Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?

Vierailija
11.04.2020 |

Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.

Kommentit (431)

Vierailija
341/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella haluton puoliso kieltää seksin toiselta? Jos ap ei halua seksiä niin eikös ole win win jos mies käy purkautumassa muualla?

Ap saa olla rauhassa, mies ei kiukuttele kun ei paneta jatkuvasti ja maassa rauha

Ei mies automaattisesti saisi seksiä mistään muualtakaan. Voihan olla, ettei se saisi ketään muutakaan sänkyynsä. luulee ja uhittelee vain.

Toki jos pariskunta yhdessä päättää, että vieraisiin saa mennä, niin silloin se on ok. Harva vain oikeasti tuollaista avioliittoa haluaa. Erohan siitä tulee ja mies saa sitten vapaasti etsiä uuden sänkykumppanin jos sattuu sellaisen löytämään. mutta ei ole varmaa, että se uusikaan jaksaa olla seksiautomaatti.

Miksi ei halua? Jos itseä ei kerran huvita, niin mistä se on muka pois?

Vaimosi haluaa seksiä joka päivä, joskus useamminkin, sinä kykenet kahteen - kolmeen kertaan viikossa. On siis ok, että vaimosi hakee nuo puuttuvat kerrat muualta? Eihän se ole sulta pois.

Vierailija
342/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt lipsuttu siihen näkökulmaan, että naisesta on tullut täysin frigidiksi ja mies ei saa koskaan. Vaikka huomattavasti useammin tilanne on se, että haluja on, mutta määrä ei kohtaa. Esim naiselle ok kahdesti viikossa, ja miehelle kahdesti päivässä, vähintään. Ei silloin ekana aleta järjestää jotain kolmatta osapuolta pumpattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella haluton puoliso kieltää seksin toiselta? Jos ap ei halua seksiä niin eikös ole win win jos mies käy purkautumassa muualla?

Ap saa olla rauhassa, mies ei kiukuttele kun ei paneta jatkuvasti ja maassa rauha

Ei mies automaattisesti saisi seksiä mistään muualtakaan. Voihan olla, ettei se saisi ketään muutakaan sänkyynsä. luulee ja uhittelee vain.

Toki jos pariskunta yhdessä päättää, että vieraisiin saa mennä, niin silloin se on ok. Harva vain oikeasti tuollaista avioliittoa haluaa. Erohan siitä tulee ja mies saa sitten vapaasti etsiä uuden sänkykumppanin jos sattuu sellaisen löytämään. mutta ei ole varmaa, että se uusikaan jaksaa olla seksiautomaatti.

Vaimosi haluaa seksiä joka päivä, joskus useamminkin, sinä kykenet kahteen - kolmeen kertaan viikossa. On siis ok, että vaimosi hakee nuo puuttuvat kerrat muualta? Eihän se ole sulta pois.

Haha, meillä mies jossain vaiheessa alkoi puhua, että vois hakea seksiä muualta jos ei kerran kotona tarpeeksi saa. Aattelin sitten, että katotaan mitä äijän pallit kestää ja aloin vongata aamuin illoin ja välillä päivälläkin. No eihän se jaksanut. Mainitsin sitten siitä muualta hakemisesta, niin hyvä ettei verisuoni raukalla poksahtanut päästä kun niin kävi luonnolle ja itsetunnolle raukalla. 😂

Vierailija
344/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei ole kuin 2vastausta tuohon että ovatko miehenne ilkeitä jos ei saa seksiä.

Kaikkea muuta jaarittelua kyllä.

Ei ap

Kiukuttelisit sinäkin jos miehesi kieltäisi sinulta jotain mistä nautit. Oli se sitten suklaa, tempparit tai mitä ikinä.

Olipa kerran sarja nimeltä Huonostikäyttäytyvät miehet. Sen huippuhetki taisi olla, kun Martin Clunes raapii päätään ja kysyy kämppikseltään syvästi probleemaan kompastuneena: miksi naiset oikeastaan harrastaa seksiä. Että kun mitä ne niinkun saavat siitä. 

Onhan tuokin ratkaisu tuohon syväfilosofiseen kysymykseen. Että mitä välii, se kuuluu kotitöiden luokkaan.

Paitsi ettei selvästikään kuulu, koska aloittajankaan mies ei siitä kieltäydy.

Vierailija
345/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalinen huippu on kylläkin 39-40-vuotiaana. Parempia kuin parikymppiset, jotka vasta opettelee.

