Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Ilmoitelkaa, jos tuloksenne varasijoilla liikkuvat. Mietin, milloin päivittyvät...
Jos otin jo paikan vastaan ensimmäisestä yhteishausta niin mitä käy noille toisen yhteshaun kohteille? Mulla lukee että ”kesken” eikä olen vielä peruuntunut vaikka toisessa haussa otin jo paikan vastaan.
Mietinvain1 kirjoitti:
Jos otin jo paikan vastaan ensimmäisestä yhteishausta niin mitä käy noille toisen yhteshaun kohteille? Mulla lukee että ”kesken” eikä olen vielä peruuntunut vaikka toisessa haussa otin jo paikan vastaan.
Opintopolun pitäisi huomata, ettet ole hakukelpoinen. Vähintäänkin paikan vastaanottaminen käy mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietinvain1 kirjoitti:
Opintopolun pitäisi huomata, ettet ole hakukelpoinen. Vähintäänkin paikan vastaanottaminen käy mahdottomaksi.
Juu, eli tarviiko muhun tehä mitää? Ku se paikka on jo kuitenkin ja oon ilmottautunu läsnäolevaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laureasta tuli mulle ainakin jo tänään noin neljän aikoihin tieto opiskelupaikasta
Mikä ala ja kampus?
Tikkurilan kampus ja sairaanhoitaja linja
sos mäki pääsin tiksii ja sairaanhoitaja.
viel oon varasijal muualle, mut ne on niis on monta edel, et niihi en pääse :D
Jokohan nuo varasijat tänään liikkuisi ?
Mihinköhän aikaan päivästä tuloksia alkaa taas tulemaan...Monelta eilen?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koko päivän mittaan tulee, voisi kuvitella
vieras123321 kirjoitti:
Juu roskapostiinkaan ei ole tullut mitään. :O Muut hyväksytyksi tulleet olette kuitenkin vissiin saaneet sähköpostia? :O
mulle ei ikinä tullut sähköpostia, tai no tuli vahvistus paikanvastaanottamisesta sitten kun olin sen opintopolussa ottanut vastaan
Vierailija kirjoitti:
vieras123321 kirjoitti:
Juu roskapostiinkaan ei ole tullut mitään. :O Muut hyväksytyksi tulleet olette kuitenkin vissiin saaneet sähköpostia? :O
mulle ei ikinä tullut sähköpostia, tai no tuli vahvistus paikanvastaanottamisesta sitten kun olin sen opintopolussa ottanut vastaan
Mä en edes pysty vastaanottamaan sitä paikkaa Opintopolussa? Johtuneeko sitten siitä, että ainakin yksi ylempi vaihtoehto on vielä "valinta kesken"? Joissakin on jo "varasija x" ja parista alemmasta myös puuttuu päätös vielä.
vieras123321 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras123321 kirjoitti:
Mä en edes pysty vastaanottamaan sitä paikkaa Opintopolussa? Johtuneeko sitten siitä, että ainakin yksi ylempi vaihtoehto on vielä "valinta kesken"? Joissakin on jo "varasija x" ja parista alemmasta myös puuttuu päätös vielä.
Alempiin kohteisiin ei pääse, jos tulee ylemmiltä hyväksytyksi. Mutta en mäkään pysty vielä vastaanottamaan paikkaa, kun olen ensimmäiseen varasijalla 🤔
Vierailija kirjoitti:
vieras123321 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras123321 kirjoitti:
Alempiin kohteisiin ei pääse, jos tulee ylemmiltä hyväksytyksi. Mutta en mäkään pysty vielä vastaanottamaan paikkaa, kun olen ensimmäiseen varasijalla 🤔
sen alemman pystyy vastaanottamaan vissiin sit ku kaikki tulokset on valmiit. eli viimeistään tuolloin 15.7.
Laurea sh monimuoto tullut, heittämällä sisään. 66.45 pistettä. Luulin et koe meni penkin alle, mutta sainkin 3 pistettä enemmän kuin ekasta 😁
Mulle tuli sähköposti hyväksymisestä alempaan hakutoiveeseen vaikka odotan edelleen ylemmän hakutoiveen valinnan tuloksia ja Opintopolussa lukee että valinta kesken. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella...Luulin että sähköposti tulee vasta sitten kun paikka on varmistunut. Eilen siis luki Opintopolussa jo hyväksyntä mutta tänään tuli tuo sähköposti
Mä en kestä tätä piinaa. Olen 1.varasijalla yhteen ja ainoaan paikkaan mihin hain. Ja vielä pienessä ei-ensikertalaiskiintiössä. Opintopolussa lukee kysymykset & vastaukset osiossa että varasijat päivittyvät 1x/pv "aamupäivisin". Ilmoitelkaa jos teillä varasijat liikkuu, tuskastuttavaa koko ajan roikkua opintopolkua päivittämässä...
Laurea terveydenhoitaja tai sh-monimuodon tuloksia tullut vielä kellekään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli eilen koululta (XAMK) sähköposti 14:38 ja Opintopolusta 20:05.
OAMK ja JAMK fyssari sekä toimintaterapeutti tulokset on tulleet.
Jos muitakin ei-ensikertalaisia, laittaisitteko pisteenne ja tilanteenne.
Itse sain 71.9 ja pääsin muualle, mutta jäi mietityttämään, olisinko päässyt noihinkin ei-ensikertalaisena. :)
Opiskelijapaikka saatu! 65p ja 56p ajaraja. Sosionomi Laurea
Meni. Mutta ihan ymmärrettävää. Se nimettiin kaikkien kiintiöksi vasta tänä vuonna.
Missään vaiheessa toiskertalaisille ei kuitenkaan ole ollut omaa kiintiötään.