Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää kusettaa. Lainasin sille rahaa 80 euroa ja se väittää että on jo maksanut takas.

Vierailija
25.05.2024 |

Kuvittelee etten muka muista. No minä pöllin sen fillarin joka on 500 euron arvoinen. Kävin hakemassa sen eilen illalla. Takas ei saa ennen kun maksaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille eikä kenellekään kannata lainata yhtään mitään. Muista.

Vierailija
2/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää, rasismia, fasismia, seksuaalista häirintää, vihapuhetta yms...muistathan suvaitsevaisuus on päivän muoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lainaa vaikka rahaa on. Monet pyytää tupakki rahaa 20 euroa mutta en ole 10 vuoteen lainannut koska muuta kaveri ei maksanut takas. Töissäkin monet yrittäneet lainata rahaa ja olen kysynyt että missä sun palkka on kun just sait. Selityksiä on monenlaisia.

Vierailija
4/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex lainas rahaa ja jätti maksamatta. Sitte pyysi lisää lainaa ja kun kerroin että en lainaa enneku maksaa edelliset takas niin en lainaa. Seuraava kommentti oli että hän ei ole koskaan lainannut rahaa.;) No en lainannut.

Vierailija
5/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna veisin sen fillarin kaniin, otat lainaamasi 80e pyörästä saamastasi summasta ja annat loput takaisin kaverille uuden pyörän ostamiseen.

Vierailija
6/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna veisin sen fillarin kaniin, otat lainaamasi 80e pyörästä saamastasi summasta ja annat loput takaisin kaverille uuden pyörän ostamiseen.

Oletko täysi taukki? Etkö anna mitään arvoa pyörän varastamisen vaivalle, puhumattakaan lainan myöhästyneestä takaisinmaksusta?

Vierailija
7/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysi taukki? Etkö anna mitään arvoa pyörän varastamisen vaivalle, puhumattakaan lainan myöhästyneestä takaisinmaksusta?

Enemmän nautin vaivasta jonka kaveri joutuu näkemään uuden fillarin hankkimiseen. Ihan priceless.

Vierailija
8/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn pyörän toiselle kaverille ennen juhannusta jos ei kaveri maksa. Otan vaan tunnisteet pois. Nyt olen tosissani tässä asiassa.

T: ap

Vierailija
9/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lainaa vaikka rahaa on. Monet pyytää tupakki rahaa 20 euroa mutta en ole 10 vuoteen lainannut koska muuta kaveri ei maksanut takas. Töissäkin monet yrittäneet lainata rahaa ja olen kysynyt että missä sun palkka on kun just sait. Selityksiä on monenlaisia.

Se on tupakka. Lapset sanoo niin kuin sinä.

Vierailija
10/10 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut edes tyyppiä kaveriksi? 

rahan ns lainaamisen voit unohtaa; maksumieheksi jäät kuitenkin kuten näet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi