Missä voisi 40-vuotias lapseton, fiksu ja urheilullinen nainen tutustua sinkkumiehiin?
Olen aika introvertti eli kaikenlaiset paritanssikurssit yms. latotapahtumat ovat liikaa. En ole muutenkaan mikään yleisötapahtumia harrastava vaan enimmäkseen puuhailen yksin tai tutussa porukassa. Minulle rentouttava viikonloppu olisi esim. ihan vain kotona hyvin syömistä, kirjan lukemista sohvalla ja vaikka 20 km pitkä juoksulenkki metsässä.
Vaikka olenkin introvertti, en ole ujo ja olen sosiaalisesti taitava. En oikein jaksa ujoja aikuisia eli sanavalmiutta ja mielipiteitä pitäisi löytyä.
Vinkkejä? Nettitreffit ja Tinderit on koluttu, liian hakuammuntaa enkä halua viettää jokaista vapaata iltaa yrittämällä tutustua ihmisiin summamutikassa (näiden seulomiseen olen käyttänyt jo ihan liikaa aikaa).
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
-mies voi olla ihan oma itsensä mutta kovin nössöt miehet eivät kiinnostaHei,
luin ketjun läpi. Uskoisin että löydät speksiesi mukaisen miehen, mutta aika monet fiksut miehet ovat empaattisia ja huumorintajuisia. Ymmärrän kyllä, että nössöt miehet eivät kiinnosta, mutta tuo saattaa silti olla se pahin kompastuskivi. Laadukkaat miehet kiinnittävät huomiota kumppanin tasapainoiseen luonteeseen ja luotettavuuteen. He ovat myös aika taitavia lukemaan ihmistä. Onnea miehen hakuun!
Toi "nössö mies" kommentti tossa kyllä kertoo kaiken tarvittavan hänestä.
Hei,
luin ketjun läpi. Uskoisin että löydät speksiesi mukaisen miehen, mutta aika monet fiksut miehet ovat empaattisia ja huumorintajuisia. Ymmärrän kyllä, että nössöt miehet eivät kiinnosta, mutta tuo saattaa silti olla se pahin kompastuskivi. Laadukkaat miehet kiinnittävät huomiota kumppanin tasapainoiseen luonteeseen ja luotettavuuteen. He ovat myös aika taitavia lukemaan ihmistä. Onnea miehen hakuun!