Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(
Kommentit (1555)
Päävoiton voittaminen Lotossa.
Jos sattuisi voittamaan päävoiton Lotossa, silloin kateelliset sukulaiset olisivat kärkkymässä rahoja.
Meressä uiminen, silmiä kirveltää, jokaista haavaa kirveltää ja pakko mennä suihkuun koska muuten jää tahmeesuolainen iho.
Oi sitä tunnetta, kun pääsee mökillä järveen uimaan ja viettää järvessä aikaa nautiskellen.
Pois lähtiessä jalkoihin alkaa sattua (kylmänkipua) ja loppupäivä menee tuskien huutelemana.
Koronarajoitusten liian aikainen purku.
Synti
Tosin ei todellista nautintoa ole näkynyt
Käytännön pilat.
Hehhheee kun kun on hauskaa laittaa vaikka ämpärillinen vettä oven päälle, tai jotain muuta vastaavaa. Ja se se vasta hauskaa onkin, jos kohde on huumorintajuton ja suuttuu. Siivoaminen on kaikista hauskinta. Etenkin kun pitäisi olla jo matkalla johonkin tapaamiseen.
Ei, mun huumorintaju ei riitä nykyään edes videoiden katsomiseen, kun oman elämänsä huumoriveikot kuvaa neronleimauksiaan.
Joulu. Joka vuosi odotan ja fiilistelen joulua etukäteen. Mielikuvissani näen tunnelmallisen, ihanan perhejuhlan. Loistavan kuusen ja rauhallisen tunnelman. Hohtavat hanget ja pakkasen, sisällä lämpimästi sohvalla suklaata ja glögiä toisessa kädessä nautiskellen. Todellisuus on lumeton joulu, hirveä stressi, pintaan nousevat ahdistuksen ja haikeuden tunteet. Ähky ja huono olo. Koko joulu sukulaisilla juoksemista.
Uuteen työpaikkaan meneminen.
Into pinkeänä uusiin haasteisiin, onpa mukavaa saada vaihtelua työkuvioihin. Iloisella mielellä ja positiviisella asenteella työpaikalle - luulot otetaan pois ennnen iltapäivää. Taukotilaan mennessä kukaan ei vastaa tervehdykseen ja saat syödä yksin kuuden hengen pöydässä samalla kun viereiseen kuuden hengen pöytään ahtautuu 10 ihmistä. Huomaat viettäväsi koko työpäivän yksin omassa kopissa. Ketään ei kiinnosta mitä teet tai kuka olet. Työilmapiiri kuulostaa olevan huipussaan muiden seurustellessa keskenään äänekkäästi naureskellen. Itse saa vain tympeän tuijotuksen, kun erehtyy sanomaan "Moi!".
Kaikenlainen rakentaminen remontointi korjaus rassaus yms, erityisesti puurakentelut, talon rakennus tai remontti, pihatyöt ja auton korjaus. Lopputulos on kiva, itse työ ei. Ja jos ketään kiinnostaa, olen aikuinen raavas mies. Ei vois vähempää kiinnostaa. Kouluttautuneet ammattilaiset ovat noita hommia varten, siitä heille maksetaan ja maksan ilomielin että tulevat tekemään hommat ja minä saan valmiin tuotteen.
Veneily.
"Mikään ei oo niin turhaa kuin purjehdus "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee kyllä vihaviestejä ja alapeukkuja mutta: Kissa kotiin.
Rakastan eläimiä ja haaveilen kissasta, mutta sitten alan ajatella että pitäisi olla hiekkalaatikoita, reissujen ajaksi pitäisi järjestää hoitaja ja ostella kiipeilypuita ja raskisinko käyttää eläinlääkäriin miten paljon. Tyydyn käymään hoitamassa ja leikittämässä niitä kerran viikossa tai parissa eläinsuojeluyhdisytksen tiloissa jatkossakin. Olen monta kertaa valinnut jos kissan sieltä, mutta sitten tulen järkiini.
Itseäni ei haittaa nämä pointit mitä mainitsit, mutta se kun luulee adoptoineensa kivan ja kiltin pennun mutta se onkin itse s*atanan äpärälapsi. :D
Kattellaan tätä lausuntoani jokusen vuoden päästä uudestaan jos meno koskaan rauhoittuu, mutta ei ikinä enää pentua mulle.
Niin tämä! Ekat puoli vuotta kissanpennun kanssa oli ihan hirveetä, vaikka kissa olikin rakas. Oma pentuni mm. mekasti kaiket yöt ja pureskeli esim. johtoja, kirjoja ja varpaita, jotta olisin herännyt leikkimään sen kanssa :D Onneksi meininki alkoi rauhoittua noin vuoden ikäisenä ja nyt kolmevuotiaana on aika chilli tapaus, mutta jos joskus hankin vielä uuden kissan, hankin aikuisen.
Siis täällä tulee pian 2 vuotta mittariin ja meno jatkuu, sitä virtaa riittää vaikka aktiivisesti leikittäisi ihan koko ajan ja tekisi vaikka mitä.
Tähän on tottunut, rakas kissa se on, mutta hullu mikä hullu. :D
Lajitoverin seuraa se kaipaa, laumaeläin kun on. Usein se levottomuus helpottaa välittömästi kun tulee leikkikaveri.
Sorry ot, sitten asiaan. En tiedä onko jo mainittu ketjussa, mutta seksin harrastaminen suihkussa. Vesi toimii aikamoisena antiliukasteena ja lähes kaikki asennot ovat vähän hankalia ja jopa vaarallisia, kun painopisteen kallistaminen ja sen nytkyttäminen sekä liukkaat lattiat ovat hasardi yhdistelmä. Ehkä toisilleen pituuden ja erinäisten elinten puolesta toisilleen täydellisesti yhteensopiville ihmisille tämä on helppo nakki, mutta jos parilla on yhtään pituuseroja niin aikamoista köyrimisen yrittämistä se sitten usein kyllä on.
Kissa ei ole laumaeläin, miksi joku vieläkin luulee tämmöistä? Jotkut kissat ovat seurallisempia kuin toiset, mutta kaverin ottaminen ei automaattisesti ratkaise mitään.
Kissa on laumaeläin. Mulla on 4 sisäkissaa.
Ei eläimestä tule laumaeläintä siten, että niitä laitetaan monta vierekkäin :D
Täällä vielä tuo ilkikurisen kissan emäntä uudestaan.
Ei, en todellakaan ala tässä vaiheessa ottamaan sille samanikäistä lajitoveria, koska ensinnäkään ei ole varmaa tulisivatko ne toimeen (ainoat ihmisetkin joista pitää ovat minä ja avokkini, kissa _vihaa_ vierailijoita. Ei tietenkään suoraan verrannollista toiseen kissaan mutta suuri epäilys että vihaisi niitäkin) ja toisekseen olen erittäin motivoitunut pitämään viimeiset mielenterveyteni rippeet kasassa, eli ei kahta huliviliä missään nimessä.
Niin juu ja kolmanneksi jos tulee yllättäviä menoja esim eläinlääkäriä jne niin rahat ei riittäisi kahdelle kissalle.
Vierailija kirjoitti:
Meressä uiminen, silmiä kirveltää, jokaista haavaa kirveltää ja pakko mennä suihkuun koska muuten jää tahmeesuolainen iho.
Tämä on totta. Olen käynyt monilla unelmarannoilla eri puolilla maailmaa. Onhan siellä kaunista, mutta aina myös törkeän kuuma, hiekka on ihan polttavan kuumaa, mereen voi mennä vilvottelemaan mutta iho on sen jälkeen ällön suolainen. Merivettä menee suuhun, ihan kamalan makuista. Merivedessä on niitä jotain ökkiäisiä, jotka pistelee ihoa. Väistelet jotain beachvolleypalloja. Kun nouset vedestä, pitää makealla vedellä pestä edes kädet. Vesi on ehtinyt kuumentua pullossa, ellei satu olemaan kylmälaukussa. Joka paikka on täynnä hiekkaa.
Yleensä en jaksa olla uimarannalla kuin jonkun 30 min. Illalla on eri asia, on kiva istua katselemassa aurinhonlaskua.
[/quote]
Niinpä, kissa olisi mukava seuralainen muuten, mutta itselläni homma kaatuu siihen, että se kuljettelee tassuissaan kissanhiekkaa pöpöineen ympäri kämppää, pahimmillaan pöytäpinnoille ja sänkyyn. Itselleni vain aivan liian ällöttävä ajatus, joten ihana pehmeä kissa jää hankkimatta. :/[/quote]
Riippunee hiekan laadusta ja ehkä myös kissan turkin pituudesta? Meillä on 2 (maatiais)kissaa enkä ole koskaan nähnyt hiekkaa wc:n lattiaa pidemmällä. Toki itse myös putsaavat itsensä huolellisesti <3
-Laiturinnokassa lukeminen. Kova alusta ja häikäisee.
-Rantalomakohteet. Makaaminen hiekalla ei ole tekemistä, ravintolat usein ala-arvoisia ja kadut täynnä huonolaatuista tavaraa myyviä kaupustelijoita.
-Eväsretki lasten ja koiranpennun kanssa metsässä. Koira kieri ulosteessa ja hyökkäsi viltille nuolemaan mansikat, lapset luonnollisesti kitisi ja tappeli.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen rakentaminen remontointi korjaus rassaus yms, erityisesti puurakentelut, talon rakennus tai remontti, pihatyöt ja auton korjaus. Lopputulos on kiva, itse työ ei. Ja jos ketään kiinnostaa, olen aikuinen raavas mies. Ei vois vähempää kiinnostaa. Kouluttautuneet ammattilaiset ovat noita hommia varten, siitä heille maksetaan ja maksan ilomielin että tulevat tekemään hommat ja minä saan valmiin tuotteen.
Mitä sitten tekisit mieluummin?
Siivoat ja luuttuat ja peset pyykkiä?
Laitat joka päivä ruuan porukallesi, parhaimapana päivänä kaksi kertaa. Katat pöydän, huolehdit että kaikki saa kaikkea, siivoat muksujen jäljet ja peset niitten naamat, raivaat pöydän, tiskaat tai laittelet koneeseen, pyyhit paikat puhtaiksi, imuroit murut pöydän alta. Muuna aikana silität ja viikkailet pyykkiä, korjaat koko ajan toisten jättämiä tavaroita omille paikoilleen. Huolehdit että kaikki asiat toimii, koska olet sanattomalla sopimuksella joutunut perheen vastuuhenkilöksi aivan kaikesta. En usko, että tekisit mieluummin tätäkään. Joten mitä?
Kädettömällä miehellä ei kyllä tee mitään.
Ei muuten, mutta exäni inhosi kaikkia töitä, niin niitä perinteisesti miesten töiksi luettavia, kuin naistenkin. Sen mielestä piti riittää, kun ylipäänsä kävi töissä, mikä sekin oli sille vastenmielistä. Kaikkein mieluiten se istui kapakassa. Jostain syystä siinä hommassa ei ollut mitään vastenmielistä.
En olisi ikinä lähtenyt sen kanssa hommaamaan omakotitaloa, jos tuon piirteen olisin aavistanut hänestä eräänä päivänä löytyvän. Missään sitä ei ollut apua. Hyvä että viitsi multasäkin nostaa maasta, kun pyysin. Se oli goodbye sekä mies että unelma omasta kodista.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mainittu, mutta: avoauto.
Jos on kuuma, aurinko porottaa päähän. Pitää olla joku päähine päässä ja tiukasti, ettei lennä tuulen mukana. Hiukset paiskoo pitkin naamaa jos ne ei ole kiinni.
Jos taas ei ole kuuma, avoautossa on kylmä.
En ole koskaan istunut avoautossa, joten en tiedä siitä mitään, mutta uskoisin, että asia on juuri noin. Suomessa on niin vähän vuodessa sellaisia päiviä, että avoautolla voi ajaa, joten pidän aika naurettavana asiana.
Kyllä moottoripyörä on moottoripyörä. Kypärä suojaa ja varusteet muutenkin, kyllä sillä on paljon hienompaa fiilistellä. Ihan pieni sadekaan ei haittaa, vaikka ei kiva olekaan. Mutta muuten sillä voi ajaa niin kylmällä kuin kuumallakin säällä.
Vierailija kirjoitti:
Päävoiton voittaminen Lotossa.
Jos sattuisi voittamaan päävoiton Lotossa, silloin kateelliset sukulaiset olisivat kärkkymässä rahoja.
Siitä pitäis pystyä olemaan täysin hiljaa. Jopa sukulaisilta pitäisi voitto salata, oikeestaan niiltä nimenomaan.
Puheenaiheet alkais olla sitä rataa, että hitsi kun täytyis jostain saada pari tonnia tai koko elämä kaatuu, joku sairastuu ja tarvii rahaa, ei ole ketään muuta kenen puoleen kääntyä, aina on joku joka jotain tarvii, tai muuten menee kaikki, yhtä valitusta ja köyhyyttä.
Ei ole kokemusta lottovoitosta, mutta pienen perinnön sain ja kaverilla alkoi ihan sattumalta samaan aikaan tulemaan kauheita rahavaikeuksia, kun olin kertonut perinnöstä. Että miten sattuikin niin juuri samaan aikaan. Naama valjuna siinä huokailtiin, kuinka kauheeta on kun ei ole sitä rahaa, mihin tästä nyt joutuu. Jne. Ja aina kun mentiin vaik kahville johonkin, niin se oli niin, että "maksa sää, mulla ei nyt just olis oikein tähän varaa."
Älkää kukaan ikinä IKINÄ kertoko kenellekään, jos jonkun ylimääräisen rahan jostain saatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee kyllä vihaviestejä ja alapeukkuja mutta: Kissa kotiin.
Rakastan eläimiä ja haaveilen kissasta, mutta sitten alan ajatella että pitäisi olla hiekkalaatikoita, reissujen ajaksi pitäisi järjestää hoitaja ja ostella kiipeilypuita ja raskisinko käyttää eläinlääkäriin miten paljon. Tyydyn käymään hoitamassa ja leikittämässä niitä kerran viikossa tai parissa eläinsuojeluyhdisytksen tiloissa jatkossakin. Olen monta kertaa valinnut jos kissan sieltä, mutta sitten tulen järkiini.
Itseäni ei haittaa nämä pointit mitä mainitsit, mutta se kun luulee adoptoineensa kivan ja kiltin pennun mutta se onkin itse s*atanan äpärälapsi. :D
Kattellaan tätä lausuntoani jokusen vuoden päästä uudestaan jos meno koskaan rauhoittuu, mutta ei ikinä enää pentua mulle.
Niin tämä! Ekat puoli vuotta kissanpennun kanssa oli ihan hirveetä, vaikka kissa olikin rakas. Oma pentuni mm. mekasti kaiket yöt ja pureskeli esim. johtoja, kirjoja ja varpaita, jotta olisin herännyt leikkimään sen kanssa :D Onneksi meininki alkoi rauhoittua noin vuoden ikäisenä ja nyt kolmevuotiaana on aika chilli tapaus, mutta jos joskus hankin vielä uuden kissan, hankin aikuisen.
Siis täällä tulee pian 2 vuotta mittariin ja meno jatkuu, sitä virtaa riittää vaikka aktiivisesti leikittäisi ihan koko ajan ja tekisi vaikka mitä.
Tähän on tottunut, rakas kissa se on, mutta hullu mikä hullu. :D
Lajitoverin seuraa se kaipaa, laumaeläin kun on. Usein se levottomuus helpottaa välittömästi kun tulee leikkikaveri.
Sorry ot, sitten asiaan. En tiedä onko jo mainittu ketjussa, mutta seksin harrastaminen suihkussa. Vesi toimii aikamoisena antiliukasteena ja lähes kaikki asennot ovat vähän hankalia ja jopa vaarallisia, kun painopisteen kallistaminen ja sen nytkyttäminen sekä liukkaat lattiat ovat hasardi yhdistelmä. Ehkä toisilleen pituuden ja erinäisten elinten puolesta toisilleen täydellisesti yhteensopiville ihmisille tämä on helppo nakki, mutta jos parilla on yhtään pituuseroja niin aikamoista köyrimisen yrittämistä se sitten usein kyllä on.
Kissa ei ole laumaeläin, miksi joku vieläkin luulee tämmöistä? Jotkut kissat ovat seurallisempia kuin toiset, mutta kaverin ottaminen ei automaattisesti ratkaise mitään.
Kissa on laumaeläin. Mulla on 4 sisäkissaa.
Ei eläimestä tule laumaeläintä siten, että niitä laitetaan monta vierekkäin :D
Kiitos, kiteytit asian hyvin ;) Tiedän lukemattomia koteja, joihin on otettu ns. ongelmakissan kaveriksi toinen siinä uskossa, että meno rauhoittuu, mutta tilanne on mennyt vain ongelmallisemmaksi. Ei siis todellakaan ole mikään automaattinen resepti rauhoittumiseen kaverin ottaminen silloin, kun kyseessä on aikuinen kissa. Kaksi pentua tietysti kasvaa hyvin yhteen, mitä suurimmalla todennäköisyydellä, eikä tarvi olla edes samaa lajia eli esim. kissan- ja koiranpentu voivat hyvin kasvaa parhaimmiksi kamuiksi, kun ovat pienestä pitäen samassa huushollissa.
Mieheen luottaminen.