Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
1141/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikke kirjoitti:

Mikä oli oikea vastaus siihen ikäkysymykseen oisko Timon ikä x ja veli Lasse 4 vuotta nuorempi ja niiden isä 3 kertaa Lassen ikäinen tms? mikä yhtälö siitä tulee vaihtoehdot oli jotain

3x-4

3(x-4)

3(x+4)

3x

ja jos jollai oli tää sama tehtävä saa korjaa jos muistin väärin:D

siis mulla oli tää tismalleen sama ,mut oli "miten isän ikää merkataan ? " Toi on hämäävä koska en tiedä olisko se ollut pelkkä 3x ??

Vierailija
1142/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hikke kirjoitti:

Mikä oli oikea vastaus siihen ikäkysymykseen oisko Timon ikä x ja veli Lasse 4 vuotta nuorempi ja niiden isä 3 kertaa Lassen ikäinen tms? mikä yhtälö siitä tulee vaihtoehdot oli jotain

3x-4

3(x-4)

3(x+4)

3x

ja jos jollai oli tää sama tehtävä saa korjaa jos muistin väärin:D

siis mulla oli tää tismalleen sama ,mut oli "miten isän ikää merkataan ? " Toi on hämäävä koska en tiedä olisko se ollut pelkkä 3x ??

Ei voi olla pelkkä 3x koska ei sillo siitä tuu yhtälöön sopivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se isä ollut kolme kertaa timon ikäinen vaan kolme kertaa lassen ikäinen. Eli silloin pitää keksiä se lassen kaava ja se kertaa kolme. 😊

Vierailija
1144/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se isä ollut kolme kertaa timon ikäinen vaan kolme kertaa lassen ikäinen. Eli silloin pitää keksiä se lassen kaava ja se kertaa kolme. 😊

Nii samaa mietin itsekkin, mutta aika moni on vastannu sen 3x(4-1) ratkaisun. No toivottavasti se 3x olisi oikein, mutta tuskin ei

Vierailija
1145/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no hyvä niin . Vastasinkin muistaakseni 3(x+4) tai sen miinuksen..mietin vain jälkeinpäin teinkö siinä niin pahan mokan ja se olisi ollut 3x

Vierailija
1146/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa miettiä. Tulokset tulee sit kun tulee. Pääsee, jos pääsee. Ja aina voi hakea uudestaan.

Vierailija
1147/2561 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun jengi käy täällä noita kysymyksiä läpi. Sivukaupalla selaan postauksia ja yritän löytää jotain muuta kuin kysymyksiä koskevia kommentteja (en tosi tiiä mitä...), mut ei. 15.7. on IKUISUUDEN päästä.

Vierailija
1148/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskasen kauan pitää tietokoneaikana odottaa monivalintakokeen tuloksia. Luulisi, että tuossa ajassa onnistuisi tarkastaminen jo käsipelilläki.

Opintovapaa työpaikastakin pitäisi hakea 45 päivää ennen opiskelun alkua. Tuossapa ei ehdi sitä tulla. Työnantaja vielä on pilkunviilaaja, toivottavasti ei tuu ongelmia sen kanssa.

Vierailija
1149/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskasen kauan pitää tietokoneaikana odottaa monivalintakokeen tuloksia. Luulisi, että tuossa ajassa onnistuisi tarkastaminen jo käsipelilläki.

Opintovapaa työpaikastakin pitäisi hakea 45 päivää ennen opiskelun alkua. Tuossapa ei ehdi sitä tulla. Työnantaja vielä on pilkunviilaaja, toivottavasti ei tuu ongelmia sen kanssa.

Sama tilanne itselläkin

Vierailija
1150/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne itselläkin

Tämä on yhteisvalinta. Ei yhden kokeen tulokset.

Tulee 15.7.

Vierailija
1151/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin sivuilta löytyy alimmat pisterajat joilla kutsuttiin 2. vaiheeseen: https://www.xamk.fi/koulutus/amk-valintakoe/

Vierailija
1152/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa kun jengi käy täällä noita kysymyksiä läpi. Sivukaupalla selaan postauksia ja yritän löytää jotain muuta kuin kysymyksiä koskevia kommentteja (en tosi tiiä mitä...), mut ei. 15.7. on IKUISUUDEN päästä.

Mikä siinä ahdistaa?

Vierailija
1153/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vastauksiahan ei mistään muualta saa, ja jos joku jääny kaivertaan niin ohan se hyvä saada tietää oikea vastaus ettei tee enää samaa virhettä uudestaan.

Vierailija
1154/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan valintakokeessa jäädä varasijoille?

Vierailija
1155/2561 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan valintakokeessa jäädä varasijoille?

Tottakai ,varasijat liikkuu sen mukaan miten ihmiset vastaanottavat opiskelupaikkojaan.

Vierailija
1156/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Epäselvää edelleen!

Pääsin 2.vaiheeseen pistein 49.  

Olen hakenut Laureaan sekä sosionomiksi että sairaanhoitajaksi. Ykkösvaiheen pisteet riitti siis sh:n 2.vaiheen kokeisiin. Mutta mitä jos nämä kokeet menivät paremmin, niin onko mulla mahis edelleen päästä Laureaan sosionomiksi. Se on listalla ylempänä kuin sh. 

Vierailija
1157/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Epäselvää edelleen!

Pääsin 2.vaiheeseen pistein 49.  

Olen hakenut Laureaan sekä sosionomiksi että sairaanhoitajaksi. Ykkösvaiheen pisteet riitti siis sh:n 2.vaiheen kokeisiin. Mutta mitä jos nämä kokeet menivät paremmin, niin onko mulla mahis edelleen päästä Laureaan sosionomiksi. Se on listalla ylempänä kuin sh. 

On.

Vierailija
1158/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikorkeakouluun.fi on nurin, tuliskohan tänään tulokset? :)

Vierailija
1159/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoaa tähän odottamiseen ja keskustelupalstojen pläräämiseen .Miksi vasta 15.7 ?

Vierailija
1160/2561 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xamkin sivuilta löytyy alimmat pisterajat joilla kutsuttiin 2. vaiheeseen: https://www.xamk.fi/koulutus/amk-valintakoe/

Jestas että alhaisia pisteitä. Moneen tulee varman lisähaku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan