En koskaan saanut tyttöystävää, ja aloin syrjäytyä tämän asian takia 24-vuotiaana
Olin ensimmäisen kerran kunnolla ihastunut 15-vuotiaana, ja jo 13-vuotiaana oli pienempiä tunteita...Siltikään en koskaan päässyt minkäänlaiseen kanssakäymiseen näiden tyttöjen kanssa.
Tietysti naiviisti ajattelin aina että en vain ole vielä kohdannut sitä oikeanlaista tyttöä.
Vuodet kuitenkin vierivät, ja pian sain huomata olevani yli parikymppinen mies. Olin kuitenkin pelissä mukana, ja olihan tämä peli erilaista kuin teiniajan vastaava. Nyt olimme aikuisia.
Lopputulos oli silti aina sama; pettymykset ja yksinäiset aamut
24-vuotiaana aloin hiljalleen alitajuisesti luovuttaa, kun pään hakkaaminen seinään ei tuntunut enää hyvältä...Sinnikyys loppui kesken.
Nykyään olen 34-vuotias lähes kaikesta syrjäytynyt pitkäaikaistyötön mies.
Minulla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia päihdeongelmia, enkä edes polta tupakkaa.
Urheilen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Sosiaalisesti, taloudellisesti ja työelämän suhteen olen kuitenkin täydellisen syrjäytynyt.
Aikani menee urheilun, tietokoneen, television ja musiikin parissa.
Onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet pitkäaikaistyötön?
Sinun kannattaisi nyt joka tapauksessa tehdä omasta elämästäsi niin hyvä ja onnellinen kuin pystyt. Ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi. Mutta elämässään onnellinen mies voi hyvinkin löytää naisen, jonka kanssa jakaa se oma onnellisuus. Ja tämä sama neuvo sopii tietenkin myös sinkkunaisille.
Tässä on hyvä kommentti. Tyypillistä naisten mentaliteettiä. Huomaa kohta ''ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi'' eli nainen ei ole valmis jakamaan sitä omaa onneaan, mutta sitten seuraavassa kohtaa jo sanotaan että onnellisen miehen tulisi jakaa se oma onni jonkun naisen kanssa. Huomaatko kaksinaamaisuuden?
Sanoin, että sama neuvo pätee sinkkunaisille. Kun kumpikin on ensin sinkkunaan omalla tahollaan onnellinen, heille ei kummallekaan tule taakkaa parisuhteessa siitä, että olisi toisen ainoa onnellisuuden lähde. Vaan kumpikin voi jakaa siitä omasta onnestaan - tietenkin!
Ei kukaan lähde parisuhteeseen pelkästä säälistä. Kyllä siinä mietitään sitä, onko minulla jotain annettavaa tuolle toiselle, onko hänellä jotain annettavaa minulle? Olisimmeko yhdessä onnellisempia?
Samoin on itselleni käynyt. Ikää tosin "vasta" 26
Joo, sama. Paitsi että tarjolla on ollut ja saisin kyllä suhteen helposti, mutta en haluamani naisen kanssa.
Jaa että on jonkun olemattoman naisen vika, että sinä olet syrjäytynyt? Se, ettei sinulla ole tyttöystävää ja että olet syrjäytynyt, johtuu ainoastaan sinusta itsestäsi ja ehkä joistakin yhteiskunnallisista ilmiöistä ja satunnaisista elämäntapahtumista. Mutta ei tyttöystävän puutteesta. Katso peiliin hyvä mies, lakkaa ruikuttamasta ja tee elämästäsi sellainen, että pystyt nauttimaan siitä ihan keskenäsi. Naiset eivät ole kuntoutuslaitoksia rikkinäisille miehille!
Vierailija kirjoitti:
Olet syrjäytynyt siksi, että päätit heittäytyä tuollaiseksi reppanaksi. Syyllistät ja käytät naisia tekosyynä, vaikka peiliin pitäisi katsoa.
En minä missään vaiheessa tainnut naisia syyllistää.
Minä vain olen ns. kelpaamaton mies.
