Missä voisi 40-vuotias lapseton, fiksu ja urheilullinen nainen tutustua sinkkumiehiin?
Olen aika introvertti eli kaikenlaiset paritanssikurssit yms. latotapahtumat ovat liikaa. En ole muutenkaan mikään yleisötapahtumia harrastava vaan enimmäkseen puuhailen yksin tai tutussa porukassa. Minulle rentouttava viikonloppu olisi esim. ihan vain kotona hyvin syömistä, kirjan lukemista sohvalla ja vaikka 20 km pitkä juoksulenkki metsässä.
Vaikka olenkin introvertti, en ole ujo ja olen sosiaalisesti taitava. En oikein jaksa ujoja aikuisia eli sanavalmiutta ja mielipiteitä pitäisi löytyä.
Vinkkejä? Nettitreffit ja Tinderit on koluttu, liian hakuammuntaa enkä halua viettää jokaista vapaata iltaa yrittämällä tutustua ihmisiin summamutikassa (näiden seulomiseen olen käyttänyt jo ihan liikaa aikaa).
Kommentit (162)
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimukset miehelle:
-miehekäs, urheilullinen, vähintään 180 cm
-tulotaso voi olla sama (tienaan n. 70 000 e vuodessa) mutta ehkä nyt pitäisin tärkeämpänä sitä, että mies pärjää ja hän voi tehdä muutakin kuin laskea rahojaan ruokakaupassa
-mies voi olla ihan oma itsensä mutta kovin ”nössöt” miehet eivät kiinnosta keskustellessa eivätkä fyysisessä mielessä (olen itse kiltti mutten mikään nössö tai lapanen)Pilkotaanpa tämä matemaattisesti. Tehdään hypoteesi, että miehiä on väestössä aika tasaisesti eri ominaisuuksilla varustettuna:
- Miehekkäitä on noin 30% miehistä
- Urheilullisia 20%
- Yli 180 senttisiä 50%
- Yli 70000 tienaavia 4,5%
- Ei-nössöjä 50%
lopputuloksena pääset sukeltamaan 0,3*0,2*0,5*0,045*0,5=0,0675% osuuteen miehistä. Karkeasti siis yksi mies 1500:sta siis kelpaa sinulle.
Miksiköhän ei löydy kaveria?
Ja lisäbonarina voinee mainita, että kun tämä jannu sitten löytyy, niin sen spekseissä ei lue "40v vanhapiika, joka ei löydä miestä muualtakaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin kuvausta vastaavan ihmisen treffipalstalta. Siellä nimenomaan on helppo suorittaa karsintaa. Ei tarvitse turhaan ravata treffeillä, kun on etukäteen selvittänyt, että molemmilla on yhteisen tavoitteet ja mielenkiinnonkohteet elämässä.
Minä en ole löytänyt treffipalstalta itseäni viehättävää seuraa. Tuntuu, että nettitreffipalstalla ovat yliedustettuja ne miehet, jotka eivät livemaailmassa kelpaa naisille (mm. lyhyet, ujot, ei-niin viehättävät). Normaaleja miehiä nettipalstoilla on todella vähän.
Lyhyet ja ujot miehet eivät ole normaaleja? No tämä selvittää asioita jo aika paljon.
Onko tämä miehen kirjoittama provo? Ei luulisi että aikuisen ikäisella naisella on enää noita teini-ikäisen pituusvaatimuksia. Mitä hiton väliä että pitää olla just tietty senttimäärä, oikeasti?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Miten hyvännäköinen olet? Asteikolla 4-10, 10/10 ollessa 22v kaunis nainen?
2. Vaatimukset miehelle?
- pituus
- raamikkuus
- komeus
- koulutus- ja tulotaso
- onko miehen oltava aloitteellisempi, itsevarmempi ja sanavalmiimpi osapuoli jotta sinä saat "tuntea olevasi nainen"? Vai riittääkö tasavertaisuus?Minua on verrattu erääseen norjalaiseen vaaleahiuksiseen naishiihtäjään habitukseltani ja Malla Malmivaaraksi on luultu useampaan kertaan. En usko olevani ruma.
Vaatimukset miehelle:
-tulotaso voi olla sama (tienaan n. 70 000 e vuodessa) mutta ehkä nyt pitäisin tärkeämpänä sitä, että mies pärjää ja hän voi tehdä muutakin kuin laskea rahojaan ruokakaupassa
-mies voi olla ihan oma itsensä mutta kovin ”nössöt” miehet eivät kiinnosta keskustellessa eivätkä fyysisessä mielessä (olen itse kiltti mutten mikään nössö tai lapanen)
Täällä olis match. Bonuksena pääsisit reissuun sillä extream ulkoharrastukset.
Vinkkinä mieti mitä mies harrastaisi ja mene mukaan. Hv nii
Itsevarmakaan ihminen ei ole välttämättä sanavalmis. Ei sanavalmiuden puute ole läheskään aina ujouden merkki. Minä esimerkiksi käyn hitaalla, mutta olen hyvinkin itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Etsit sitä samaa miestä mitä lähes jokainen muukin nainen. Näitä miehiä on niin vähän että kaikki ovat jo varattuja. Olet myohässä. Tarkkaile eroavia pareja ja silloin pitää toimia nopeasti.
Onneksi sain töitä Saksasta, jolloin pääsen tapailemaan tuon tasoisia miehiä vaikka ovat tietenkin paljon konservatiivisempia mitä Pohjoismaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä miehen kirjoittama provo? Ei luulisi että aikuisen ikäisella naisella on enää noita teini-ikäisen pituusvaatimuksia. Mitä hiton väliä että pitää olla just tietty senttimäärä, oikeasti?!
Mikäs sinä olet kutsumaan muiden mieltymyksiä teini-ikäisen vaatimuksiksi? Tuo on niin tyypillistä, kun nainen uskaltaa sanoa tykkäävänsä jostakin miehen ulkoisesta ominaisudesta. Heti on hyeenalauma kimpussa vaatimassa, että vaikka minkä näköisen miehen kuuluu kelvata ja mitä vastenmielisemmän näköinen, sitä parempi mies on ihmisenä. Miehiltä ei tietenkään odoteta, että pitäisi huolia vastenmielisen näköinen nainen tai on teinin tasolle jäänyt.
On täysin OK tykätä pitkistä miehistä. Vain heikolla itsetunnolla varustettu ihminen kiskaisee herneen nokkaan muiden mieltymysten takia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Älyllisesti ollaan ihan normaaleja, mutta tunnetasolla ollaan jääty teini-ikään. Miesten puolella ihan sama juttu. Polla on riittänyt kunnolliseen työpaikkaan, mutta kuppikokovaatimukset eivät ole muuttuneet miksikään. Lyhyillä miehillä ja pienirintaisilla naisilla on tässä mukava etu.
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimukset miehelle:
-mies voi olla ihan oma itsensä mutta kovin ”nössöt” miehet eivät kiinnosta keskustellessa eivätkä fyysisessä mielessä (olen itse kiltti mutten mikään nössö tai lapanen)Pilkotaanpa tämä matemaattisesti. Tehdään hypoteesi, että miehiä on väestössä aika tasaisesti eri ominaisuuksilla varustettuna:
- Urheilullisia 20%
- Yli 180 senttisiä 50%
- Ei-nössöjä 50%
lopputuloksena pääset sukeltamaan 0,3*0,2*0,5*0,045*0,5=0,0675% osuuteen miehistä. Karkeasti siis yksi mies 1500:sta siis kelpaa sinulle.
Hienosti pilkottu. "Miehekkyys" on ihan puhtaasi mielipidekysymys, joten keksit tuon 30%. Loput laskelmistasi ovat siis tyhjän päällä.
Urheilullisten määrän vedit myös hatusta, et voi sitä mitenkään tietää. Oman kokemukseni perusteella ehkä 80% 3-kymppisistä miehistä mainitsee deitti-ilmoituksissa harrastavansa liikuntaa.
Mutta toki saat haluamiasi lukuja kun muitta mutkitta keksit ne.
Kuulostat todella tylsältä ja itseriittoiselta ihmiseltä.
Jos olisit miellyttävä ja hyvännäköinen, olisit jo naimisissa ja perheellinen.
Nyt on maito jo hapanta, jos etsit 40-v tasokasta miestä. Heillä on jo itsellään kauniit vaimot ja lapset. Ei ketään voisi vähempää kiinnostaa itseään täynnä oleva lapseton kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmakaan ihminen ei ole välttämättä sanavalmis. Ei sanavalmiuden puute ole läheskään aina ujouden merkki. Minä esimerkiksi käyn hitaalla, mutta olen hyvinkin itsevarma.
Minulla taas leikkaa aika nopeasti ja esim. keskustelusta katoaa kaikki kipinä jos toisen pitää prosessoida pitkään. Rakastan nopeita ihmisiä. Sellaisen kanssa keskustelu on tavallaan hyväntahtoista kisailua siitä, kumpi keksii osuvammin kommentin nopeammin.
Ymmärrän täysin, jos joku ei kestä ”hitaalla” käyviä.
Melontaseurojen kurssit
Aikuisten partio
Partioaitan 365 klubi
SPR
Seurakunnat
Mielen Ry
Eurosinkut
Vierailija kirjoitti:
Sopis ihan hyvin, mutta 20km juoksulenkki on kyllä liikaa. Taidat olla aika laiha. Lisää lihaa luiden ympärille, niin sinuun otetaan yhteyttä.
mies52v
En halua tässä iässä todellakaan yli kymmentä vuotta vanhempaa kumppania. Miehet menevät nopeasti huonoon kuntoon ja toiveissa on löytää mm. aktiivista matkaseuraa toivottavasti eläkepäiviäkin ajatellen. Riski joutua omaishoitajaksi on liian iso huoliakseni viisikymppisen miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Miten hyvännäköinen olet? Asteikolla 4-10, 10/10 ollessa 22v kaunis nainen?
Mitä iällä ja ulkonäöllä on tekemistä toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Malla Malmivaaraksi on luultu useampaan kertaan. En usko olevani ruma.
Höpö höpö. :)
On ehkä hyvä myöntää ne tosiasiat jossain vaiheessa: et viehätä miehiä, jossei vielä tuohon ikään mennessä ole natsannut ja valitettavasti turhilla ulkoisilla määrittelyillä poistat itseltäsi ne loputkin vähät mahdollisuudet.
40-vuotias ikisinkku ei ole mitään palkintoriistaa, vaan ovat useimmiten kylmiä ja kyynistyneitä ihmisiä. Tästäkin keskustelusta saa päivänselvän kuvan henkilöstä, joka luulee itsestään vähän liikoja.
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimukset miehelle:
- Urheilullisia 20%
- Yli 180 senttisiä 50%
- Ei-nössöjä 50%
Laskuoppisi ei perustu mihinkään todellisuuteen, mutta sanoisin, että 1/1500 voi sinänsä olla ihan lähellä totuutta. Kyllä se on harvinaista, että kohdalle osuu ihminen, jonka kanssa kemiat kohtaavat. Jos ajatellaan, että isossa yökerhossa voi olla kerrallaan vaikka jopa 200 suunnilleen oikean ikäistä miestä, niin todennäköisyys, että joku niistä olisi "Se Oikea" on häviävän pieni. Sellaiseen törmääminen vaatii kyllä useamman yökerhoreissun (enkä nyt kaipaa kommentteja siitä, voiko yökerhossa tavata Sen Oikean, se on tässä vain esimerkki yleisötilaisuudesta, jossa kuitenkin yleensä solmitaan helposti kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen).
Pilkotaanpa tämä matemaattisesti. Tehdään hypoteesi, että miehiä on väestössä aika tasaisesti eri ominaisuuksilla varustettuna:
- Urheilullisia 20%
- Yli 180 senttisiä 50%
- Ei-nössöjä 50%