Täysin yksilöllistä. Tuo malli on taidettu keksiä aikana, jolloin lisääntyminen oli joka naiselle itsestäänselvyys eikä ainoastaan lisääntyminen, vaan max.parikymppisenä lisääntyminen ja tuon ikäisenä nainen oli sitten vapaa aikuisista lapsistaan ynnä muuta sellaista.

Kuten muutkin psykologian teoriat, tuo perustuu eräänlaiseen kulttuuriseen ja yhteiskunnalliseen ympäristöön, johon liitetään tietyt kehitysvaiheet. Jos elämä ei mene niiden mukaan, ei malli välttämättä päde.

Niin naisen kuin miehenkin energiataso ja hedelmällisyys laskee iän myötä. 

Vierailija
346/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se, että mies haluaa lähteä tuolle tielle, on aika selkeä osoitus, että seksin saanti tavalla tai toisella on hänelle prioriteetti numero yksi. Minä tai elämä minun kanssani ei ole tärkeää. Miksi haluaisin olla sellaisessa suhteessa. Eiköhän se sitten ole The end. Eri

Mun mielestä se on nimenomaan osoitus siitä että mies haluaa jakaa elämänsä sun kanssasi mutta säästää sinut yhdeltä osa-alueelta, joka ei ole sinulle tärkeä mutta hänelle on.

Mikä siinä toisen panemisessa on niin iso juttu jos kerran omaa vaimoa ei kertakaikkiaan kiinnosta? Miksi mies (tai päinvastaisessa tilanteessa vaimo) ei voi käydä hakemassa seksiä muualta? Eihän se ole kuin seksiä, oma rakas on edelleen kotona

No jos miestä ei kiinnostaisi tehdä lasta vaimonsa kanssa, niin sinustako olisi ok, että vaimo teksisi sitten sen lapsen jonkun muun kanssa.  miksi vaimo ei voisi  hakea lapsen siementä muualta? Jos miestä ei kerran kiinnosta? Eihän se ole kuin seksiä, hyvässä lykyssä yksi kerta ja se oma rakas on siellä kotona. 

Nämä nyt vaan on sellaisia asioita, että ne eivät onnistu avioliitossa.

Ei se, että painostetaan toista seksiin tai mennään vieraisiin jos ei kerran kotona "anneta".  

Vierailija
347/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia avioliitto kaikkine omaisuuden jakoineen on perseestä. Jos ei seksin puute sovi, niin erotkaa, mies saa sitä seksiä ulkopuolelta, ja nainen hankkii nuoren rakastajan. Win/win. Miksi väkisin pysyä yhdessä?

Vierailija
348/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, meillä mies jossain vaiheessa alkoi puhua, että vois hakea seksiä muualta jos ei kerran kotona tarpeeksi saa. Aattelin sitten, että katotaan mitä äijän pallit kestää ja aloin vongata aamuin illoin ja välillä päivälläkin. No eihän se jaksanut. Mainitsin sitten siitä muualta hakemisesta, niin hyvä ettei verisuoni raukalla poksahtanut päästä kun niin kävi luonnolle ja itsetunnolle raukalla. 😂

Meillä kanssa mies meni ihan puihin, kun halusin seksiä useammin kuin hän.  Mutta minun pitäsi silti olla aina valmis kun mies haluaa.Muuten on kiukkuinen ja käyttäytyy kuin pieni lapsi. Kostaa heti, jos ei aina saa kun haluaa. Semmosia ne miehet on. 

Vierailija
349/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli valitettua, mutta nyt kun painaa itse duunia, niin ymmärtää tuon seksittömyyden

Vierailija
350/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalinen huippu on kylläkin 39-40-vuotiaana. Parempia kuin parikymppiset, jotka vasta opettelee.

Ei pidä paikkaansa,40v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt, seksin osalta...Ton ikäsillä nyt ajele enää muut kuin miehen alut jotka haluaa harjoitusta...Valitettavasti näin on... Itse en koske yli ikäiseen lihaan, ne haiseekin aika pahalta...

Vierailija
351/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa,40v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt, seksin osalta...Ton ikäsillä nyt ajele enää muut kuin miehen alut jotka haluaa harjoitusta...Valitettavasti näin on... Itse en koske yli ikäiseen lihaan, ne haiseekin aika pahalta...