-ap
Tuohon kohtaan ei laiteta pilkkua, koska lauseilla on yhteinen lauseenjäsen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olet ollut tuttavaperheen poika. Onko tämä sellainen modernin romaanin kerrontakeino, että näkökulma vaihtuu kertojalta toiselle? - älä kuitenkaan vielä lopeta päivätyötäsi (ai niin, eihän sitä ole), kirjailijana menestyminen vaatii kykyä kertoa mielenkiintoisia, ei ennalta arvattavia tarinoita.
hei, mä olen kyllä nähnyt myös version, jossa heppu on ollut joko naapurin poika tai kirjoittajan ("äidin") oma poika.
31 v nainen, seurusteluja takana 0 kpl. Miehet kelpuuttavat kertapanoon ja sitten ghostaavat. Tuon johdosta olen nykyään aseksuaali enkä halua enää olla missään tekemisissä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet syrjäytynyt siksi, että päätit heittäytyä tuollaiseksi reppanaksi. Syyllistät ja käytät naisia tekosyynä, vaikka peiliin pitäisi katsoa.
Minä vain olen ns. kelpaamaton mies.-ap
Mitä toi otsikko on jos ei syyllistämistä?
Suomi on täynnä syrjäytyneitä miehiä joilla on tyttöystävä. Nämä asiat eivät suoraan liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että on jonkun olemattoman naisen vika, että sinä olet syrjäytynyt? Se, ettei sinulla ole tyttöystävää ja että olet syrjäytynyt, johtuu ainoastaan sinusta itsestäsi ja ehkä joistakin yhteiskunnallisista ilmiöistä ja satunnaisista elämäntapahtumista. Mutta ei tyttöystävän puutteesta. Katso peiliin hyvä mies, lakkaa ruikuttamasta ja tee elämästäsi sellainen, että pystyt nauttimaan siitä ihan keskenäsi. Naiset eivät ole kuntoutuslaitoksia rikkinäisille miehille!
Voisitko lainata sen kohdan jossa sanoin asian olevan naisten vika?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavasti todella monelle tuttu kiltin miehen tarina. :(
MIes voi olla kiltti olematta saamaton tossukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lainata sen kohdan jossa sanoin asian olevan naisten vika?
Otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä noista välitä. Tämän palstan naisilla tunnu olevan kykyä ymmärtää ja tulkita kirjoitettu tekstiä, vaikka he kuvittelevatkin kykenevänsä lukemaan ajatuksesi muutaman lauseen perusteella.
Ei tuo ole kiltteyttä, se nahjustelua. Ja ei, se että joku nainen säälipillua antaisi, ei tekisi sinusta yhtään sen vähemmän työtöntä luuseria.
Mene kouluun ja mene töihin, ja lopeta itsesääli.
Syytätkö teinityttöjä siitä, että sulla ei ole työpaikkaa? En ihmettele, etteivät naiset koskaan kiinnostuneet sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette neuroottisia. Äidinkielen opitunnille siitä. Jos sanon, etten koskaan oppinut ajamaan autoa, onko se auton vika, etten autoa ajamaan oppinut...?
ohis
Itse löysin ensimmäisen parisuhteen 34-vuotiaana, mutta lopetin sen itse vuoden kuluttua, koska se oli niin tylsää ja rajoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette neuroottisia. Äidinkielen opitunnille siitä. Jos sanon, etten koskaan oppinut ajamaan autoa, onko se auton vika, etten autoa ajamaan oppinut...?
ohis
"En koskaan saanut tyttöystävää, ja aloin syrjäytyä tämän asian takia 24-vuotiaana"
Menepä itse sinne äikäntunnille. Suoraan sanotaan, että syrjäytyminen alkoi kun ei naista saanut.
Ohispohis hihi
Minäkin olen haaveillut lottovoitosta koko ikäni, mutta vaikka voittoa ei ole ikinä tullut, olen opiskellut, edennyt urallani, hankkinut harrastuksia jne. Olen järjestänyt itselleni mukavan elämän, ja jos lottovoitto joku päivä osuu kohdalleni, se on vaan plussaa tähän nykyiseen elämään.
Mielekäs elämä on itse luotava, ei voi odottaa että joku ulkopuolinen tekijä yhtäkkiä tulee ja laittaa kaiken kuntoon.