Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos valitsisit puolisosi ammatin perusteella, mikä olisi valintasi?

Vierailija
09.04.2020 |

Vaihtoehtoja on monia, mutta itse taidan kallistua puusepän tai rakennusmiehen puoleen.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi, minulla on paljon alapäävaivoja, jotka vievät aikaa sekä rahaa.

Vierailija
102/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri aivan ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nykyisestä joten miksi muutakaan valitsisin. Tietotekniikan alaa.

Vierailija
104/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmin olisin sanonut että joku puuseppä muurari tms mutta nyt kun seurustelen lääkärin kanssa ja olen oppinut tuntemaan hänen kauttaan muita lääkäreitä niin sanoisin että lääkäri.

Vierailija
105/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun menestyvän yrittäjän metallinkierrätys hommista. Työn puolestani kierrän paljon romuttamoita ja olen huomannut jotta niistä voi löytyä neroja ja tosi varakkaita tyyppejä.

Sillä alalla pitää ennustaa aika pitkälle tulevaisuuteen , osata markkinoida jne

Vierailija
106/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski olisi kiva. Tosin sillä ehdolla, että joskus pääsisin reissuun mukaan. Jos olisin erilainen rohkeampi ihminen niin tahtoisin itsekin ajaa rekkaa., mutta se ajatus kannattaa unohtaa. Olis varmaan  minulle hyvä ammatti muuten. 

Vierailija
107/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja, oma mieheni ei osaa hieroa, ei sitten yhtään.

Vierailija
108/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi, minulla on paljon alapäävaivoja, jotka vievät aikaa sekä rahaa.

En ole gynekologi, mutta voin vilkaista. (Pervo ilme ja ällöttävä silmänisku keski-ikäiseltä keskivartalolihavalta setämieheltä).

Vierailija
109/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroja, oma mieheni ei osaa hieroa, ei sitten yhtään.

Tämä olisi luxusta, vielä kun mies olisi lisäksi fyssari.

Vierailija
110/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri- tai luontobiologi ois kiehtova, siinä yhdistyis luontoarvot ja älykkyys.

Vierailija
111/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaatti jossain kivassa maassa. Voisi asua sen siivellä valtion piikkiin ulkomailla.

Vierailija
112/121 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku duunariammatti. jos ei duunari niin tutkija jollain mielenkiintoisella alalla. vois olla myös hieroja, insinööri tai suunnittelija vaikka media-alalla.

Vierailija
113/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja miehen :)

Eikö sairaanhoitaja ole aika homo ammatti miehelle? 

Vierailija
114/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija. Ottaisin kirjailija, koska haluaisin ajattelijan. Sellaisen joka kirjoittaisi elämänläheisiä, koskettavia ja romanttisia kirjoja.

Vierailija
115/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä.

❤️

Vierailija
116/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannustoimittaja, kirjailija, muusikko, graafikko, jatko-opiskelija, tutkija, professori. Olen itse filosofian maisteri.

Vierailija
117/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest sairaanhoitaja ei oo homo ammatti miehelle todellakaan!! Ehkä jollain on joku mielikuva seksikkäästä hoitsusta, mut se työ on kaikkee muuta, eikä oo mitenkää "naisen ammatti", oon työskennellyt sairaanhoitajien kanssa. Päinvastoin, vaatii monesti esim fyysistä voimaa. Ja sairaanhoitajamies on must miehekäs.

Sen sijaa joku muotoilija sopii must naiselle, en nii välitä siit jos mies on sellanen "ihanaa, askarrellaan" must noi sopii naiselle. :D Mut luovuus tai hyvät kädentaidot on plussaa, mut ehk ei kuitenkaa... :D

Ja kokki on muuten hyvä, mutku mä haluun olla päävastuussa ruuanlaitosta enkä usko et kokki tykkäis joten ei kokkia mulle.:)

Vierailija
118/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielest sairaanhoitaja ei oo homo ammatti miehelle todellakaan!! Ehkä jollain on joku mielikuva seksikkäästä hoitsusta, mut se työ on kaikkee muuta, eikä oo mitenkää "naisen ammatti", oon työskennellyt sairaanhoitajien kanssa. Päinvastoin, vaatii monesti esim fyysistä voimaa. Ja sairaanhoitajamies on must miehekäs.

Sen sijaa joku muotoilija sopii must naiselle, en nii välitä siit jos mies on sellanen "ihanaa, askarrellaan" must noi sopii naiselle. :D Mut luovuus tai hyvät kädentaidot on plussaa, mut ehk ei kuitenkaa... :D

Ja kokki on muuten hyvä, mutku mä haluun olla päävastuussa ruuanlaitosta enkä usko et kokki tykkäis joten ei kokkia mulle.:)

Vastauksesi kertoo kaiken sivistystasostasi.

Vierailija
119/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavan huoltomiehen, koska ne on taitavia monella elämän osa alueella.

Vierailija
120/121 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi kertoo kaiken sivistystasostasi.

Taitaa olla tosi nuori.