Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Kommentit (469)
Vaimo hankkiutui raskaaksi toisen miehen kanssa. Kiinni jäädessään sain kuulla myös kahdesta muustakin suhteesta liiton ajalta. Samana päivänä lusikat jakoon.
Minun täydellinen mitätöinti.
Sitä jatkui monta vuotta, kunnes yritin itsemurhaa.
Rangaistukseksi jostain asiasta kumosi lupauksensa jostain asiasta jotta miettisin tekoani.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa. Mitä täydellinen mitätöinti sisälsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi itsemurha , miksi ei vain ero ja ihana sinkkuelämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille naisille mukava minun edessäni, suljettujen ovien takana kuin hirviö minulle. Kaiken lisäksi vertaili minua muihin naisiin toistuvasti. Tuntemattomat naiset olivat etevämpiä, kauniimpia ja sosiaalisesti lahjakkaampia kuin minä. Mies jopa sanoi 'missä asiassa sä muka oot hyvä? Et missään' ei kai yllätys että itsetunto 0.
Olisit kysynyt että miksi sä sitten oot mun kanssani, jos oon noin kamala?
En ole tämän kirjoittaja mutta kuultuja vastauksia samanlaiseen: "koska mä rakastan sua" ja "oot vaan liian herkkä" ja "joskus vaan pitää sanoa suoraan"
Kamalia kertomuksia. Fakta: Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä jatkui monta vuotta, kunnes yritin itsemurhaa.Miksi itsemurha , miksi ei vain ero ja ihana sinkkuelämä?
Suhteessa, jossa toinen on alistanut ja mitätöinyt toisen ei kaikki käy noin helposti. Uhrin itsetunto nollassa , uskoo ettei saa tai ansaitse parempaa. Ero jälkeen uhri saattaa edelleen luulla rakastavansa alistajaa. Uhri saattaa olla jopa katkera alistajan uudelle kumppanille ja uskoa että tämä saa kokea kaikki hyvät puolet alistajasta. Eikö kuulostakin raskaalta? Monen naisen arkea ympäri maailman.
Yksityisyyden rajoittaminen. Kännyn tutkiminen. Soittelu perään missä olen ja kenen kanssa. Töihin laittauduin jotta voisin iskeä työkavereita. Oli ahdistavaa elämää.
Miksi te olette sietäneet jaskaa?
Rahan käytön kontrollointi, nöyryytys muiden edessä... on noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille naisille mukava minun edessäni, suljettujen ovien takana kuin hirviö minulle. Kaiken lisäksi vertaili minua muihin naisiin toistuvasti. Tuntemattomat naiset olivat etevämpiä, kauniimpia ja sosiaalisesti lahjakkaampia kuin minä. Mies jopa sanoi 'missä asiassa sä muka oot hyvä? Et missään' ei kai yllätys että itsetunto 0.
Olisit kysynyt että miksi sä sitten oot mun kanssani, jos oon noin kamala?
En ole tämän kirjoittaja mutta kuultuja vastauksia samanlaiseen: "koska mä rakastan sua" ja "oot vaan liian herkkä" ja "joskus vaan pitää sanoa suoraan"
Minulle ex tokaisi "ei se muilla ole sen ihmeellisempää". Ilmeisesti avioliiton kuului olla pelkkää kärsimysnäytelmää.
Kolmas vastaaja
Kaikki väkivalta ja vaino, mistä syystä mies sai onneksi yllättävän pitkän ehdottoman tuomion. Paossa häneltä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki väkivalta ja vaino, mistä syystä mies sai onneksi yllättävän pitkän ehdottoman tuomion. Paossa häneltä ikuisesti.
Oliko sulla todisteita noista?
Ylipäätään jatkuva pelossa eläminen oli kamalaa. Nyt terve suhde ja olen niin onnellinen että pääsin mäntistä. Vaikka vuosia siinä irrottautumisessa kestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla todisteita noista?
Ilmeisesti jos tuomion sai.
Miksi joku alapeukuttaa kaikkia viesteejä?
Olin koko ikäni kiusattu ja nuorempana olin aika rikki ja holtiton.
Alon suhteeseen miehen kanssa joka oli pinta puolin menestynyt, mukava ja kiltti. Pikkuhiljaa huomasin että henkilö on aika epävakaa ja alkoholiin menevä. Oli sairaalloisen mustasukkainen ja sain olla jatkuvasti varpaillani. Usein haukkui mut pystyyn, raivosi, imitoi, ahdisti, lyttäsi mut pystyyn. En saanut lähes lainkaan omaa tilaa.
Sitten alkoi seksissä alistaminen, anaaliseksiin painostaminen, seksi alkoi olemaan aggressiivista ja itselleni kivuliasta. Koitin lähteä suhteesta useasti mutta aina epäonnistuin. Uhkasi tappaa mut, alkoi lyömään jne. Lopulta pääsin pois.
En koskaan ikinä enää ota miestä, en halua tapailla, en harrastaa seksiä, en mitään.
Kivuliasta anaaliyhdyntää aina kun oli kuukautiset.
Kerran minulla oli järkyttävän kipeät peräpukamat mutta armoa en tästä velvollisuudesta saanut.
Mies kuollut auto-onnettomuudessa kolme vuotta sitten.
Silti tulee mieleen vähintään kerran kuukaudessa.