Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos valitsisit puolisosi ammatin perusteella, mikä olisi valintasi?

Vierailija
09.04.2020 |

Vaihtoehtoja on monia, mutta itse taidan kallistua puusepän tai rakennusmiehen puoleen.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison ammatti ? 

Vauva.fi -moderaattori.  Tekee suuria päätöksiä pitkin päivää.

Vierailija
82/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokan ope.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olin ainoa. Ottaisin lauluntekijän, muusikon, kirjailijan tai taiteilijan. Syvästi tuntevan filosofisen miehen jonka järkeily ei tapa tunnelmaa, ja joka on humanisti syvällisemmin mietittynä.

Omani on siis matemaattisesti nero it-insinööri ja romanttisuuden tai fiktiivisyyden konsepti on hänelle ihan vieras. Romanttiset eleet ovat aliarvostettuja ja jos on ongelma se ratkaistaan.

Olen tosi kyllästynyt ratkaisukeskeiseen lähestymistapaan myös suhdeasioissa. Päätökset perustuu järkeen sydämmen sijasta. Olen itsekin taiteilija (graafikko).

Vierailija
84/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on sairaanhoitajamies. Olen

itsekin sh, eri työpaikoissa kuitenkin. Enpä osaisi muuta toivoa.

Vierailija
85/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kokin, koska rakastan syömistä mutta inhoan kokkaamista. Nykyinen puoliso onkin keittiöalan ihminen, se ei toki ollut (pääasiallinen) syy miksi hänet valitsin 😄

Vierailija
86/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni oli insinööri, ja nyt olen menossa naimisiin (eri) insinöörin kanssa. Että kai niissä insinööreissä joku vetää puoleensa.

Ajatuksen tasolla lääkärimies viehättää. Töitä on aina saatavilla ja palkka on hyvä. Useampi lääkärituttuni tekee lyhyttä työpäivää, koska vajaallakin työviikolla käteen jää hyvin rahaa. Olispa ihanaa jos mies tekisi töitä vain 30h viikossa ja ei tarvitsisi säästellä.

Vierailija
87/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tahtoo olla, että äly menee älyn luo. Diplomi-insinöörimies ei varmaan ikäpäivänä kelpuuttaisi lähihoitajanaista. Ellei tämä olisi superseksikäs ja omistaisi seksikkään pyllyn. 

Vierailija
88/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas

Vierailija
89/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin tietty. Lääkkeet ja hoito suoraan kotoa ilman käyntejä missään. Tosin 99% mieslääkäreistä pettää, joten ei ehkä kuitenkaan. Upseeri tai poliisi olisi myös kiva vaihtoehto.

Poliisit pettää myös. Usein ovat töissä toisella paikkakunnalla. Lapset kärsii, kun on kyttä vanhempana.

Upseerit ne vasta pettää. Aina muka jossain sotaharjoituksessa tai virkamatkalla viikkotolkulla yhtä soittoa.

Jep. Vaimo on lasten kanssa kotona ja huolehtii arjesta, upseeri rällää harjoituksessa. Harjoituksiin raahataan joko paikallinen suttura tai kutsutaan rakastajatar jostain kauempaa. Naiset otetaan jopa harjoitusalueelle.

Tiedän, kun olen itse ollut. Mies, jonka seurassa itse olin, oli kylläkin eronnut, joten menin luokseen aina harjoituksiin. Myöhemmin selvisi, että hänellä on työpaikkakunnallaan kuitenkin uusi avopuoliso. Siihen loppui sotaharjoitukset minulta :-) Infosin tätä avopuolisoa, mutta sain haukut vain häneltä ja hän jatkoi pettäjän kanssa.

Vierailija
90/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi mikä vain, kunhan olisi hellä, turvallinen ja luotettava mies.

Vierailija
91/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä tahtoo olla, että äly menee älyn luo. Diplomi-insinöörimies ei varmaan ikäpäivänä kelpuuttaisi lähihoitajanaista. Ellei tämä olisi superseksikäs ja omistaisi seksikkään pyllyn. 

Hohhoijaa. Tuntemani DI:t seukkaavat lähärien tai parturi-kampaajien kanssa. Ehkä ei rahkeet riitä muuhun...

Vierailija
92/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun 'kovan' tieteen professori tai tutkimusjohtaja. Joku lakifirman huippuyliopiston käynyt jakkupukuinen osakas voisi olla myös kova sana.

M33

Vierailija
93/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti. Ovat (kuvitelmieni mukaan) fiksuja ja luovia, palkkakin kohdillaan. Itse olen kiinnostunut arkkitehtuurista mutta taidot ei ikinä riittäisi ammattiin! Myös graafikot / muut designerit kävisi, esim. muotoilija.

Vierailija
94/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kalastajan, puusepän, veneenveistäjän tai muun karskin yksintyöskentelevän tyypin.

Vierailija
95/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tuntemani DI:t seukkaavat lähärien tai parturi-kampaajien kanssa. Ehkä ei rahkeet riitä muuhun...

- Aika moni tuntuu tapaavan rakkautensa opiskeluaikana opintoriennoissa, että riippuu varmaan ihan kampuksen opintotarjonnasta keiden kanssa pariudutaan. Meillä Vaasassa moni teekkari päätyy yhteen esimerkiksi hallintotieteilijän kanssa, ja lisäksi kadun toisella puolella opiskelevat tradenominaiset tuntuvat olevan perinteinen valinta. Lisäksi vuosittain syntyy pariskunta tai kaksi ihan alan sisältä (luku on sikäli melko korkea, koska tekniikkaa on perinteisesti tullut opiskelemaan vuosittain noin 0-10 naista).

Aallossa on varmaan aikoinaan ollut aika sekapainotteisia nuo puolisovalinnat, sillä teekkarit ovat olleet melko eristyksissä yksin Otaniemessä. Tampereen Hervannassa lienee ollut aika samankaltainen kuvio. Eiköhän Aallon teekkaritkin ole viimevuosina pariutuneet melko paljon kauppislaisten kanssa, kun kauppiksen opinnot siirrettiin myös Otaniemeen.

Vierailija
96/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rakennusmestarin :)

Vierailija
97/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja.

Ekonomi.

Vierailija
98/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajan

Vierailija
99/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkarivaimo olis jees. Itse voisin keskittyä golfaamiseen.

Vierailija
100/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukokki-kirvesmies-lääkäri-juristi-hieroja-personalraineri, joka olisi erikoistunut erikoispitkien sänkyjen valmistukseen.