Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi 40-vuotias lapseton, fiksu ja urheilullinen nainen tutustua sinkkumiehiin?

Vierailija
08.04.2020 |

Olen aika introvertti eli kaikenlaiset paritanssikurssit yms. latotapahtumat ovat liikaa. En ole muutenkaan mikään yleisötapahtumia harrastava vaan enimmäkseen puuhailen yksin tai tutussa porukassa. Minulle rentouttava viikonloppu olisi esim. ihan vain kotona hyvin syömistä, kirjan lukemista sohvalla ja vaikka 20 km pitkä juoksulenkki metsässä.

Vaikka olenkin introvertti, en ole ujo ja olen sosiaalisesti taitava. En oikein jaksa ujoja aikuisia eli sanavalmiutta ja mielipiteitä pitäisi löytyä.

Vinkkejä? Nettitreffit ja Tinderit on koluttu, liian hakuammuntaa enkä halua viettää jokaista vapaata iltaa yrittämällä tutustua ihmisiin summamutikassa (näiden seulomiseen olen käyttänyt jo ihan liikaa aikaa).

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkki tai Discord?

Vierailija
2/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstistä päätellen et taida itsekään oikein tietää kuka olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kuvausta vastaavan ihmisen treffipalstalta. Siellä nimenomaan on helppo suorittaa karsintaa. Ei tarvitse turhaan ravata treffeillä, kun on etukäteen selvittänyt, että molemmilla on yhteisen tavoitteet ja mielenkiinnonkohteet elämässä.

Vierailija
4/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekstistä päätellen et taida itsekään oikein tietää kuka olet?

Mistä niin päättelit? Itse asiassa tiedän aika tarkkaan kuka olen ja mistä pidän.

Vierailija
5/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien rajoitteidesi vuoksi mahdollisuudet ovat huonot. Tuollaiset, ikäsesi miehet ovat aviksessa.

Vierailija
6/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miten hyvännäköinen olet? Asteikolla 4-10, 10/10 ollessa 22v kaunis nainen?

2. Vaatimukset miehelle?

- pituus

- raamikkuus

- komeus

- koulutus- ja tulotaso

- onko miehen oltava aloitteellisempi, itsevarmempi ja sanavalmiimpi osapuoli jotta sinä saat "tuntea olevasi nainen"? Vai riittääkö tasavertaisuus?

Vierailija
8/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle tuollainen?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3723728/mika-kunnollisen-40v-miehen-mar…

Tuossa sanotaan "kiltti", ei siis sanavalmis ja särmikäs.

= ei.

Vierailija
9/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin kuvausta vastaavan ihmisen treffipalstalta. Siellä nimenomaan on helppo suorittaa karsintaa. Ei tarvitse turhaan ravata treffeillä, kun on etukäteen selvittänyt, että molemmilla on yhteisen tavoitteet ja mielenkiinnonkohteet elämässä.

Minä en ole löytänyt treffipalstalta itseäni viehättävää seuraa. Tuntuu, että nettitreffipalstalla ovat yliedustettuja ne miehet, jotka eivät livemaailmassa kelpaa naisille (mm. lyhyet, ujot, ei-niin viehättävät). Normaaleja miehiä nettipalstoilla on todella vähän.

Vierailija
10/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa Bemarin basson kutsuun

Vierailija
11/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt treffipalstalta itseäni viehättävää seuraa. Tuntuu, että nettitreffipalstalla ovat yliedustettuja ne miehet, jotka eivät livemaailmassa kelpaa naisille (mm. lyhyet, ujot, ei-niin viehättävät). Normaaleja miehiä nettipalstoilla on todella vähän.

Minä en ole löytänyt treffipalstalta itseäni viehättävää seuraa. Tuntuu, että nettitreffipalstalla ovat yliedustettuja ne naiset, jotka eivät livemaailmassa kelpaa naisille (mm. pyöreät, räväkät, ei-niin viehättävät). Normaaleja naisia nettipalstoilla on todella vähän.

Vierailija
12/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän tasokas itseäsi viehättäville miehille.

Jos olisit kauniskasvoinen, hoikka, hyväpyllyinen ja naisellinen...löytäisit haluamaasi seuraa.

Vierailija
13/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt treffipalstalta itseäni viehättävää seuraa. Tuntuu, että nettitreffipalstalla ovat yliedustettuja ne naiset, jotka eivät livemaailmassa kelpaa naisille (mm. pyöreät, räväkät, ei-niin viehättävät). Normaaleja naisia nettipalstoilla on todella vähän.

Kuvailit mun kaverin, joka vaihtaa miestä parin vuoden välein omasta aloitteestaan ja ottaa seuraavan nimenomaan netistä. Se on sinkkuna korkeintaan pari kuukautta niiden miesten välissä. Hyvin siis tuntuu kelpaavan miehille.

Se tosin ei etsikään naista, kuten sun tekstissä tehdään.

Sivusta

Vierailija
14/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle tuollainen?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3723728/mika-kunnollisen-40v-miehen-mar…

Tuossa sanotaan "kiltti", ei siis sanavalmis ja särmikäs.

= ei.

Kunnollisen nelikymppisen miehen markkina-arvo on niin pieni, että häntä ei ole olemassakaan. :D

Vierailija
15/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Miten hyvännäköinen olet? Asteikolla 4-10, 10/10 ollessa 22v kaunis nainen?

2. Vaatimukset miehelle?

- pituus

- raamikkuus

- komeus

- koulutus- ja tulotaso

- onko miehen oltava aloitteellisempi, itsevarmempi ja sanavalmiimpi osapuoli jotta sinä saat "tuntea olevasi nainen"? Vai riittääkö tasavertaisuus?

Minua on verrattu erääseen norjalaiseen vaaleahiuksiseen naishiihtäjään habitukseltani ja Malla Malmivaaraksi on luultu useampaan kertaan. En usko olevani ruma.

Vaatimukset miehelle:

-miehekäs, urheilullinen, vähintään 180 cm

-tulotaso voi olla sama (tienaan n. 70 000 e vuodessa) mutta ehkä nyt pitäisin tärkeämpänä sitä, että mies pärjää ja hän voi tehdä muutakin kuin laskea rahojaan ruokakaupassa

-mies voi olla ihan oma itsensä mutta kovin ”nössöt” miehet eivät kiinnosta keskustellessa eivätkä fyysisessä mielessä (olen itse kiltti mutten mikään nössö tai lapanen)

Vierailija
16/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sitä samaa miestä mitä lähes jokainen muukin nainen. Näitä miehiä on niin vähän että kaikki ovat jo varattuja. Olet myohässä. Tarkkaile eroavia pareja ja silloin pitää toimia nopeasti.

Vierailija
17/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän tasokas itseäsi viehättäville miehille.

Jos olisit kauniskasvoinen, hoikka, hyväpyllyinen ja naisellinen...löytäisit haluamaasi seuraa.

Usko huviksesi, että moni sinkkunainen on paljon vetävämmän näköinen kuin parisuhteessa oleva. Helsingissä koulutettu mies on se, jonka pitää katsoa peiliin jos sopivaa seuraa ei tunnu löytyvän.

Vierailija
18/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit sitä samaa miestä mitä lähes jokainen muukin nainen. Näitä miehiä on niin vähän että kaikki ovat jo varattuja. Olet myohässä. Tarkkaile eroavia pareja ja silloin pitää toimia nopeasti.

Missä näitä eroavia pareja voi tarkkailla? Tämä oikeasti kiinnostaa. Kavereiden miehet nyt eivät vähempää voisi kiinnostaa. Tiedostan kyllä sen, että ne laadukkaat miehet eivät usein nettipalstoille päädy koska joku nappaa heidät jostain muualta. Missä tämä muualla tapahtuu?

Ap

Vierailija
19/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihan se ap:sta paljastui. Yllätyinkö? No EN!

Vierailija
20/162 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis ihan hyvin, mutta 20km juoksulenkki on kyllä liikaa. Taidat olla aika laiha. Lisää lihaa luiden ympärille, niin sinuun otetaan yhteyttä.

mies52v