Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?
Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin ex-mieheni suusta, jatkuvaa uhkailua "toisiin naisiin" menolla jos ei herunut.. enpä silloin tajunnut että se oli seksuualista väkivaltaa!
Kun nainen tekee samaa tilanteessa jossa ei saa mielestään tarpeeksi seksiä mieheltään, niin palsta hurraa ja kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia uusia viestejä tästä keskustelusta. Aika paljon tässä on seksiä inhoavien naisten kommentteja. En ala arvailemaan onko ne vain muutaman kirjoittamia vai onko tuo seksin inho naisilla tosiaan noin yleistä.
Kuitenkin aivan liian vaikeaa jos haluaa olla sellainen mitä nainen ehkä haluaa sängyssä. Pitäisi suunnilleen osata lukea ajatukset ja haluta vain silloin kuin nainen haluaa. Nyt minäkin alan ymmärtää miksi osa miehistä käy maksullisilla. Aivan uskomatonta kuinka vaikeaa seksi voi olla naisille.
Ei oikeesti helevata sentään se on vain seksiä. Jos koko päivä pitää lämmittellä ja viehitellä että saa illalla yhdesti pimperoa niin ei se ole enää sen arvoista. Suhteessa pitää voida odottaa että seksi on normi homma. Aika harva naisista osaa viihdyttää keskustelemalla, pelaamalla jne. Tämän keskustelun perusteella alkaa kadehtia homoja.
Oletko valmis harrastamaan ”ei helvata sentään se on vain seksiä” -toimintaa, ellet itse saa siitä mitään, tai et ainakaan yhdeksän kertaa kymmenestä pääse itse orgasmiin asti? Kuulostaako houkuttelevalta päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistettuna?
Olen tehnyt vaikka mitä että nainen saa. On saanut varmasti monta enemmän kuin minä. Kuitenkin pitääkö mun joka kerran huolehtia molempien saamisesta? Kuulostaako sinusta reilulta että ne saamiset on vain miehen vastuulla?
Miten voidaan puhua yhteisestä seksistä, jos toinen lopettaa kun on itse saanut? Eli kyllä, sen joka on ekana valmis olis ihan hyvä jatkaa siihen saakka että toinenkin ennättää mukaan. Vai miltä susta tuntuis, jos nainen saatuaan itse sanois että tässäpä tämä. Lähen tästä suihkuun, hoitelee sä ite ittes loppuun. Ja tämä toistuis kerrasta toiseen. Jaksaisko kovin montakymmentä vuotta innostaa?
Kymmenen vuotta jaksoin olla innokas vaikka seksi oli aika usein tuota. Nainen oli paikalla nauttimassa, muttei tehnyt mitään minun nautintoni vuoksi. Minä hölmö luulin, että vika on minussa ja yritin kahta kauheammin sytyttää ja tyydyttää hänet. Kun kylläistyin ja sain vähän etäisyyttä asiaan, niin ymmärsin, että lahna mikä lahna. Sen jälkeen ei olekaan seksi juurikaan napannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten hirveitä miehiä täällä on? Kastraatio joka ikiselle! Kemiallinen tai oikea.
Kuka näille antaa? Ei varmaan kukaan ikinä, niin kaameita miehen irvikuvia. Toivon sydämestäni ettei kukaan ole näiden "miehien" kanssa missään tekemisissä.
Mies on maailman sivu halunnut hallita naista. On ympärileikattu, jottei nainen kokisi seksuaalista nautintoa, on hunnutettu, estetty ihmisoikeudet, sekä täällä Suomessa pakotettu kynnysmatoksi ja nyrkin ja hellan väliin. Nainen on aina ollut fyysisesti alakynnessä.
Nyt, vuonna 2020 tämä saa riittää. On aika estää näiden naista alistavien miesten lisääntyminen. Se on meidän naisten vastuulla, sekä kiinni siitä kuinka saamme jo syntyneet poikalapsemme kasvatettua kunnioittamaan naisia!!!
Helppoa, älkää nussiko niitä jänniksiä.
Jännikset on rehellisesti sanottuna tuhat kertaa parempi vaihtoehto, kuin tuollaien piilokatkera vätys, joka oikeasti vihaa ja pelkää naisia.
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos seksi loppuu, niin loppuu myös parisuhde. Silloin minä ja nainen olemme vain kämppäkavereita.
mies
Tunnistan aloituksesta itseni nuorempana kun aloittelimme yhteiseloamme. Nyttemmin +50:nä en ole enää mököttänyt vaikka seksiä ei varmaan 20 vuoteen ole ollut kuin keskim kerran kuukaudessa, joskus harvemmin. On toki ollut aikoja, jolloin on ollut seksiä jopa 3 krt kuukaudessa ! Kaikki lelut olen vaimolle hommannut ja seksi on kivaa silloin harvoin kun sitä on ollut, nykyään tosi vähän.
Olen tosi kyllästynyt vonkaamaan, joten sitäkin olen vähentänyt, koska ei ole tunnin hierominen ja hyväily nopean käsihoidon väärti.
Ratkaisuna käyn vieraissa ja maksullisissa aina kun mahdollista. En pode huonoa omaatuntoa, koska se on mukavampaa kuin yksin sekstailu. Naisystäväni (13 v nuorempi) haluaisi enemmän kuin silloin tällöin salassa tavata, mutta en ole ollut valmis miettimään eroa, koska maksan kaiken taloudessamme enkä haluaisi vaimolle hankaluuksia. Nyttemmin olen miettinyt enemmän asiaa, koska seksitön kämppissuhde ei enää oikein nappaa....
Vierailija kirjoitti:
Kai ne naiset oli halukkaita jos olivat 20 v kollin kanssa. Ei minuakaan kiinnostaisi 40vuotias ikuinen pikkupoika joka itkee jos ei saa seksiä yyhhyyy :D
iällä ole merkitysta vaan että on vakikumppani johon ajoin kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
Minä itte kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itte kirjoitti:
Eikä pelkästään se. Lähes kaikki. Ovat aika harvassa suhteen tilasta mitään omaa vastuuta ottavat naiset. Yksisarvisia ei juuri löydy.
Kertokaas pojat miksi te niitä naisia edes yritätte, jos kerran se kuitenkin on jokin taruolento jota oikeasti etsitte? Yksisarvisia löytyy varmimmin kirjoista ja elokuvista...
En minä parisuhdetta enää jahtaakaan. Se on typerää miehen näkökulmasta. Omillaan on onnellisempaa, kun ei ole sellaista pihtailevaa aikuista lasta riippana.
Toivoin aikoinani löytäväni tasaveroisen kumppanin, mutta kuten sanottu, sillä tavalla kypsiä ei juuri ole.
Kun todellisuuden hyväksyy, ei ongelmaa enää ole.
Nyt paneskellaan lyhyemmissä suhteissa ja pidetään kivaa muuten vaan.
Mutta siihen väistämättä hitaasti kuolevaan parisuhdepaskaan en enää lähde.
Olen ollut aiemmassa suhteessa pihtari. Jälkikäteen tajusin, etten itse saanut seksistä koskaan mitään. Ex inhosi mm suuseksin antamista ja hän ei oikein huolehtinut hygieniastaan, vaikka siitä yritin keskustella. Nykyinen mies saa minut tuntemaan itseni maailman seksikkäimmäksi naiseksi ja kuuntelee toivoitani. Saan hänen kanssaan upeita o*meja. En todellakaan kieltäydy seksistä. Lisään vielä, ettei miehen tarvitse itse yrittää ymmärtää, mistä nainen pitää, vaan naisen tulee se kertoa.
Wau! Nainen joka on sitä mieltä että nainen voi itse kertoa mitä haluaa! <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo pihtaa niin haen seksiä muualta.
Jos seksi ei ole vaimolle tärkeää mutta minulle on, niin en löydä mitään syytä miksi minun pitäisi kärvistellä puutteessa.
Ja vaimosi ajattelee, että jos uskollisuus ei ole sinulle tärkeää mutta hänelle on, niin miksi hänen pitäisi kärvistellä avioliitossa sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella haluton puoliso kieltää seksin toiselta? Jos ap ei halua seksiä niin eikös ole win win jos mies käy purkautumassa muualla?
Ap saa olla rauhassa, mies ei kiukuttele kun ei paneta jatkuvasti ja maassa rauha
Ei mies automaattisesti saisi seksiä mistään muualtakaan. Voihan olla, ettei se saisi ketään muutakaan sänkyynsä. luulee ja uhittelee vain.
Toki jos pariskunta yhdessä päättää, että vieraisiin saa mennä, niin silloin se on ok. Harva vain oikeasti tuollaista avioliittoa haluaa. Erohan siitä tulee ja mies saa sitten vapaasti etsiä uuden sänkykumppanin jos sattuu sellaisen löytämään. mutta ei ole varmaa, että se uusikaan jaksaa olla seksiautomaatti.
Miksi ei halua? Jos itseä ei kerran huvita, niin mistä se on muka pois?
Mun mielestä se, että mies haluaa lähteä tuolle tielle, on aika selkeä osoitus, että seksin saanti tavalla tai toisella on hänelle prioriteetti numero yksi. Minä tai elämä minun kanssani ei ole tärkeää. Miksi haluaisin olla sellaisessa suhteessa. Eiköhän se sitten ole The end. Eri
Tämä on minusta kauhean mustavalkoinen ajattelutapa. Minä veikkaan, että monille, jopa useimmille ihmisille sekä seksuaalisuus että se pitkäaikainen kumppanuus on tärkeitä. Mieluiten näitä toteuttaisi saman ihmisen kanssa, mutta jos se ei ole mahdollista niin täytyy tehdä kipeitä valintoja. Ei se tarkoita sitä, että seksi olisi jotenkin ylitse kaiken muun.
Kummasti vain nuo ”kipeät valinnat” eivät tule kysymykseenkään, jos tuo halukkaampi osapuoli on nainen.
Häh, mitä helvettiä? Kyllä naisetkin eroavat seksittömistä suhteista. Miten voit edes väittää että eivät?
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Tämä sanonta pitää kyllä aika hyvin paikkansa. Joidenkin naisten on vain niin vaikeata laueta, että ei kenenkään miehen kärsivällisyys siihen riitä. Toiset naiset taas laukeaa äärettömän helposti. Molemmista on pitkä kokemus. Joidenkin naisten tapauksessa on siis vain hyväksyttävä, että orgasmi vaatii usein esimerkiksi naisen itse käyttämiä apuvälineitä. Kokemuksesta voin sanoa, että on hyvä sopia, että aina ei tarvitse laueta ja seksi voi olla muutenkin hyvää ja tuoda läheisyyttä.