Kun mies täyttää 45, samalla hetkellä alkaa valtavan nopea rupsahtaminen. Naama roikkuu, pallit roikkuu, erektiohäiriöitä, alkavat haista vanhan papan pierulle. Itse en koske sen ikäiseen. Tämä koskee maailman joka ikistä yli 45 v. miestä. Näin se on!

Vierailija
352/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ilman seksiä on enemmänkin kämppäkaveruus... Kuinka moni haluaisi pelkän kämppäkaveruuden? Itse en ainakaan. Seksin haluaminen puolin ja toisin on normaalia parisuhteessa ja on erittäin tärkeä osa suhdetta. En itse naisena haluaisi jakaa elämääni miehen kanssa, joka ei halua seksiä. Mies todennäköisesti ajattelee samoin.

Täällä monella on hiukan erikoinen käsitys parisuhteesta ja seksuaalisuudesta. Parisuhde tarkoittaa yleensä sitoutumista ja sisältää myös molemmin puolisen tarpeiden tyydyttymisen, niin henkisen, fyysisen, taloudellisen kuin seksuaalisenkin. Jos toinen osapuoli päättää yksipuolisesti lopettaa seksin, niin on kohtuutonta vaatia, että toinenkin eläisi ilman sitä. Järjetön ja erittäin itsekäs ajattelutapa.

N38

Siis minkälainen ihminen alapeukuttaa tätä...? Mitä teidän mielestä parisuhde sitten tarkoittaa?

Vierailija
353/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Katkeraakin katkerampi Inc•l, joka syyttää kohtalostaan naisia

Vierailija
354/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo pihtaa niin haen seksiä muualta.

Jos seksi ei ole vaimolle tärkeää mutta minulle on, niin en löydä mitään syytä miksi minun pitäisi kärvistellä puutteessa.

Ja jos mies pihtaa niin haen seksiä muualta.

Jos seksi ei ole miehelle tärkeää mutta minulle on, niin en löydä mitään syytä miksi minun pitäisi kärvistellä puutteessa.

Mahtavaa! Sä kykenet itsenäiseen ajatteluun.

Vierailija
355/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaa nämä humblebraggaajat jotka tulee kehumaan ketjuun miten eivät koskaan ole kieltäytyneet seksistä ja seksiä on vuosienkin jälkeen monta kertaa viikossa. Nämä samat tyypit hyväksyvät ap:n miehen kommentit, koska miehen vain kuuluu saada seksiä. Hyvin vanhoillinen ja haitallinen ajattelumalli.

Näköjään alat haukkumaan tuollaista naista joka on harvinaisuus ja aarre. Olen kuullut että sellaisia on jotka oikeasti tykkäävät seksistä miehensä kanssa ja ovat valmiita kun sitä ehdottaa. Oikein parhaassa tapauksessa ehdottavat itse haluavansa seksiä. Naisen tekemä ehdotus on aika kuuminta hottia.

En voi sanoa, että siihen olisi ikinä noin reagoitu, en ole mitään suurta intoutumista havainnut. Toisaalta minullahan ei ole ollut miestä, jolle olisin sanonut ei. Yhdelle kyllä kerran kun oli tulehdus. Näköjään miehet kykenevät ottamaan seksin suhteen ongelmaksi minkä tahansa. Minun näkökulmastani miehet äkkiä ahdistuvat tajutessaan, että minua kiinnostaa useammin kuin heitä. Olen itse asiassa miettinyt, pitääkö siirtyä naisiin, koska heillä ei ainakaan ole erektiohuolia.

Vierailija
356/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ap on sarjatrollaaja.

Mies sitä mies tätä joka päivä.

Joo sillä on jäätävä määrä laitteita jolla se ihan itse tykkäilee miesvihakommentista

Vierailija
357/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ilman seksiä on enemmänkin kämppäkaveruus... Kuinka moni haluaisi pelkän kämppäkaveruuden? Itse en ainakaan. Seksin haluaminen puolin ja toisin on normaalia parisuhteessa ja on erittäin tärkeä osa suhdetta. En itse naisena haluaisi jakaa elämääni miehen kanssa, joka ei halua seksiä. Mies todennäköisesti ajattelee samoin.

Täällä monella on hiukan erikoinen käsitys parisuhteesta ja seksuaalisuudesta. Parisuhde tarkoittaa yleensä sitoutumista ja sisältää myös molemmin puolisen tarpeiden tyydyttymisen, niin henkisen, fyysisen, taloudellisen kuin seksuaalisenkin. Jos toinen osapuoli päättää yksipuolisesti lopettaa seksin, niin on kohtuutonta vaatia, että toinenkin eläisi ilman sitä. Järjetön ja erittäin itsekäs ajattelutapa.

N38

Siis minkälainen ihminen alapeukuttaa tätä...? Mitä teidän mielestä parisuhde sitten tarkoittaa?

Se tarkoittaa sitä, että jos toinen lakkaa haluamasta seksiä kanssani, olen valmis näkemään paljon vaivaa korjatakseni sellaiseen onnettomuuteen johtaneet syyt. Ja siis muuttamaan omaa käytöstäni. Ja jossain määrin voin myös olettaa toisen olevan puolestaan valmis samaan korjaamiseen.

Parisuhde on käytäntöä, sinä puhut teoriaa. Sanon tämän siitä huolimatta, että itse olen se ilman jätetty nainen.

Vierailija
358/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Parisuhde ei ole tarpeiden tyydyttämistä varten. Se on sitä, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin paljon, ja tuntevat olonsa niin hyväksi toisen seurassa, että haluavat elää yhdessä ja jakaa koko elämänsä.

Siihen ei kuulu toisen loukkaaminen käymällä vieraissa, painostaminen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjäksi tai minkään muunlainen pahan mielen tuottaminen.

Jos nainen on esim. synnyttänyt, voi olla kuukausien seksitön jakso. Siihen pitää miehen varautua. Kunnon mies ei vilkuile sivulle, vaan tukee rakastaan olipa tilanne mikä hyvänsä.

Jokainen ihminen on itse vastuussa omien tarpeidensa tyydyttämistä, jos oma rakas ei kykene, silloin on hoidettava homma itse. On väärin käyttää ulkopuolista ihmistä tyhjennysastiana. Silloin loukkaa sekä omaa naistaan että tätä vierasta naista. Ei arvosta kumpaakaan. Tällainen mies ei ansaitse parisuhdetta.

Kaameinta on, että tyttölapsien isät käyttäytyvät vaimojaan kohtaan kuin petoeläimet. Ei niistä tunnu pahalta, jos omaa tyttöä odottaa sama kohtalo.

Vierailija
359/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten siittiötuotanto pitäisi ajaa alas, samoin testosteronitasot.

Se että te mammat peukutatte tätäkin kertoo kaiken oleellisen tämän ketjun tasosta....

ei pelkästään ketjun tasosta vaan naisten.

Mutta palstalla ei ole miesvihaa.

Miehet taas hokevat ketjussa kuinka naisilla ei pitäisi olla seksuaalista itsemääräämisoikeutta, vaan pitäisi heti levittää jalat kun mies vähän asiasta vihjaa. Ja palstalla muka ei ole naisvihaa...

Vain te naiset olette vetäneet tuon johtopäätöksen.

Naisella on täysi oikeus tehdä mitä haluaa, mutta samoin on miehellä. Se on sitten kämppäkaveruuden säännöistä kiinni jatkuuko asuminen saman katon alla.

Vierailija
360/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Parisuhde ei ole tarpeiden tyydyttämistä varten. Se on sitä, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin paljon, ja tuntevat olonsa niin hyväksi toisen seurassa, että haluavat elää yhdessä ja jakaa koko elämänsä.

Siihen ei kuulu toisen loukkaaminen käymällä vieraissa, painostaminen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjäksi tai minkään muunlainen pahan mielen tuottaminen.

Jos nainen on esim. synnyttänyt, voi olla kuukausien seksitön jakso. Siihen pitää miehen varautua. Kunnon mies ei vilkuile sivulle, vaan tukee rakastaan olipa tilanne mikä hyvänsä.

Jokainen ihminen on itse vastuussa omien tarpeidensa tyydyttämistä, jos oma rakas ei kykene, silloin on hoidettava homma itse. On väärin käyttää ulkopuolista ihmistä tyhjennysastiana. Silloin loukkaa sekä omaa naistaan että tätä vierasta naista. Ei arvosta kumpaakaan. Tällainen mies ei ansaitse parisuhdetta.

Kaameinta on, että tyttölapsien isät käyttäytyvät vaimojaan kohtaan kuin petoeläimet. Ei niistä tunnu pahalta, jos omaa tyttöä odottaa sama kohtalo.

Näin, muistakaa näaiset tämä kun itkette sitä, että mies vain katsoo pornoa eikä enää koske teihin. Olette itse vastuussa omasta nautinnostanne, se ei kuulu parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi