Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
1161/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää hajoaa tähän odottamiseen ja keskustelupalstojen pläräämiseen .Miksi vasta 15.7 ?

Mietin itse samaa! Konehan ne pisteet laskee joten luulisi olevan helppoa laittaa vaan hakijat kokeiden tulosten mukaan järjestykseen..

Vierailija
1162/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Savonia julkaissut toiseen vaiheeseen hyväksyttyjen alimpia pisterajoja ? Itse en löydä niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Savonia julkaissut toiseen vaiheeseen hyväksyttyjen alimpia pisterajoja ? Itse en löydä niitä

Sote-puolen pisterajat on ainakin tuolla :) 

Bioanalyytikko (AMK) 34,8

Suuhygienisti (AMK) 46,2

Röntgenhoitaja (AMK) 42,3

Fysioterapeutti (AMK) 60,5

Ensihoitaja (AMK) 63,4

Sosionomi (AMK) 38,4

Sairaanhoitaja (AMK) Kuopio 55,3

Sairaanhoitaja (AMK) Iisalmi kaikki

Vierailija
1164/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löysit?

Vierailija
1165/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1166/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ammattikorkeakouluun.fi on nurin, tuliskohan tänään tulokset? :)

En usko, ollaan niin kaukana vielä 15.7

Vierailija
1167/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne tulisi kokeiden pisteet taas, vaikka ei vielä tietoa jatkoon menosta?

Vierailija
1168/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne tulisi kokeiden pisteet taas, vaikka ei vielä tietoa jatkoon menosta?

No jos tulee nii kertokaahan toki, en jaksa alkaa kyttämään sitä sivua :D

Vierailija
1169/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöpedagogin alimmat pisterajat toiseen vaiheeseen?

Vierailija
1170/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä löysit?

https://portal.savonia.fi/amk/fi/tutustu-savoniaan/sosiaali-ja-terveysa…

miks,minusta tuntuu että nuo ei ole tältä vuodelta,kun puhutaan esivalintakokeestakin.

Vierailija
1171/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä löysit?

https://portal.savonia.fi/amk/fi/tutustu-savoniaan/sosiaali-ja-terveysa…

miks,minusta tuntuu että nuo ei ole tältä vuodelta,kun puhutaan esivalintakokeestakin.

https://portal.savonia.fi/amk/fi/tutustu-savoniaan/valintakoekutsut-toi… tuolla savonian pisteet

Vierailija
1172/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain DIAKiin. Huomasin DIAKin sivuilta tämmöisen tekstipätkän valintakokeiden toisesta vaiheesta:

"AMK-valintakokeiden aikana on havaittu, että enintään reilulla tuhannella hakijalla on puuttunut yksittäinen koeosio kokeesta. Näissä tapauksissa tilanne tullaan korjaamaan hakijan eduksi niin, että lopullisessa opiskelijavalinnassa käytetään 1. vaiheen valintakokeen tulosta kyseisen osion osalta. Kyseessä ei ole ollut tekninen ongelma koejärjestelmässä tai Opintopolku.fi -palvelussa."

...öööö eli se oli hakijan omaa tyhmyyttä? Tässähän mitattiin nimenomaan korkeakouluvalmiuksia ja jos on niin huolimaton/hidas, että jää yksi osio kokonaan tekemättä, niin MIKSI IHMEESSÄ se katsotaan sormien läpi?

Vierailija
1173/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jestassentään kirjoitti:

Itse hain DIAKiin. Huomasin DIAKin sivuilta tämmöisen tekstipätkän valintakokeiden toisesta vaiheesta:

"AMK-valintakokeiden aikana on havaittu, että enintään reilulla tuhannella hakijalla on puuttunut yksittäinen koeosio kokeesta. Näissä tapauksissa tilanne tullaan korjaamaan hakijan eduksi niin, että lopullisessa opiskelijavalinnassa käytetään 1. vaiheen valintakokeen tulosta kyseisen osion osalta. Kyseessä ei ole ollut tekninen ongelma koejärjestelmässä tai Opintopolku.fi -palvelussa."

...öööö eli se oli hakijan omaa tyhmyyttä? Tässähän mitattiin nimenomaan korkeakouluvalmiuksia ja jos on niin huolimaton/hidas, että jää yksi osio kokonaan tekemättä, niin MIKSI IHMEESSÄ se katsotaan sormien läpi?

Ymmärsit väärin

Vierailija
1174/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri valituksi todistuksen perusteella, olin varasijalla 7 alun perin. Joten toivoa on!

Vierailija
1175/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri valituksi todistuksen perusteella, olin varasijalla 7 alun perin. Joten toivoa on!

Onnea! mikä ala?

Vierailija
1176/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, onko Lapin amk tai Centria julkaissut toiseen vaiheeseen hyväksyttyjen alimpia pisterajoja, kun en ainakaan itse ole mistään niitä löytänyt?

Vierailija
1177/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, onko Lapin amk tai Centria julkaissut toiseen vaiheeseen hyväksyttyjen alimpia pisterajoja, kun en ainakaan itse ole mistään niitä löytänyt?

Ei varmaan ole, en ole minäkään löytänyt.

Vierailija
1178/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikoulupapereilla todistusvalinnan varasijalla 20 tradenomiksi. Tarkoittaako tuo sitä että jonotan vain niitä muutamaa ammattikoulutodistuspaikkaa vai ylipäätään todistuspaikkoja? Suurin osahan otetaan yo todistuksella ja vain muutama ammatikoulutodistuksella.

Vierailija
1179/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ammattikoulupapereilla todistusvalinnan varasijalla 20 tradenomiksi. Tarkoittaako tuo sitä että jonotan vain niitä muutamaa ammattikoulutodistuspaikkaa vai ylipäätään todistuspaikkoja? Suurin osahan otetaan yo todistuksella ja vain muutama ammatikoulutodistuksella.

En osaa sanoa, mutta toivotaan että pääsisit, ei ilmeisesti mahdotonta tradenomiksi tuolta varasijalta :)

Vierailija
1180/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat ammatikoulutodistuksella. Yo todistuksilla on oma jononsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi