Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Vierailija
09.04.2020 |

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Kommentit (488)

Vierailija
301/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tuttuja juttuja täällä! Pahinta on itselleni ollut myös nuo valvottamiset, todellisuudentajun hämärryttämiset, narsistinen raivo ja viha.

Pahinta konkreettisesti oli kuitenkin se, että lähes koko hänen kertomansa avioliittomme ajan omasta elämästään, historiastaan ja ihmissuhteistaan ei ollutkaan totta. Se alkoi paljastua vähitellen, ja tästähän kumppani raivostui ja alkoi ajaa minua hulluuden partaalle. Viimeinen pisara oli avoin psykopatia, veitsien kilisyttely keskellä yötä, katoamistemput ja lasten kännyköiden sulkeminen, arvaamattomuus ja se, että hän alkoi suhteen viime metreillä jo valmistella omia sukulaisiaan, lapsiaan ja tuttaviaan siitä, kuinka sekaisin minä olen ja kuinka kenenkään ei kannata uskoa minua, koska olen sekaisin, epävakaa, valehtelija ja varas.

Sain paettua ja vietyä omat lapseni turvaan. En kadu lähtöä koskaan, mutta edelleen siltojen polttaminen puolestani minulle muihin tärkeisiin ihmisiin häiritsee ja ahdistaa liiankin paljon, vaikka kuinka ajattelen, että karma kyllä joskus hoitaa ja oikeus voittaa.

Vierailija
302/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pahoinpidelty, mm. lyöty, potkittu, kutistettu, revitty hiuksista, purtu nenään, poskeen ja leukaan. Näistä jäi tulehtuneet jäljet naamaan. Hapen saantia on rajoitettu niin, että olen muutaman kerran ollut varma kuolemastani. Muistan ajatelleeni, että "nämä on nyt ne viimeiset hetkeni" .

Mies on myös pakottanut minut ottamaan huumetta, uhkaillut väkivallalla jos en ota. Olin väsynyt ja valvonut pitkään ja tullut juuri töistä.

Psykoosipäissään pelotteli minua, vahtasi ikkunoita ja "näki" poliiseja ulkona. Uhkasi, että jos kukaan tulee kotiimme, niin minulle käy huonosti...

Tiesi, että minulla on paniikkihäiriö ja käytti kohtauksiani hyväkseen. Kun putosin lattialle, enkä päässyt liikkumaan, teki hän pelottavia eleitä, tiesi, että menen vain huonompaan kuntoon niistä. Silloin pelkäsin kovasti, enkä olisi päässyt karkuun, koska paniikkikohtaus lamasi minut täysin..

Olin kerran saunassa, ovi lukossa. Tuli sinne, hakkasi ovessa olevaa ikkunaa niin kauan, että minun oli pakko avata lukossa ollut ovi (pelkäsin, että vuokra asunnon ikkuna hajoaa). Tuli sisälle, paiskasi lattialle ja hakkasi selkään. Raahasi suihkun puolelle ja jatkoi siellä. Jotenkin pääsin karkuun ja juoksin ulos alasti. Yritin huutaa apua... Silloin vasta ukko rauhoittui ja jätti mut suihkuun. Myöhemmin riidat jatkuivat....

Jatkoa tähän vielä: Viimeinen riita alkoi siitä, kun lähetin vahingossa hänen "pullistelu" kuvansa hänen kaverilleen. Tarkoitus oli lähettää se hänen puhelimella itselleni... Suuttui tästä vahingosta.. Ensin vain kiroili, mutta suuttumus kasvoi. Kohta alkoi nyrkillä lyödä minua. Päähän selkään, käsivarsiin. En uskaltanut lyödä takas, yritin vain suojautua. Jatkoi päähän hakkaamista niin kauan, et tuntui siltä, et kohta lähtee taju. Verta vuoti nenästä...

Sain napattua auton avaimet ja ajoin kauemmas soittamaan poliisille. Poliisi tuli paikalle ja vei ukon. Sen jälkeen ukko jätti mut, olin hänen mielestään "vasikka". Kävi myöhemmin vielä pelottelemassa ja joskus päästin sisällekin. Piti taas soittaa poliisit...

Lopulta mies sekos huumeisiin ihan täysin ja jäi koukkuun myös väkivaltaan. Ison kokonsa ja kamppailulajitaustan vuoksi hakkasi monia.

Lopulta kuoli, nuorena..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen.

Vierailija
304/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti kertomatta, että hänellä on lapsi. Myöhemmin hän jätti minut lapsensa äidin eli edellisensä takia. Selvisi, että hän olikin tämän exän kanssa vielä naimisissa, vaikka seurusteli kanssani. No jälkeenpäin kuulin muualta, että heille tuli aika pian ero ja mies joutui laittamaan talonsa myyntiin.

Toinen mies ehdotti avointa suhdetta, koska "tykkää seksistä niin hemmetin paljon." Totesin, että minä en siis riitä ja pistin äijän kävelemään.

Vierailija
305/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilasi paikan päälle h*ran esittelyyn, vaatteet kengät ja käytös kaikki täsmäsi. En todellakaan halunnut tutustua miehen "ystävään". Kehtasi vielä soittaa perään, siis pyysi sitä naista soittamaan tyyliin "hehe ollaan vaan ystäviä hehehe" enää en puhu sille kuvatukselle.

Vierailija
306/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa lukea näitä! Toivon todellakin että olette päässeet pois alistavasta ja tuhoavasta suhteesta ja että haette apua traumojen hoitoon. Muistakaa aina itsekunnioitus! Kukaan ei saa kohdella huonosti läheisessä ihmissuhteessa.

Vierailija
307/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kumpi on pahempi fyysinen väkivalta vai se, että saat selville, että mies on parisuhteessa myös toisen naisen kanssa ja koko elämä onkin valhetta.

Vierailija
308/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamani mies muuttui seksiriippuvuuden myötä hirviöksi. Mikään määrä seksiä ei riittänyt. Mies vaati jo aamulla seksiä tai muuta tyydytystä housut kintussa.. Olin vain miehen halujen tyydyttäjä. Sitten se latasi tinderin ja meidän satu loppui siihen karkkikauppaan. Mies pääsi valitsemaan millaista halusi ja siitä kertoikin miten halukkaita tinderinaiset on.

Vierailija
309/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapon yritys. Olin lähdössä koiran kanssa lenkille, tämä ei miehelle sopinut ja leipäveitsi oli kiva kapistus..

Vierailija
310/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
311/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairain oli se hetki kun tajusit että oot viettänyt 20 vuotta elämästäsi manipuloivan miehen kanssa. Palaset loksahtivat paikoilleen ja tajusit olleesi lähisuhdeväkivallan uhri. Ja tekijänä manipuloiva luonnehäiriöinen mies. Piti haukkoa henkeä muutama tovi! 40-vuotiaana avautui silmät. Olisipa edes 10 vuotta aiemmin..

Vierailija
312/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21-vuotiaana itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa etäsuhteessa. Niin pitkään meni hyvin, kun se pysyi etänä, eli tavattiin vain viikonloppuisin eikä joka viikko.

Kun muutin kesälomalla hänen luokseen, alkoi kaikki mennä pieleen. Ensinnäkin miehen exällä oli poika, joka kuului jostain syystä hyvin tiiviisti meidän elämään. Ymmärrän, että hän oli ollut isäpuolena tälle pojalle 1-vuotiaasta 6-vuotiaaksi, ja olivat kiintyneitä toisiinsa. Mutta sitä en ymmärrä, että tämä poika saattoi äitinsä kanssa pistäytyä meille kylään milloin vain, omilla avaimilla. Kun minun paras ystäväni meni naimisiin, meidän piti mennä yhdessä, mutta eipä avomieheni tullutkaan, koska exänsä poika tarvitsi viikonloppuhoitajan juuri sinä viikonloppuna. Tämän pojan äidin piti päästä festareille. Asioiden ja ihmisten tärkeysjärjestys tuli selväksi.

