Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei omenavartaloisille löydy istuvia farkkuja, mutta päärynävartaloisille löytyy?

Vierailija
12.10.2023 |

Curve-mallit on niitä, joissa on tilaa alakropalle, mutta vyötäröltä kapeammat. Miksei löydy toisinpäin? Eikä tarvitse olla edes erityisemmin ylipainoinen. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mekko päälle. Naisilla on sekin mahdollisuus

Vierailija
2/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee vyötäröltä noin koon 30 farkut, mutta aina jää löysää lantiolle ja jaloille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushousut?

Tai miesten housut. Tuntuvat olevan järjestään vyötäröstä löysät, reisistä kireät.

Vierailija
4/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pistä mekko päälle. Naisilla on sekin mahdollisuus

Käytän myös mekkoja, mutta olisi kiva pitää myös farkkuja... Ap

Vierailija
5/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Raskaushousut?

Tai miesten housut. Tuntuvat olevan järjestään vyötäröstä löysät, reisistä kireät.

Raskaushousut nyt ei ehkä aja asiaa. Miesten puolelta voisi löytyäkin, en ole koskaan tarkastellut asiaa... Ap

Vierailija
6/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tarkastelin tänään vartalonmalliani peilistä. Normipainossa olen ylösalaisin käännetty kolmio ja ylipainoisena omena. Istuvien farkkujen löytäminen on kyllä hankalaa enkä nykyään juuri käytäkään niitä, kun hyvän yläosan löytäminen on vaikeaa. Näytän helposti tikkujalkaiselta ja yläosa korostuu suhteettomasti tyköistuvissa farkuissa. Yläosa pitäisi olla vähän pidempi ehkä tunikamainen, reisiin ulottuva jotta tulisi vähän volyymia olemattomalle lantiolle muttei liian löysä ja muodoton jottei se yläosa taas korostu liikaa kun on isohkot rinnatkin. Muotolaskoksia on nykyvaatteista tosi vaikea löytää, kaikki on laatikkomaista ja väljää. Hankalaa on. Hameet on helpompia. 

Vierailija
7/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkukselta voit käydä kyselees jotain norsujen vanhoja viittoja, purjehdusklubilta purjeita, tai kasarmilta puolijoukkuetelttoja.

Vierailija
8/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sirkukselta voit käydä kyselees jotain norsujen vanhoja viittoja, purjehdusklubilta purjeita, tai kasarmilta puolijoukkuetelttoja.

Heh. Onpas hauska.

Vierailija
9/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ne curve-mallit on yleensä nimenomaan omenoille. Olen viimeaikoina itse kasvattanut vatsaa(kin), eli en edes enää ole i han puhdas päärynä, mutta silti jos niihin saa takapuolen mahtumaan, on vyötäröä pakko ottaa sisään.

Mutta esim voglialla ja NPllä on erikseen housumalleja ns. "tasapaksuille" tai "timanttiselle" vartaloille. Molemmilla on sekä isompia että pienempiä kokoja kaikissa malleissa. Kokeilepa sellaista..

Vierailija
10/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikeastaan vaatisi, että saisi suunniteltua farkkuja, joissa tilaa olisi vyötärölle ja alaosa sitten napakampi? Eli päinvastoin nykyisem curve-mallin kanssa. Olen hyvin ihmeissäni, ettei tällaisia jo ole!? Muutenkin plus-size vaatteet ovat normaalipainoisille liian suuria joka paikasta ja etenkin, jos tilaa on alakropalle.

Vierailija
11/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

mun mielestä ne curve-mallit on yleensä nimenomaan omenoille. Olen viimeaikoina itse kasvattanut vatsaa(kin), eli en edes enää ole i han puhdas päärynä, mutta silti jos niihin saa takapuolen mahtumaan, on vyötäröä pakko ottaa sisään.

Mutta esim voglialla ja NPllä on erikseen housumalleja ns. "tasapaksuille" tai "timanttiselle" vartaloille. Molemmilla on sekä isompia että pienempiä kokoja kaikissa malleissa. Kokeilepa sellaista..

Enpäs tiennytkään tällaisista... Kiitos vinkistä, täytyy katsoa! Ap

Vierailija
12/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiimalasivartalolle ei löydy farkkuja, vaikka tiimalasivartalo on suorastaan ihanne?

Vierailija
13/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi tiimalasivartalolle ei löydy farkkuja, vaikka tiimalasivartalo on suorastaan ihanne?

Varmaan itsekin tiedät vastauksen

Vierailija
14/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Raskaushousut?

Raskaushousut nyt ei ehkä aja asiaa. Miesten puolelta voisi löytyäkin, en ole koskaan tarkastellut asiaa... Ap

Miksei äitiysfarkkuja?

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1193945001.html?gclid=Cj0KCQjwsp6…

Vierailija
15/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan tasan löytyy - etenkin normaalipainossa! Kapea vyötärö, muodokas alakroppa.

Vierailija
16/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten housuista löytyy omenavartaloiselle sopivat.

Vierailija
17/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ovat kamalia. Monesti yritetty pakottaa käyttämään niitä ja vieläkin jos havaitsen farkut keskittyen farkkuihin, niin saattaa alkaa oireilu esim. Saatan raapia itseäni tmv. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Vierailija
18/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esim. Zizzillä (isojen tyttöjen liike) kaikki mallit on olettaen että on iso takapuoli ja reidet, ja kun itsellä ne on suhteessa kapea ja maha iso tynnyri, niin eipä istu heidän kurvikkaiden naisten housut. Kurvit väärässä paikassa :D

Vierailija
19/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo, esim. Zizzillä (isojen tyttöjen liike) kaikki mallit on olettaen että on iso takapuoli ja reidet, ja kun itsellä ne on suhteessa kapea ja maha iso tynnyri, niin eipä istu heidän kurvikkaiden naisten housut. Kurvit väärässä paikassa :D

Miesten mallistosta löytyy housut lättänälle takapuolelle, kapeille reisille ja maha mahtuu kyllä .

Vierailija
20/45 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä curve-housuja löytyy?

Mä olen sekä normaalipainossa, että vähän mahakkaampana sen mallinen, että persaus ja reidet ei mahdu mihinkään housuihin. Jos ottaa niin suuret housut, että ko. osat jotenkin sopee olemaan, vyötärö on hervottoman kokoinen.