Kaikki muut presidentti kandidaatit paitsi Aaltola olleet kansanedustajia ja ministereitä
Aaltola ei ole ollut kansanedustaja eikä toiminut ministerinä. Kaikki muut ehdokkaat olleet ja heillä monen vuoden kokemus eduskuntatyöstä. Tämä kyllä vie Aaltolalta äänestäjiä. Mielestäni Suomen tasavallan presidentin hyvä olla aikaisempaa työkokemusta eduskuntatyöstä. Aaltolaa en äänestä, hän ei edusta niitä arvoja joita pidän itse tärkeänä.
Kommentit (12)
Mitä sitten? Ei ainakaan aja minkään puolueen agendaa salaa.
Tässäkin on pitkä ura eduskuntatyöstä:
Ahtisaaren tapaan taitaa olla plussaa vaan, ettei ole ollut eduskunnassa.
"Aaltolaa en äänestä, hän ei edusta niitä arvoja joita pidän itse tärkeänä."
Mitä arvoja pidät tärkeänä?
Minulle on Aaltolasta jäänyt päällimmäisenä mieleen, että hänelle on tärkeää ainakin Suomen vapaus ja kansainvälisyys.
Olisi kiva kuulla mitkä asiat ap:n mielestä Aaltola arvoissa eivät ole kannatettavia.
Samahan se oli Martti Ahtisaaren kanssa.
Hänet valittiin Suomen presidentiksi, vaikka ei ollut milloinkaan ollut kansanedustaja.
Eikä ministeri.
Koulutukseltaankin Ahtisaari oli vain kansakoulun opettaja, johon opiskelemaan pääsi sotien jälkeen, ilman ylioppilastutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa näkyy, että Ahtisaari on ollut kansanedustaja?
Ei ketään näistä ehdokkaista.
Tarvitaan Trumpin kaltainen taistelija joka ajaa suomalaisten etuja kaikin tavoin kuten Trump ajaa amerikkalaisten etuja ja on siksi niin suosittu kotimaassaan...
Ihan yksi lysti ketä ap äänestää. Äänestäisi varmaan Väyrystä mutta ei Väyrynen saa edes tarpeeksi kannattajakortteja sen enempää kuin Turtiainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Martti Ahtisaari ei ole koskaan ollut kansanedustaja.
Paskan ainut missio olisi saada Suomi sotaan, onneksi kyvytön siihenkin.
Aseita ja Usa/Nato ja Dca.
Varsinainen tutkija.
Uskonnollinen militaristi. Ei pressan homma ole mikään tet-harjoittelupaikka.
Onneksi Upikin vaihtaa kohta johtajansa. Parin vuoden päästä kukaan ei muista koko tyyppiä. Saakohan edes kortit kasaan?
No voihan nenä.