Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut mieheni kanssa nyt 10v yhdessä, mutta nyt alkanut mietityttää suhteen alkuajat ja ikäero.

Vierailija
10.04.2020 |

Olin siis itse 17v kun alettiin seurustella ja mies oli reilu 30v. Nyt oltu 10v yhdessä mut itseäni alkanut häiritsemään ihan vasta näin aikuistumisen seurauksena tuo, että olin alaikäinen.

Herättää tosi ristiriitaisia tunteita enkä oikein tiedä mitä ajatella. Rakastan miestäni ja hän on ollut minulle aina hyvä, mutta en voi enää olla ajattelematta suhteen alkua ja sitä että hän oli alaikäisen kanssa.

Pakko oli purkaa tämä jonnekin. Vain paras ystäväni tietää milloin suhde alkoi koska perheelle ym. kerrottiin vasta sen jälkeen kun olin jo täyttänyt 18. Eivät tiedä vieläkään et seurustelin jo alaikäisenä.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää. Kaverini seuruseli yli 30-vuotiaan kanssa juuri täytettyään 18 vuotta ja kaikkia hänen kavereitaan hirvitti, sillä kypsyysero oli valtava. Miehestä kuoriutui henkisesti väkivaltainen myöhemmin, mutta pelkkä ikäerokin oli mielestäni tosi epäilyttävä.

Vierailija
2/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutustuitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi, jos alaikäinen tyttäresi seurustelisi +30-veen kanssa?

Vierailija
4/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
5/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tutustuitte?

Irc-galleriassa. ap

Vierailija
6/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se perverssiä vaikka olisit ollut 19v. Anna olla. Miehesi pitää teineistä. Hyväksyt vaan sen.

Höpö höpö ikis. Elämässäsi ei ole mitään muuta sisältöä kuin jankkaus. Surkimus.

Loputonta jankkausta. Ikuisesti.

Vierailija
7/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, että kolmekymppinen hengailee teinin kanssa. Mitä yhteistä aikuisella äijällä on koulutytön kanssa? Niinpä.

Vierailija
8/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo hiton väärin, kun toinen on suhteen alkaessa alaikäinen. Ja vaikka olisitkin ollut 18-vuotias, niin silti kun teini-ikäinen on yli kolmikymppisen kanssa, niin ei siinä kyllä ole tasavertaisesta suhteesta kyse. Siinä vanhempi osapuoli kyllä vallan hyvin tietää, että on niin sanotusti ohjat käsissä. Hän vähän kuin kasvatti sinut suoraan vanhempien hoteista omaksi vaimokkeeksi. 

Vierailija
9/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
10/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin puhua tytön ympäri, että jättäisi papan.

Vierailija
11/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha palstalla on teinien perään kuolaavia, ärsyyntyneitä aikamiehiä enemmänkin.

Vierailija
12/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli 24-vuotiaana suhde 44-vuotiaan miehen kanssa. Olin aikuinen, eikä jäänyt traumoja,mutta kyllähän sitä nyt myöhemmin tajuaa, ettei ne miehet ole suhdemateriaalia, jotka on noin paljon nuoremman kanssa. Ei siitä vaan tule kunnon parisuhdetta samalla tavalla kuin jos osapuolet on tasavertaisempia. Nykyään tyytyväinen nykyiseen mieheeni.

Vierailija
13/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis miksi teet tätä koko ajan.

Onko sulla aivoja. Olet kuin kone.

Vierailija
14/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 14-vuotias kun tapasin tuolloin 23-vuotiaan nykyisen puolisoni. Mummoni ja ukkini yhteinen taival alkoi noin 65 vuotta sitten kun olivat 14 ja 20. Ihan kipeältähän se nyt kuulostaa, ja suuren ikäeron suhteissa nuorena on riskinsä, mutta toisaalta jos se oma suhde on ollut sekä silloin aikanaan että nyt ajateltuna tasa-arvoinen ja onnellinen, niin kannattaako juuttua mielikuviin ja todennäköisyyksiin?

Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Näen kyllä nykyään erilaisesta näkökulmasta, miksi puoliso tuntui tuolloin(kin) minulle turvalliselta ja oikealta ja minä hänelle, meillä molemmilla oli kolhumme eikä siinä ollut mitään keskinäistä uhri-vallankäyttäjä asetelmaa. Ei ne ihan ihanteellisia ne lähtökohdat olleet mutta hyvä siitä tuli.

Vierailija
15/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli 24-vuotiaana suhde 44-vuotiaan miehen kanssa. Olin aikuinen, eikä jäänyt traumoja,mutta kyllähän sitä nyt myöhemmin tajuaa, ettei ne miehet ole suhdemateriaalia, jotka on noin paljon nuoremman kanssa. Ei siitä vaan tule kunnon parisuhdetta samalla tavalla kuin jos osapuolet on tasavertaisempia. Nykyään tyytyväinen nykyiseen mieheeni.

24-vuotiaan ja 17-vuotiaan välillä on jo paljon eroa. Seitsemässä vuodessa kasvaa paljon. Toinen ei ole edes aikuinen vielä. 

Vierailija
16/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille normaalia olla kiinnostunut aikuisista ja itsetuntoa voi hivellä saatu vastakaiku. Ei sitä sitten lopulta tajuakaan kuin vasta aikuistuttuaan ja miettiessään että sekaantusiko itse teini-ikäiseen, että miten kuvottava tilanne on oikeasti ollut.

Vierailija
17/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se perverssiä vaikka olisit ollut 19v. Anna olla. Miehesi pitää teineistä. Hyväksyt vaan sen.

Perverssiä jos tykkää täysi-ikäisestä?

Haukotus.

Ketkä tätä alapeukuttavat?

19v on täysi-ikäinen. Idiootit.

Vierailija
18/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu lähti nyt ihan väärille raiteille. En taida lukea enempää. Ap

Vierailija
19/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa vanhat siat 🐽

Vierailija
20/148 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini oli 37-vuotias ja mummoni 20, kun äitini syntyi. Aloivat seurustelmaan, kun mummoni oli 17-vuotias. Olivat naimisissa 50 vuotta, kunnes ukki kuoli ja mummo kohta perässä paljon nuorempana. Mahtoiko kuolla nuoruuden traumoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi