Erosin äsken kirkosta
Kommentit (20)
Minä kuulun kirkkoon ja kuulun vastakin, jää about 43000e enemmän lapaseen.
Hyvät tulot sulla, kannattaakin pitää senteistä kiiinii ja eiku moskeijaan huomenna ;D
Olet kuulunut tähän saakka. Koitko saaneesi vastinetta rahoillesi aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
En, täytin eilen 18v ja nyt vasta voin erota. Ap
Rippikoulussa pappi kähmi takamustani.
Minä erosin jo 30vuotta sitten...enpä ole laskenut paljon olen voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin jo 30vuotta sitten...enpä ole laskenut paljon olen voittanut.
Seniili🤣
Taas hullujen buumi, eroa kirkosta! Nollatuloilla ei makseta mitään ja suurilla tuloilla kirkollisvero ei paljoa heilauta! Itse haluan kuulua kirkkoon, aina!
Onhan nyt buumi, miksi mitään arkkua siitä vaan kompostiin! Hyi helvetti, kuka ka mistä tätä sontaa maassamme oikein nyt johdetaan?
Yli 60000e ole jo kirkolta saanut palkkatuloina, antaa homman jatkua, niin menee päälle 1,5 miljoonaa.
Kuulun kirkkoon, koska haluan verolla tukea kristillisen kulttuurin jatkuvuutta. En ole varsinaisesti uskonnollinen.
Kirkon jäsenyydestä ei taida olla mitään hyötyä, jos ei
- mene naimisiin
- kastata lapsia
- äänestä kirkollisvaaleissa tai ole ehdolla
- ole mukana jossakin kirkollisessa järjestötoiminnassa
- kuole
Jokainen kuolee ajallaan, eipä tarvitse itse miettiä mihin monttuun menee. Kyllä kaiken järjen mukaan kannattaisi erota kuin maksaa jonninjoutavasta. Samoin liitosta kannataa erota ja liittyä yleiseen työttömyyskassaan, mutta se pitäisi tehdä vuoden alussa.
Ei onneksi ole tarvinnut erota kun ei ole päivääkään elämästään moisiin kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, täytin eilen 18v ja nyt vasta voin erota. Ap
Rippikoulussa pappi kähmi takamustani.
Eikös se ole pappien tärkein tehtävä, se alaikäisten kähmiminen. Harmi, että ei ollut katollinen pappi. Olisit ollut liian vanha sille etkö olisi joutunut kähmittäväksi.
Mikä se oli se joku Suomalainen elokuva jossa ei erottu vaan yhdyttiin siihen pappinaiseen ??
Mä en ole ikinä kuulunut kirkkoon,silti ei jää lapaseen mitään.