Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Vierailija
09.04.2020 |

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Kommentit (497)

Vierailija
281/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muokkasi vaatekaappini oman mielensä mukaiseksi. Ei halunnut että käytin vaatteita joista ei pitänyt.

sama juttu täällä, kaikenlisäksi en edes enää tunne koko tyyppiä. joudun luultavasti tällä menolla seuraavat vaatteet ostamaan kirppikseltä.

Vierailija
282/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista seksuaalista ja henkistä väkivaltaa, sairaalloista mustasukkaisuutta, mustamaalausta, tappouhkauksia. Mies valvotti öisin ja saattoi huutaa ja raivota tuntikausia mitättömistä asioista eikä päästänyt pois tilanteesta. Usein tämä tapahtui juuri silloin, jos minulla oli seuraavana päivänä jokin tärkeä meno, jossa olisi pitänyt olla virkeänä. Heräsin myös usein seksuaaliseen väkivaltaan ja muutenkin seksi oli miehen sairaiden fantasioiden toteuttamista. Jos kieltäydyin, olin mielisairas ja viallinen. Hän kertoi minulle usein, miten tappaisi minut ja "uuden mieheni", jos jättäisin hänet. Tämän hän teki samaan tapaan, kuin olisi kertonut työpäivästään, kuin se olisi ollut normaalia jutustelua. Hän satutti koiraani, mutta ei koskaan suostunut myöntämään tekoaan, vaan väitti jälleen, että olin hullu. Ystävillemme hän mustamaalasi minut niin, ettei kukaan uskonut, että tarvitsin apua päästäkseni pois. Eron jälkeen hän vainosi, viestitteli, soitteli ja seurasi ja uhkaili tappamisella vuosia. Hän yritti myös manipuloida vanhempiani, osittain myös onnistuen siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaista seksuaalista ja henkistä väkivaltaa, sairaalloista mustasukkaisuutta, mustamaalausta, tappouhkauksia. Mies valvotti öisin ja saattoi huutaa ja raivota tuntikausia mitättömistä asioista eikä päästänyt pois tilanteesta. Usein tämä tapahtui juuri silloin, jos minulla oli seuraavana päivänä jokin tärkeä meno, jossa olisi pitänyt olla virkeänä. Heräsin myös usein seksuaaliseen väkivaltaan ja muutenkin seksi oli miehen sairaiden fantasioiden toteuttamista. Jos kieltäydyin, olin mielisairas ja viallinen. Hän kertoi minulle usein, miten tappaisi minut ja "uuden mieheni", jos jättäisin hänet. Tämän hän teki samaan tapaan, kuin olisi kertonut työpäivästään, kuin se olisi ollut normaalia jutustelua. Hän satutti koiraani, mutta ei koskaan suostunut myöntämään tekoaan, vaan väitti jälleen, että olin hullu. Ystävillemme hän mustamaalasi minut niin, ettei kukaan uskonut, että tarvitsin apua päästäkseni pois. Eron jälkeen hän vainosi, viestitteli, soitteli ja seurasi ja uhkaili tappamisella vuosia. Hän yritti myös manipuloida vanhempiani, osittain myös onnistuen siinä.

Mikä ihme siinä on, että se päästään sairas puoliso osaa näyttäytyä todella terveenä kaikille, mutta se kärsivä osapuoli on kaikkien mielestä hoidon tarpeessa ja keksii kaiken. Muutenkin ikävää kun itse yrittää selvittää päätään pohtimalla erohalujaan, niin kaikille tulee kiire painostaa jäämään ja olemaan olematta yksin tai etsimättä muita. Miksi? Ihan kuin itsekään olisin aikoinani halunnut heti ehtiä seuraavaan parisuhteeseen, kun pohdin eroa hirviöstä. Kuvauksesi sopii hyvin eksääni. Heräsin kerrankin siihen, että hän puhalsi ilmaa sisälleni mikä on tosi hengenvaarallista. Kerran heräsin siihen, että hänellä oli taas pää p..illusani ja hän potki minua naamaan. Olisi edes kosketellut niin, että tuntuisi hyvältä, mutta hän satutti minua koko ajan. 

Vierailija
284/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelua, salailua, lähes pettämistä. Näistä tulee tunne että on naimisissa itselle vieraan ihmisen kanssa. Kunnioitus toista kohtaan katoaa. Ja vaikka liittoa jatketaan, niin koen että minunkaan ei tarvitse enää olla täysin rehellinen puolisolleni, ei tarvitse kertoa kenen kanssa vietin aikaa tai mitä tein tms.

Vierailija
285/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gaslighting oli ehkä julminta, narsistikohtaukset ja huutamiset jotenkin vielä meni kun niistä nyt ymmärsi mitä tapahtuu, mutta se että toinen sai mut uskomaan että mä olen se harhainen ja etten edes itse ymmärrä kuinka sekaisin olen.

No en ollut sekaisin mutta olisin mennyt jos olisin jäänyt.

Voisiko joku fiksu keksiä suomenkielisen määritelmän asialle. 

Harhauttaminen on kai se yleisesti käytetty sana.

Gaslightning taitaa tulla siitä vanhasta leffasta.

Mä en oo koskaan kuullut käytettävän harhauttamista. Hämärryttämisestä olen kuullut puhuttavan, ja pidän sitä parempana terminä, sillä harhauttaminen viittaa ikään kuin yhteen harhautukseen, yhteen tapaukseen, mutta hämärryttämisessä on kyse siitä, että koko tilanne muuttuu käsittämättömäksi, hämäräksi. Et enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, ja voitko luottaa siihen, mitä juuri näit tai kuulit tai mitä muistat.

Vierailija
286/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte, että joku mies aloitti tämän aiheen vain, jotta voisi tumputtaa mielikuville?

Vierailija
287/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvottaminen oli kuluttavaa narsistin kanssa ollessa.

Mitä tämä valvottaminen tarkoittaa? Jossain toisessakin kommentissa mainittiin siitä.

Vierailija
288/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ns. uhreja ja ne haluavat oikein siihen asemaan niin etteivät usko mitään varoitteluja ja ennemmin katkaistaan välit kuin uskotaan ketään. Minä en mene enään kenenkään väliin että saakoon turpaan jos sitä oikein kerjää eikä ketään usko. 

Olet saanut paljon alanuolia, mutta onhan tuossa perääkin. Yleensäkään rakastunut nainen ei kuuntele varoituksia. Itse olen varoittanut patologisesta pettäjästä, kaksoiselämän eläjästä useampaakin naista, jos olen törmännyt heihin ja nähnyt kenen kanssa hengaavat. Yksikään nainen ei ole uskonut minua, ennen kuin on ollut liian myöhäistä. Jotkut kyllä kiittävät kohteliaasti tiedosta, mutta on niitäkin, jotka suuttuvat ja ovat syyttäneet minua siitä, että yritän saada ihanan miehen itselleni! Muutama on myös alkanut tärkeänä selittää, miten juuri hänellä ja miehellä on aivan erityislaatuinen suhde, jota en voi ymmärtää. Eivät ole siis kiistäneet tietoani miehestä sinänsä, mutta ovat pitäneet itseään erityistapauksena. Heitä ei koske se, mitä muille on todistettavasti tapahtunut.

Tämä itsensä erityistapauksena pitäminen on todella hämmentävää, mutta kaipa rakastuminen todella on hulluutta. Kun elää siinä ihmeellisessä rakkaushötössä, ei voi ymmärtää todennäköisyyksiä ja riskejä. Ja se on surullista.

Vierailija
289/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä parisuhteessa

Minua petettiin ainakin viiden kanssa ja hyväksikäytettiin sekä taloudellisesti että seksuaalisesti raiskaamalla. Narsisti sai tekonsa anteeksi ja henkistä väkivaltaa jatkui puolitoista vuotta. Onneksi kaikki miehet ei samanlaisia

Vierailija
290/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin koko ikäni kiusattu ja nuorempana olin aika rikki ja holtiton.

Alon suhteeseen miehen kanssa joka oli pinta puolin menestynyt, mukava ja kiltti. Pikkuhiljaa huomasin että henkilö on aika epävakaa ja alkoholiin menevä. Oli sairaalloisen mustasukkainen ja sain olla jatkuvasti varpaillani. Usein haukkui mut pystyyn, raivosi, imitoi, ahdisti, lyttäsi mut pystyyn. En saanut lähes lainkaan omaa tilaa.

Sitten alkoi seksissä alistaminen, anaaliseksiin painostaminen, seksi alkoi olemaan aggressiivista ja itselleni kivuliasta. Koitin lähteä suhteesta useasti mutta aina epäonnistuin. Uhkasi tappaa mut, alkoi lyömään jne. Lopulta pääsin pois.

En koskaan ikinä enää ota miestä, en halua tapailla, en harrastaa seksiä, en mitään.

Kysymys: Miksi nämä alistajamiehet ovat niin anaaliseksiin meneviä? Tämä kuvio toistuu näissä viesteissä..

Jotain pientä kieroontuneisuutta jos ei ole kertakokeiluhupia. Naisvihaa tai inhoa?

Suomestakin löytyy valtavasti naisia jotka rakastavat ja haluavat anaaliseksiä. Se on upeaa molemmille, jos (miehen) taidot riittävät. Tyttöset homottelee, naiset ei koskaan.

-mies-

Kyselyjen mukaan noin 7% naisista pitää tai haluaa oikeasti anaaliseksiä. En usko että he ovat kovin nuoria. Luultavasti ikääntyneempiä naisia joilla miehen elin jo kutistunut iän vuoksi.

Naiselta anaalin anominen ja painostaminen sammuttaa 100% naisen halun. Se on homoa.

T. Nainen ei tyttö

Vierailija
291/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä valvottaminen tarkoittaa? Jossain toisessakin kommentissa mainittiin siitä.

Ei anneta nukkua, valvotetaan.

Yleensä jotain tärkeää menoa vastaisen päivän yönä keksitään asioita jotka on juuri sillä hetkellä huudettava ulos, tai sit vaan huvikseen häiritään unta. Kuulostaa kevyeltä mutta päivä ja viikkotolkulla siinä alkaa psyyke pettämään.

Exä keksi ainakin dokausreissun sukulaiseni 80-vuotispäivää edeltävänä päivänä (hän oli itse halunnut mukaan sukuloimaan) ja yöllä kun olin nukkumassa niin paukkasi päissään oven turvalukon läpi haukkumaan ja huutamaan kuinka olen pilannut hänen elämänsä. Tiesi että lähtö toiselle puolelle maata oli aamu kuudelta.

Vierailija
292/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku pitää sinut hereillä, vaikka haluaisit nukkua.

Vierailija
293/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava suomalainen insinööri, äidin kiltti lellikki. Pihtasi sängyssä, manipuloi, teki ohareita, mansplainasi,  määräili ja huijasi 10000 paskafirmaansa minulta, jolla ei liikaa ylim rahaa. Samalla kun hän kohensi omaatuntoaan lahjoittamalla rahaa parhaille ystävilleen ulkomailla, ja heidän lapsilleen. Just joo.

Puhui kaikkea soopaa jatkuvasti, reissasi kun hullu ja keksi sitten vielä, että minähän voisin ilmaiseksi johtaa sitä konkurssifirmaa parempaan suuntaan. En suostunut.

Yksin raittiina syömättä lihaa on parempi... corona pikkasen haittaa harrastuksia ja sosialisointia. Mutta sillä on nyt pääsiäisenä kämppä täynnä ja viina virtaa.   Käsittämätön tyyppi ei maksanut veroa, eikä ainakaan vielä jäänyt kiinni, ja teki kerrostaloasunnossaan pontikkaa. Jäämättä kiinni. Mutta ei tällaisten tarvii koskaan olla yksin.

Vierailija
294/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tehty mitään kovin pahaa, jättäminen on ollu pahin. Huonosti hoidettu jättäminen ja sairauden takia jättäminen.

Vierailija
295/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jotain tärkeää menoa vastaisen päivän yönä keksitään asioita jotka on juuri sillä hetkellä huudettava ulos, tai sit vaan huvikseen häiritään unta. Kuulostaa kevyeltä mutta päivä ja viikkotolkulla siinä alkaa psyyke pettämään.

Exä keksi ainakin dokausreissun sukulaiseni 80-vuotispäivää edeltävänä päivänä (hän oli itse halunnut mukaan sukuloimaan) ja yöllä kun olin nukkumassa niin paukkasi päissään oven turvalukon läpi haukkumaan ja huutamaan kuinka olen pilannut hänen elämänsä. Tiesi että lähtö toiselle puolelle maata oli aamu kuudelta.

Minuakin on valvotettu nyt kahden perättäisen miesystävän taholta. Kumpikaan ei ole muuten ilkeä, mutta ensimmäinen rupesi aina "auttamaan" kl. 22 illalla ennen seuraavaa työpäivää kun olin menossa nukkumaan, että "oletko muistanut tehdä sitä ja tuota ja tuota", vaikka kerroin monta kertaa, että haluan tähän aikaan nukkua. Tämä seuraava miesystävä on muuten vaan sitä mieltä, että ei pidä mennä liian aikaisin nukkumaan, vaikka seuraavana päivänä pitää nousta aikaisin. Univaikeuteni on mennyt tästä tietenkin pahemmiksi ja nyt tuntuu, että hän "ei jaksa" minua, kun olen aina niin väsynyt. Lisäksi hän on sitä mieltä, että olen lihonnut, ja niin olenkin tämän seurustelun aikana. Olen sanonut, että lopettaisi suklaan ostaminen, ainakin kovin suuria määriä. Hän on itse ylipainoinen ja syö paljon suklaata ja ostaa sitä minullekin. Tämä voi tuntua vähäpätöiseltä, kun tänne on kirjoitettu vakavastakin fyysisestä väkivallasta, mutta kuten edellinen kirjoitti, niin tällainen syö psyykettä pitkällä aikavälillä. Onko pakko elää sinkkuna, että saa nukkua riittävästi ja syödä tervellisesti?

Vierailija
296/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on valvotettu nyt kahden perättäisen miesystävän taholta. Kumpikaan ei ole muuten ilkeä, mutta ensimmäinen rupesi aina "auttamaan" kl. 22 illalla ennen seuraavaa työpäivää kun olin menossa nukkumaan, että "oletko muistanut tehdä sitä ja tuota ja tuota", vaikka kerroin monta kertaa, että haluan tähän aikaan nukkua. Tämä seuraava miesystävä on muuten vaan sitä mieltä, että ei pidä mennä liian aikaisin nukkumaan, vaikka seuraavana päivänä pitää nousta aikaisin. Univaikeuteni on mennyt tästä tietenkin pahemmiksi ja nyt tuntuu, että hän "ei jaksa" minua, kun olen aina niin väsynyt. Lisäksi hän on sitä mieltä, että olen lihonnut, ja niin olenkin tämän seurustelun aikana. Olen sanonut, että lopettaisi suklaan ostaminen, ainakin kovin suuria määriä. Hän on itse ylipainoinen ja syö paljon suklaata ja ostaa sitä minullekin. Tämä voi tuntua vähäpätöiseltä, kun tänne on kirjoitettu vakavastakin fyysisestä väkivallasta, mutta kuten edellinen kirjoitti, niin tällainen syö psyykettä pitkällä aikavälillä. Onko pakko elää sinkkuna, että saa nukkua riittävästi ja syödä tervellisesti?

Tuolla miehellä on itsetunto-onngelmia, haluaa pitää sut pullukkana että joku ei vie sua. Jos mies ei antaisi nukkua niin nukkuisin reilusti eri osoitteissa.

Sitä unenpuutetta ei tajua ihminen joka ei siitä kärsi. Valvottaminen on jo väkivaltaa, koska siinä riistetään ihmiselle elintärkeä asia. Sitä pidetään oikeasti kidutuskeinona.

Vierailija
297/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytys, mistä tapeltiin viikko ainakin. Mies löi kun en suostunut.

Tein keskeytyksen(raskaus). Lähdin ja vielä tyhmänä palasin uudestaan hänen luokseen. 

No myöhemin en pystynyt tätä ukkoa enää katsomaan, lähdin ja kauas. 

Tämä siis todellakin tiivistelmä, sattui ja tapahtui huonoa tämän suhteen aikana. 

Vierailija
298/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sain kiinni.

Vierailija
299/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pahoinpidelty, mm. lyöty, potkittu, kutistettu, revitty hiuksista, purtu nenään, poskeen ja leukaan. Näistä jäi tulehtuneet jäljet naamaan. Hapen saantia on rajoitettu niin, että olen muutaman kerran ollut varma kuolemastani. Muistan ajatelleeni, että "nämä on nyt ne viimeiset hetkeni" .

Mies on myös pakottanut minut ottamaan huumetta, uhkaillut väkivallalla jos en ota. Olin väsynyt ja valvonut pitkään ja tullut juuri töistä.

Psykoosipäissään pelotteli minua, vahtasi ikkunoita ja "näki" poliiseja ulkona. Uhkasi, että jos kukaan tulee kotiimme, niin minulle käy huonosti...

Tiesi, että minulla on paniikkihäiriö ja käytti kohtauksiani hyväkseen. Kun putosin lattialle, enkä päässyt liikkumaan, teki hän pelottavia eleitä, tiesi, että menen vain huonompaan kuntoon niistä. Silloin pelkäsin kovasti, enkä olisi päässyt karkuun, koska paniikkikohtaus lamasi minut täysin..

Olin kerran saunassa, ovi lukossa. Tuli sinne, hakkasi ovessa olevaa ikkunaa niin kauan, että minun oli pakko avata lukossa ollut ovi (pelkäsin, että vuokra asunnon ikkuna hajoaa). Tuli sisälle, paiskasi lattialle ja hakkasi selkään. Raahasi suihkun puolelle ja jatkoi siellä. Jotenkin pääsin karkuun ja juoksin ulos alasti. Yritin huutaa apua... Silloin vasta ukko rauhoittui ja jätti mut suihkuun. Myöhemmin riidat jatkuivat....

Vierailija
300/497 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan