihin aikoihin..
Onko toisen valintakokeen osiokohtaisia pisteitä missään vielä näkyvissä?
Näkeekö tulokset jostain niinkuin ekan kokeen näki?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että voiko paikkaa ottaa vastaan, jos odottaa varasijalla ylemmillä toiveilla? Mutta eiväthän jonot liiku, jos moni odottaa vastaavaa...
Ei voi ottaa vielä.
Kyllä ne liikkuvat, aina joku pääsee ekaan toiveeseen ja vapauttaa kakkostoiveestaan paikan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo mutta en ymmärrä miks saman alan ja kampuksen tulokset ei tuu samoihin aikoihin..
Varmaan käy läpi esim aakkosjärjestyksessä ja ei oo päässyt listaa loppuun ennen työvuoron päättymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko kukaan saanu tuloksii vielä turku amk tai hamk raksalle?
Turku julkaissut somensa mukaan jo kaikki tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala ja kampus?
Tikkurilan kampus ja sairaanhoitaja linja
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tulokset juu 🤔 Eikö muka ole sulle tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä myöskään mutta ei auta kun odottaa...
Onko kukaan päässyt samkiin kuntoutuksen ohjaajaksi? Olis kiva tutustua etukäteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullu mihinkään.. hain Otaniemeen ja Porvooseen ja Metropoliaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullu mihinkään.. hain Otaniemeen ja Porvooseen ja Metropoliaan..
Metropoliaan myös sh linjalle? Mulle tuli metropoliasta ensimmäisenä tieto varasijasta, iltapäivällä s-postia tosta laureasta. Alemmat hakutoiveet sit meni tietty hylätyksi kun pääsin toisena olleeseen.
Hep! Odottelen vielä 1.vaihtoehtoon pääsyä, toivon ettei varasijat liiku, tää kiinnoistaskin enempi! :)
Onko kukaan päässy Lahden amk energia- ja ympäristötekniikan insinööriksi? Olis kiva jos muutama tuttu naama löytyis syksyllä :)