Sama mies myös petti minua nuoruuden ihastuksensa kanssa. Olisi pitänyt edes omana tietonaan, mutta ei, siinä hän polvillaan kyynelehti, että nyt on tullut tehtyä moka. Sitä ei tapahtunut vain kerran, vaan tapaamisia oli ollut jo monta. Samassa tuli tunnustus, että tuommoiset lipsahdukset päätti sen hänen edellisen suhteensa. Kysyin, että eikö millään pysty hillitsemään itseään, niin ei mennyt takuuseen että pystyisi.

Tein itse omat ratkaisuni, vaikka pidin siitä ihmisestä todella paljon ja uskon, että meillä olisi ollut hyvä elämä yhdessä, mikäli en olisi vaatinut, että minun pitää olla ykkönen hänen elämässään ja minulle pitää olla uskollinen.

Vierailija
313/488 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kohtaloita :'(

Mikseivät nää sadistiset hyväksikäyttäjät voisi pysyä keskenään :(

Vierailija
314/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäminen perheestä, ystävistä, harrastuksista. Mielipuolinen mustasukkaisuus. Aika pian tuli kuvioihin väkivalta, mikä ei miehen mielestä ollut väkivaltaa, koska jäljet olivat pieniä. Uhkasi tappaa milloin kenetkin; minut, kissani, perheeni, itsensä.

Käänteentekevä tapaus oli, kun mies leipäveitsellä uhaten yritti raiskata, heitettyään roskiin jo aiemmin e-pillerini. Jätti touhun kuitenkin kesken, mutta vei minulta vaatteet (myös kaapista) ja kengät sekä puhelimen. Itkin sängyllä miettien, ehtisinkö ovelle ja juosta läheiselle R-kioskille hakemaan apua. Aamuun mennessä tilanne oli rauhoittunut, ja lähdin "kauppaan", mutta palasin poliisien kanssa ja keräsin tavarani.

Tästä kaikesta jäi ikuiset arvet, vaikka tapahtumista on jo yli 15 vuotta. En voi enää edes ajatella parisuhdetta, koska en luota keneenkään. Menen riitatilanteissa täysin lukkoon ja panikoin.

Vierailija
315/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani, mieheni siitti myös toisen naisen. Lapsilla muutaman kuukauden ikäero. Mut hei, tämähän oli mun vika! :)

Vierailija
316/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana ollessani, mieheni siitti myös toisen naisen. Lapsilla muutaman kuukauden ikäero. Mut hei, tämähän oli mun vika! :)

Kamala tapaus! Minun siskopuoleni oli synnyttämässä kolmatta lastaan, kun osastolle oli tullut kouluajoilta tuttu nainen. Olivat käytävällä moikanneet. Myöhemmin siskopuoleni oli ruokasalissa syömässä vauva vieressään, kun oli tämä koulusta tuttu tullut samaan pöytään syömään. Olivat siinä jutelleet ja nainen kertonut, että hänen vauvansa päätti syntyä 1,5 kuukautta etuajassa ja että oli laittanut lapsen isälle viestin, voisiko hän tulla edes katsomaan lastaan, mutta eipä ollut vastannut. Siskopuoleni oli ottanut osaa ja toivottanut kaikkea hyvää.

Myöhemmin miehelle oli saapunut kotiin kirje, jossa oli kutsu isyyden selvittämiseen. Vasta siinä vaiheessa kertoi, että saattaa olla isä toisellekin samanikäiselle vauvalle kuin heidän kolmas lapsensa. Siinä vaiheessa siskopuoleni jo arvasi, kenestä puhutaan. Kyseessä on hyvin pieni paikkakunta, joten juttu levisi todella nopeasti. Erohan siinä tuli ja häpeän myötä siskopuoleni muutti paikkakunnalta pois.

Vierailija
317/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala tapaus! Minun siskopuoleni oli synnyttämässä kolmatta lastaan, kun osastolle oli tullut kouluajoilta tuttu nainen. Olivat käytävällä moikanneet. Myöhemmin siskopuoleni oli ruokasalissa syömässä vauva vieressään, kun oli tämä koulusta tuttu tullut samaan pöytään syömään. Olivat siinä jutelleet ja nainen kertonut, että hänen vauvansa päätti syntyä 1,5 kuukautta etuajassa ja että oli laittanut lapsen isälle viestin, voisiko hän tulla edes katsomaan lastaan, mutta eipä ollut vastannut. Siskopuoleni oli ottanut osaa ja toivottanut kaikkea hyvää.

Myöhemmin miehelle oli saapunut kotiin kirje, jossa oli kutsu isyyden selvittämiseen. Vasta siinä vaiheessa kertoi, että saattaa olla isä toisellekin samanikäiselle vauvalle kuin heidän kolmas lapsensa. Siinä vaiheessa siskopuoleni jo arvasi, kenestä puhutaan. Kyseessä on hyvin pieni paikkakunta, joten juttu levisi todella nopeasti. Erohan siinä tuli ja häpeän myötä siskopuoleni muutti paikkakunnalta pois.

Kauhea mies, mutta ei tuo nainen paljon parempi ole, taisi kuitenkin tietää kuka hänen lapsensa isä on ja kenen kanssa hän on naimisissa.

Vierailija
318/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomiehen pettäminen ja lisäksi se, että pettäminen oli kuulemma minun syytäni. Kuulemma jos olisin ollut himokkaampi, rohkeampi ja seksikkäämpi makuuhuoneessa niin hän ei olisi pettänyt. Samoin, jos olisin antanut joka päivä enkä vain 3-4 kertaa viikossa niin hän ei olisi pettänyt.

Lisäksi pettämistä edeltänyt henkinen väkivalta oli jotain järkyttävää. Kuulemma olin pullea, pukeuduin epäseksikkäästi seksintappovaatteisiin, käyttämäni hameet eivät olleet tarpeeksi tiukkahelmaisia, puseroideni kaula-aukot eivät olleet riittävän avonaisia jotta rintavako näkyisi, hiukset oli värjätty väärän värisiksi, en ihaillut ja kehunut häntä tarpeeksi , huomioin lapsia enemmän kuin häntä ja katseestani ei kuulemma nähnyt että rakastan häntä.

En varmaan koskaan toivu henkisesti.

Ehkä helppoa sanoa että pahalle ei pidä antaa liikaa "valtaa" mutta toivon että toivut. Olet rakastanut etkä ole voinut sille mitään että hän ei ole osannut lahjaasi arvostaa, ei ole pystynyt eikä kyennyt ottamaan sitä vastaan.  Tyyppi kuulostaa karmealta, hyvä että pääsit hänestä eroon.

Vierailija
319/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin raivo, tappamisella ja nyrkillä uhkailu, vainoaminen...pitkään

Pääsin eroon...

Vierailija
320/488 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ja fyysinen väkivalta, ja rahat vietiin etten päässyt muuttamaan pois ja välillä viskattiin kadulle. Siihen päälle vielä pettäminen. Mies siinä vielä mun edessä kertoi toiselle naiselle puhelimessa, että mun kaa on hemmetin tylsää, mut ainakin saa pillua. En saanut mitään sanoa koska silloin muka vakoilin ja salakuuntelin. Mies haukkui mua hemmetin tylsäksi koko ajan, ja kaikki muut oli kuulemma samaa mieltä; olin epänormaali ja säälittävä ja ruma ja mies oli mun kaa säälistä. Onneksi pääsin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi