Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
1781/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alanvaihtaja kirjoitti:

Hmm okei...

Olen ollut siinä luulossa että meille on oma kiintiö, koska ihan suoraan ilmoitettiin ensikertalaisille korvamerkittyjen aloituspaikkojen määrä ja muille kuin ensikertalaisille tarkoitettujen aloituspaikkojen määrä. Menikö mönkään?

Meni. Mutta ihan ymmärrettävää. Se nimettiin kaikkien kiintiöksi vasta tänä vuonna.

Missään vaiheessa toiskertalaisille ei kuitenkaan ole ollut omaa kiintiötään.

Vierailija
1782/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitelkaa, jos tuloksenne varasijoilla liikkuvat. Mietin, milloin päivittyvät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otin jo paikan vastaan ensimmäisestä yhteishausta niin mitä käy noille toisen yhteshaun kohteille? Mulla lukee että ”kesken” eikä olen vielä peruuntunut vaikka toisessa haussa otin jo paikan vastaan.

Vierailija
1784/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinvain1 kirjoitti:

Jos otin jo paikan vastaan ensimmäisestä yhteishausta niin mitä käy noille toisen yhteshaun kohteille? Mulla lukee että ”kesken” eikä olen vielä peruuntunut vaikka toisessa haussa otin jo paikan vastaan.

Opintopolun pitäisi huomata, ettet ole hakukelpoinen. Vähintäänkin paikan vastaanottaminen käy mahdottomaksi.

Vierailija
1785/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinvain1 kirjoitti:

Opintopolun pitäisi huomata, ettet ole hakukelpoinen. Vähintäänkin paikan vastaanottaminen käy mahdottomaksi.

Juu, eli tarviiko muhun tehä mitää? Ku se paikka on jo kuitenkin ja oon ilmottautunu läsnäolevaks

Vierailija
1786/2561 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laureasta tuli mulle ainakin jo tänään noin neljän aikoihin tieto opiskelupaikasta

Mikä ala ja kampus?

Tikkurilan kampus ja sairaanhoitaja linja

sos mäki pääsin tiksii ja sairaanhoitaja.

viel oon varasijal muualle, mut ne on niis on monta edel, et niihi en pääse :D

Vierailija
1787/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan nuo varasijat tänään liikkuisi ?

Vierailija
1788/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän aikaan päivästä tuloksia alkaa taas tulemaan...Monelta eilen?

Vierailija
1789/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koko päivän mittaan tulee, voisi kuvitella

Vierailija
1790/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras123321 kirjoitti:

Juu roskapostiinkaan ei ole tullut mitään. :O Muut hyväksytyksi tulleet olette kuitenkin vissiin saaneet sähköpostia? :O

mulle ei ikinä tullut sähköpostia, tai no tuli vahvistus paikanvastaanottamisesta sitten kun olin sen opintopolussa ottanut vastaan

Vierailija
1791/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras123321 kirjoitti:

Juu roskapostiinkaan ei ole tullut mitään. :O Muut hyväksytyksi tulleet olette kuitenkin vissiin saaneet sähköpostia? :O

mulle ei ikinä tullut sähköpostia, tai no tuli vahvistus paikanvastaanottamisesta sitten kun olin sen opintopolussa ottanut vastaan

Mä en edes pysty vastaanottamaan sitä paikkaa Opintopolussa? Johtuneeko sitten siitä, että ainakin yksi ylempi vaihtoehto on vielä "valinta kesken"? Joissakin on jo "varasija x" ja parista alemmasta myös puuttuu päätös vielä.

Vierailija
1792/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras123321 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieras123321 kirjoitti:

Mä en edes pysty vastaanottamaan sitä paikkaa Opintopolussa? Johtuneeko sitten siitä, että ainakin yksi ylempi vaihtoehto on vielä "valinta kesken"? Joissakin on jo "varasija x" ja parista alemmasta myös puuttuu päätös vielä.

Alempiin kohteisiin ei pääse, jos tulee ylemmiltä hyväksytyksi. Mutta en mäkään pysty vielä vastaanottamaan paikkaa, kun olen ensimmäiseen varasijalla 🤔

Vierailija
1793/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras123321 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieras123321 kirjoitti:

Alempiin kohteisiin ei pääse, jos tulee ylemmiltä hyväksytyksi. Mutta en mäkään pysty vielä vastaanottamaan paikkaa, kun olen ensimmäiseen varasijalla 🤔

sen alemman pystyy vastaanottamaan vissiin sit ku kaikki tulokset on valmiit. eli viimeistään tuolloin 15.7.

Vierailija
1794/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurea sh monimuoto tullut, heittämällä sisään. 66.45 pistettä. Luulin et koe meni penkin alle, mutta sainkin 3 pistettä enemmän kuin ekasta 😁

Vierailija
1795/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sähköposti hyväksymisestä alempaan hakutoiveeseen vaikka odotan edelleen ylemmän hakutoiveen valinnan tuloksia ja Opintopolussa lukee että valinta kesken. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella...Luulin että sähköposti tulee vasta sitten kun paikka on varmistunut. Eilen siis luki Opintopolussa jo hyväksyntä mutta tänään tuli tuo sähköposti

Vierailija
1796/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä piinaa. Olen 1.varasijalla yhteen ja ainoaan paikkaan mihin hain. Ja vielä pienessä ei-ensikertalaiskiintiössä. Opintopolussa lukee kysymykset & vastaukset osiossa että varasijat päivittyvät 1x/pv "aamupäivisin". Ilmoitelkaa jos teillä varasijat liikkuu, tuskastuttavaa koko ajan roikkua opintopolkua päivittämässä...

Vierailija
1797/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurea terveydenhoitaja tai sh-monimuodon tuloksia tullut vielä kellekään?

Vierailija
1798/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli eilen koululta (XAMK) sähköposti 14:38 ja Opintopolusta 20:05.

Vierailija
1799/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAMK ja JAMK fyssari sekä toimintaterapeutti tulokset on tulleet.

Jos muitakin ei-ensikertalaisia, laittaisitteko pisteenne ja tilanteenne.

Itse sain 71.9 ja pääsin muualle, mutta jäi mietityttämään, olisinko päässyt noihinkin ei-ensikertalaisena. :)

Vierailija
1800/2561 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijapaikka saatu! 65p ja 56p ajaraja. Sosionomi Laurea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän