Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan saanut tyttöystävää, ja aloin syrjäytyä tämän asian takia 24-vuotiaana

Vierailija
09.04.2020 |

Olin ensimmäisen kerran kunnolla ihastunut 15-vuotiaana, ja jo 13-vuotiaana oli pienempiä tunteita...Siltikään en koskaan päässyt minkäänlaiseen kanssakäymiseen näiden tyttöjen kanssa.
Tietysti naiviisti ajattelin aina että en vain ole vielä kohdannut sitä oikeanlaista tyttöä.

Vuodet kuitenkin vierivät, ja pian sain huomata olevani yli parikymppinen mies. Olin kuitenkin pelissä mukana, ja olihan tämä peli erilaista kuin teiniajan vastaava. Nyt olimme aikuisia.
Lopputulos oli silti aina sama; pettymykset ja yksinäiset aamut

24-vuotiaana aloin hiljalleen alitajuisesti luovuttaa, kun pään hakkaaminen seinään ei tuntunut enää hyvältä...Sinnikyys loppui kesken.

Nykyään olen 34-vuotias lähes kaikesta syrjäytynyt pitkäaikaistyötön mies.
Minulla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia päihdeongelmia, enkä edes polta tupakkaa.
Urheilen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.

Sosiaalisesti, taloudellisesti ja työelämän suhteen olen kuitenkin täydellisen syrjäytynyt.
Aikani menee urheilun, tietokoneen, television ja musiikin parissa.

Onko täällä kohtalotovereita?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään mielenkiintoista. On monia sosiaalisesti, taloudellisesti ja työelämän suhteen menestyneitä, jotka eivät saa naista kiinnostumaan itseensä. Nauti elämästä. 

Vierailija
2/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä olet pitkäaikaistyötön? 

Sinun kannattaisi nyt joka tapauksessa tehdä omasta elämästäsi niin hyvä ja onnellinen kuin pystyt. Ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi. Mutta elämässään onnellinen mies voi hyvinkin löytää naisen, jonka kanssa jakaa se oma onnellisuus. Ja tämä sama neuvo sopii tietenkin myös sinkkunaisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavasti todella monelle tuttu kiltin miehen tarina. :(

Vierailija
4/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asiaan voi vaikuttaa vain yksi henkilö. Ja taidat teitää kuka se on. Eihän tuollaista uhreitumista jaksa katsoa.

Vierailija
5/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi nyt joka tapauksessa tehdä omasta elämästäsi niin hyvä ja onnellinen kuin pystyt. Ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi. Mutta elämässään onnellinen mies voi hyvinkin löytää naisen, jonka kanssa jakaa se oma onnellisuus. Ja tämä sama neuvo sopii tietenkin myös sinkkunaisille. 

Jos et pitkälti yli parikymppisenä ole naista löytänyt yrittämisestä huolimatta, ei siinä mitkään tuollaiset ympäripyöreät elämänohjeet auta.

Vierailija
6/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syrjäytynyt siksi, että päätit heittäytyä tuollaiseksi reppanaksi. Syyllistät ja käytät naisia tekosyynä, vaikka peiliin pitäisi katsoa.

Vierailija
7/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siitä jotain ongelmia koituu jos alkaa näkemään naiset jonain saavuttamattomina korkeampina olentoina, mitä he eivät suinkaan ole. Naiset on ihan tavallisia ihmisiä heikkouksineen ja vahvuuksineen kuten sinäkin. Pudota naiset jalustalta. Tällä en tarkoita mitään agressiivista, vaan muokkaa omia vahingollisia ajattelumallejasi. Harjoittele vaikka puhumalla ihan satunnaisille naisille ilman mitään taka-ajatuksia, älä ole creep. Aina parempi jos saat yhdistettyä tuon jotenkin harrastustesi kanssa. Älä heti hae mitään kumppania vaan juttelukaveria. Se voi kyllä johtaa myöhemmin pitempäänkin, mutta älä tee sitä tavoitteellisesti.

Vierailija
8/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän pian 24 v ja oon nainen..en koe että olis outoa kun ei oo poikaystävää.

9/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa eikä mulla ole kokemusta.

Mutta... Mä pelkään, että mulle käy samoin. Oon pian 23v ja oon elämäni toisessa parisuhteessa. Ensimmäinen loppui jo aikoja sitten ja koko suhde oli sairas. Tää nykyinen suhde on tuuliajoilla tällä hetkellä. En tiedä mitä tulee tapahtumaan, mutta tiedän sen, että jos tämä loppuu niin loppuu mun deittailutkin. Mä olen kyllästynyt siihen, että mut jätetään enkä kelpaa.

Ensimmäisen suhteen eron jälkeen en aktiivisesti etsinyt seuraa. Baareissa miehet lähestyivät kavereitani ja siskoani, eivät koskaan minua. Olen varmaan niin kuvottava ja oksettava. En mä uskalla ketään lähestyä, en halua tulla torjutuksi. Mun mielenterveys ei kestäisi sitä. Hyvä kun kestää edes sen, että olen jonkun kanssa. Aivoissa vaan jokin sanoo, että kohta ne lähtee tai eivät oikeasti välitä musta tai jotain.

Toisaalta olen sinua erilaisessa asemassa, että opiskelen. Kun olen saanut opiskeluni valmiiksi, suunnittelen paikkakunnanvaihtoa. Haluaisin aloittaa jossain aivan alusta. Haluan asua jossain, missä ketään ei tunne minua enkä minä tunne ketään.

En usko kuitenkaan, että tulen tekemään tuota. Minä tiedän, että kuolisin yksinäisyyteen, koska ei kukaan haluaisi minua. En tiedä mitä teen väärin, ehkä huijaan itseäni ja muita esittämällä jotenkin parempaa kuin olen.

Anteeksi, tässä ei ollut mitään järkeä ja tuskin edes liittyi aiheeseen. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Ehkä kannattaa käydä ammattilaisen juttusilla.

Vierailija
10/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaisit naisen, niin tekisit juuri niitä asioita mistä naiset tykkäävät. Niiden etsiminen ei ole vaikeaa.

Vierailija
11/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman samankaltainen kehityskulku, tosin olen 44-vuotias =)

Ei haittaa. Olen tajunnut että naiset on turhia, tai sitten pihlajanmarjat ovat happamia, mutta ihan sama. Nautin elämästäni.

Vierailija
12/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut koskaan poikaystävää, mutta silti opiskelin, menin töihin ja lopulta aloitin oman yrityksen. Päivääkään en katselisi sellaista vässykkää, joka pistää naisettomuuden elämänhallinnanpuutteensa syyksi. Ota nyt herran tähden oman elämäsi ohjat käsiin, yksikään nainen ei voi sinua siinä auttaa, ja tuskin haluaakaan.

Vierailija
13/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä kommentti. Tyypillistä naisten mentaliteettiä. Huomaa kohta ''ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi'' eli nainen ei ole valmis jakamaan sitä omaa onneaan, mutta sitten seuraavassa kohtaa jo sanotaan että onnellisen miehen tulisi jakaa se oma onni jonkun naisen kanssa. Huomaatko kaksinaamaisuuden?

Vierailija
14/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olet ollut tuttavaperheen poika. Onko tämä sellainen modernin romaanin kerrontakeino, että näkökulma vaihtuu kertojalta toiselle? - älä kuitenkaan vielä lopeta päivätyötäsi (ai niin, eihän sitä ole), kirjailijana menestyminen vaatii kykyä kertoa mielenkiintoisia, ei ennalta arvattavia tarinoita.

Vierailija
15/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan ihmisten ilmoille elämään normaalia elämää, niin jossakin kohtaa se ihan etsimättä osuu kohdalle sellainen nainen joka kiinnostunut hänestä. Ei tahdo etsimällä löytyä monenkaan kohdalla.

Toki hygienia tulee olla edes kohtuullisesti kunnossa. Ja avoimin mielin valmiina tutustumaan ja juttelemaan ilman, että tavoitteena loistaa jo päällepäin se aikuistenfilmeistä tuttu toiminta. Sitä kyllä ehtii sitten kun muuten on tutustuttu ihan tarpeeksi.

Harvemmin sitä sukupuolesta riippumatta kotoa tullaan hakemaan. Tapana kun on hieman kuitenkin kunnioittaa toisen yksityisyyttä.

Vierailija
16/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pitkälti yli parikymppisenä ole naista löytänyt yrittämisestä huolimatta, ei siinä mitkään tuollaiset ympäripyöreät elämänohjeet auta.

Ei ollutkaan ensisijaisesti tarkoitus neuvoa millä niksillä se vaimo löytyy. Vaan että lakkaisi itkemästä surkeaa kohtaloaan ja tekisi elämästään niin hyvän kuin voi! Ihminen voi olla onnellinen myös ilman kumppania. Kun elämä on muuten mallillaan, ei se kumppanin puuttuminenkaan tunnu niin musertavalta.

Vierailija
17/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet onnellinen, niin mikäpä tuossa. Kaikille ei joka tapauksessa riitä töitä, joten on ihan hyvä, että osa jättäytyy pois työmarkkinoilta ihan tarkoituksella.

Vierailija
18/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt mielestäni vähän samanlaista mielenmaisemaa edustava, kuin henkilö joka kokee että kaikki hänen ongelmasta johtuvat esimerkiksi vääränlaiseen ruumiiseen syntymisestä.

Se voi olla suuri ongelma, joka aiheuttaa harmia välillisesti muihinkin elämän osa-alueisiin. Mutta jos kyseisen ongelman saisikin ratkottua tavalla, jonka kuvittelee oikeaksi, niin

a) kyseessä ei välttämättä olekaan oikea ratkaisu. Se mitä haluamme ja se mitä tarvitsemme eivät aina ole sama asia

b) onnistunutkaan ongelman ratkaisu ei välttämättä auta lainkaan muihin ongelmiin.

Eli vaikka ap saisi tyttöystävän, niin ei se maagisesti välttämättä parantaisi lainkaan ap:n sosiaalista tai taloudellista tilannetta tai työllistymistä. Vai meinaako ap, että tyttöystävä pitäisi seuraa 24/7, loisi ap:lle uudet seurapiirit, antaisi rahaa ja järjestäisi työpaikan?

Ap kuulostaa kyllä hieman Fifty shades of Grey -sarjan sankarittarelta, joten ehkä hän tarvitsisikin rikkaan poikaystävän?

Vierailija
19/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt mielestäni vähän samanlaista mielenmaisemaa edustava, kuin henkilö joka kokee että kaikki hänen ongelmasta johtuvat esimerkiksi vääränlaiseen ruumiiseen syntymisestä.

Se voi olla suuri ongelma, joka aiheuttaa harmia välillisesti muihinkin elämän osa-alueisiin. Mutta jos kyseisen ongelman saisikin ratkottua tavalla, jonka kuvittelee oikeaksi, niin

a) kyseessä ei välttämättä olekaan oikea ratkaisu. Se mitä haluamme ja se mitä tarvitsemme eivät aina ole sama asia

b) onnistunutkaan ongelman ratkaisu ei välttämättä auta lainkaan muihin ongelmiin.

Eli vaikka ap saisi tyttöystävän, niin ei se maagisesti välttämättä parantaisi lainkaan ap:n sosiaalista tai taloudellista tilannetta tai työllistymistä. Vai meinaako ap, että tyttöystävä pitäisi seuraa 24/7, loisi ap:lle uudet seurapiirit, antaisi rahaa ja järjestäisi työpaikan?

Ap kuulostaa kyllä hieman Fifty shades of Grey -sarjan sankarittarelta, joten ehkä hän tarvitsisikin rikkaan poikaystävän?

Minun ymmärrykseni mukaan ap:lla ei edes ole ongelmaa. Hän urheilee ja pitää huolta itsestään ja elää täysin itse valitsemaansa elämäntapaa. Ei kannata yrittää korjata sellaista, mikä ei ole rikki.

Vierailija
20/79 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä kommentti. Tyypillistä naisten mentaliteettiä. Huomaa kohta ''ei kukaan nainen halua itselleen sellaista taakkaa, että hänen tehtävänsä olisi tehdä mies onnelliseksi'' eli nainen ei ole valmis jakamaan sitä omaa onneaan, mutta sitten seuraavassa kohtaa jo sanotaan että onnellisen miehen tulisi jakaa se oma onni jonkun naisen kanssa. Huomaatko kaksinaamaisuuden?

Ei vaan kun on kaksi onnellista, he jakavat sen onnellisuuden, pälli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän