Jos valitsisit puolisosi ammatin perusteella, mikä olisi valintasi?
Vaihtoehtoja on monia, mutta itse taidan kallistua puusepän tai rakennusmiehen puoleen.
Kommentit (121)
Pidän nykyisestä joten miksi muutakaan valitsisin. Tietotekniikan alaa.
Aikasemmin olisin sanonut että joku puuseppä muurari tms mutta nyt kun seurustelen lääkärin kanssa ja olen oppinut tuntemaan hänen kauttaan muita lääkäreitä niin sanoisin että lääkäri.
Jonkun menestyvän yrittäjän metallinkierrätys hommista. Työn puolestani kierrän paljon romuttamoita ja olen huomannut jotta niistä voi löytyä neroja ja tosi varakkaita tyyppejä.
Sillä alalla pitää ennustaa aika pitkälle tulevaisuuteen , osata markkinoida jne
Rekkakuski olisi kiva. Tosin sillä ehdolla, että joskus pääsisin reissuun mukaan. Jos olisin erilainen rohkeampi ihminen niin tahtoisin itsekin ajaa rekkaa., mutta se ajatus kannattaa unohtaa. Olis varmaan minulle hyvä ammatti muuten.
Vierailija kirjoitti:
Gynekologi, minulla on paljon alapäävaivoja, jotka vievät aikaa sekä rahaa.
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista. (Pervo ilme ja ällöttävä silmänisku keski-ikäiseltä keskivartalolihavalta setämieheltä).
Vierailija kirjoitti:
Hieroja, oma mieheni ei osaa hieroa, ei sitten yhtään.
Tämä olisi luxusta, vielä kun mies olisi lisäksi fyssari.
Meri- tai luontobiologi ois kiehtova, siinä yhdistyis luontoarvot ja älykkyys.
Diplomaatti jossain kivassa maassa. Voisi asua sen siivellä valtion piikkiin ulkomailla.
joku duunariammatti. jos ei duunari niin tutkija jollain mielenkiintoisella alalla. vois olla myös hieroja, insinööri tai suunnittelija vaikka media-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja miehen :)
Eikö sairaanhoitaja ole aika homo ammatti miehelle?
Kirjailija. Ottaisin kirjailija, koska haluaisin ajattelijan. Sellaisen joka kirjoittaisi elämänläheisiä, koskettavia ja romanttisia kirjoja.
Kustannustoimittaja, kirjailija, muusikko, graafikko, jatko-opiskelija, tutkija, professori. Olen itse filosofian maisteri.
Mun mielest sairaanhoitaja ei oo homo ammatti miehelle todellakaan!! Ehkä jollain on joku mielikuva seksikkäästä hoitsusta, mut se työ on kaikkee muuta, eikä oo mitenkää "naisen ammatti", oon työskennellyt sairaanhoitajien kanssa. Päinvastoin, vaatii monesti esim fyysistä voimaa. Ja sairaanhoitajamies on must miehekäs.
Sen sijaa joku muotoilija sopii must naiselle, en nii välitä siit jos mies on sellanen "ihanaa, askarrellaan" must noi sopii naiselle. :D Mut luovuus tai hyvät kädentaidot on plussaa, mut ehk ei kuitenkaa... :D
Ja kokki on muuten hyvä, mutku mä haluun olla päävastuussa ruuanlaitosta enkä usko et kokki tykkäis joten ei kokkia mulle.:)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielest sairaanhoitaja ei oo homo ammatti miehelle todellakaan!! Ehkä jollain on joku mielikuva seksikkäästä hoitsusta, mut se työ on kaikkee muuta, eikä oo mitenkää "naisen ammatti", oon työskennellyt sairaanhoitajien kanssa. Päinvastoin, vaatii monesti esim fyysistä voimaa. Ja sairaanhoitajamies on must miehekäs.
Sen sijaa joku muotoilija sopii must naiselle, en nii välitä siit jos mies on sellanen "ihanaa, askarrellaan" must noi sopii naiselle. :D Mut luovuus tai hyvät kädentaidot on plussaa, mut ehk ei kuitenkaa... :D
Ja kokki on muuten hyvä, mutku mä haluun olla päävastuussa ruuanlaitosta enkä usko et kokki tykkäis joten ei kokkia mulle.:)
Vastauksesi kertoo kaiken sivistystasostasi.
Osaavan huoltomiehen, koska ne on taitavia monella elämän osa alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi kertoo kaiken sivistystasostasi.
Taitaa olla tosi nuori.
Gynekologi, minulla on paljon alapäävaivoja, jotka vievät aikaa sekä rahaa.