Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Odottamaton kirjoitti:
Onko tradenomiks tullu tuloksia vielä kellekään mihinkään?
Tuskin tullut kellekkään mihinkään ammattiin vielä tietoja paitsi todistuksen kautta
Tänään on muutamalle kaverille tullu jo AMK kokeista tulokset!
Odottamaton kirjoitti:
Tänään on muutamalle kaverille tullu jo AMK kokeista tulokset!
Mikä koulu/ala??
Vierailija kirjoitti:
Liikunnanohjaaja xamk!
Apua nyt sitten jännitetään millon muut koulut alkaa ripotella tuloksia ja paikkoja 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnanohjaaja xamk!
Apua nyt sitten jännitetään millon muut koulut alkaa ripotella tuloksia ja paikkoja 😬
Onkohan tämä nyt aivan tosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää hajoaa tähän odottamiseen ja keskustelupalstojen pläräämiseen .Miksi vasta 15.7 ?
Mietin itse samaa! Konehan ne pisteet laskee joten luulisi olevan helppoa laittaa vaan hakijat kokeiden tulosten mukaan järjestykseen..
HUOM! Eihän tämä mikään amk-haku ole, vaan yhteishaku! Kaikki yhteishakuun osallistuneet oppilaitokset lähettävät tuloksensa opintopolulle erikseen ja sen jälkeen pitää suorittaa sijoittelu. Koulujenkin pitää vielä varmistua että kaikki on mennyt oikein eikä tuloksia ole kadonnut tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri valituksi todistuksen perusteella, olin varasijalla 7 alun perin. Joten toivoa on!
Onnea! mikä ala?
Kiitos! Sosionomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri valituksi todistuksen perusteella, olin varasijalla 7 alun perin. Joten toivoa on!
Onnea! mikä ala?
Kiitos! Sosionomi.
Minne kaupunkiin ?
Varasija 7 tuun hulluksi ennen valintakokeen tuloksia🤯
Haha, löysin vanhasta Suomi24 keskustelusta ohjeet, miten tuloksen näkee opintopolun lähdekoodista paria päivää ennen julkaisua. Seuraava paikka mitä tulee sitten kytättyä xD
Vierailija kirjoitti:
Haha, löysin vanhasta Suomi24 keskustelusta ohjeet, miten tuloksen näkee opintopolun lähdekoodista paria päivää ennen julkaisua. Seuraava paikka mitä tulee sitten kytättyä xD
Jos joku haluaa tänäkin vuonna ”koodia” seurata niin ohjeet on: pisteet tulee näkyviin opintopolussa kun kirjautuu sisään ja menee sen jälkeen tähän osoitteeseen:
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Tuolla kannattaa seurata kohtaa ”viimeisin hakemuksen muutos”, tällä hetkellä se on 19.5. eli ei todistusvalintaa uudempaa tietoa.
https://www.hamk.fi/2020/toisen-vaiheen-amk-valintakokeen-kutsut-on-lah…
HAMKin pisterajat näkyy myös tuolla.
Olen jonosijalla 33 mutta varasijalla 7 voiko joku selventää.. Sisään otetaan varmaan 20
Vierailija kirjoitti:
Olen jonosijalla 33 mutta varasijalla 7 voiko joku selventää.. Sisään otetaan varmaan 20
Olet 33. paras. 6 on siitä välistä päässyt jonnekin ylempään toiveeseen.
Okei kiitos jospa vielä 7 pääsis ylempään
Onko tuloksen saaneet saaneet tiedon sähköpostiin ja tuleeko niillekin tieto, jotka eivät saaneet paikkaa?
Onko tradenomiks tullu tuloksia vielä kellekään mihinkään?