Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Kommentit (1555)
Vierailija kirjoitti:
Mansikat ja suklaa yhdessä.
Kumpikin on parempaa erikseen syötynä. Suklaalla päällystetty mansikka on harvinaisen ällöttävää, vaikka idea kuulostaa mahtavalta.
Oikeastaan kaikki suklaafondue-jutut on ällöttäviä.
Minusta suklaa ja mansikat kuulostaakin pahalta yhdessä, kuten suklaa ja mikä tahansa marja tai hedelmä. En ole koskaan suostunut edes maistamaan. Suklaa suklaana ja mansikat jäätelön tai kermavaahdon kanssa.
Mies joka soittelee kitaraa ja laulaa. Alkuhuumassa oli ihanaa mutta vuosien jälkeen kuulostaa karmealta ja on kohta ex.
Kauppaan meno silloin kun ei ole yhtään nälkä. Välillähän sanotaan, että nälkäisenä ei pitäisi mennä. Mutta kun ei ole tippakaan nälkä, ei osaa valita huolellisesti eikä ole mitään ideoita, keräilee vain hedelmiä ja vihanneksia ja jäätelöä ja keittoja ja aamupala-aineksia, jotain kevyttä. Lihasta ja perunapakasteista kääntää katseensa pois.
Tässä tapauksessa kauppa on kaukana, henkilö asuu yksin ja yrittää tehdä viikon ostokset kerralla.
Puistossa musisointi. Tulee jotenkin boheemi olo....
Todellisuudessa se hipinretale saa kitarastaan vain sproing sproing -ääniä ja lauluäänikin on honottavan nasaali. Bongorumpukin on mukana jollain, vaikka rytmitaju taisi jäädä synnytyslaitokselle.
Nuotin vierestä esitettyjä kappaleita on liki mahdoton tunnistaa ja keskustelu ystävien kanssa mahdotonta, kun tämä joukon "taiteellinen" pilaa tunnelman rämpytyksellään.
Niin kuin itsensä ylittämisestä esim. lenkkeilystä sanotaan, että vaikka se on ikävää ja on haluton lähtemään, mutta että kyllä se sitten niiiin palkitsee jälkeen päin kun tuntuu ihanalta...
Joo, ihan varmaan.
Aivan samoin kun lakkaa hakkaamasta vasaralla sormeen, päätään seinään, korventamasta itseänsä saunassa tai noustuaan hyisestä avannosta, onhan se ihana tunne!
Tuli vaan mieleeni jotenkin tuosta purjehtimisesta.
Ulkona lueskeleminen kesäsäillä. Oikeasti ahdistun ötököistä aivan liikaa.
Nuorehko kokematon nainen pääsee pääkallopaikalle vaikuttamaan. Romuttaa pölyyntyneet käsitykset ja saa vanhoihin koneistoihin vauhtia ja huikaisee kaikki omalla osaamisellaan ja vastuunkannollaan.
Vs. reality
Esmes.
Pekonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee kyllä vihaviestejä ja alapeukkuja mutta: Kissa kotiin.
Rakastan eläimiä ja haaveilen kissasta, mutta sitten alan ajatella että pitäisi olla hiekkalaatikoita, reissujen ajaksi pitäisi järjestää hoitaja ja ostella kiipeilypuita ja raskisinko käyttää eläinlääkäriin miten paljon. Tyydyn käymään hoitamassa ja leikittämässä niitä kerran viikossa tai parissa eläinsuojeluyhdisytksen tiloissa jatkossakin. Olen monta kertaa valinnut jos kissan sieltä, mutta sitten tulen järkiini.
Itseäni ei haittaa nämä pointit mitä mainitsit, mutta se kun luulee adoptoineensa kivan ja kiltin pennun mutta se onkin itse s*atanan äpärälapsi. :D
Kattellaan tätä lausuntoani jokusen vuoden päästä uudestaan jos meno koskaan rauhoittuu, mutta ei ikinä enää pentua mulle.
Niin tämä! Ekat puoli vuotta kissanpennun kanssa oli ihan hirveetä, vaikka kissa olikin rakas. Oma pentuni mm. mekasti kaiket yöt ja pureskeli esim. johtoja, kirjoja ja varpaita, jotta olisin herännyt leikkimään sen kanssa :D Onneksi meininki alkoi rauhoittua noin vuoden ikäisenä ja nyt kolmevuotiaana on aika chilli tapaus, mutta jos joskus hankin vielä uuden kissan, hankin aikuisen.
Siis täällä tulee pian 2 vuotta mittariin ja meno jatkuu, sitä virtaa riittää vaikka aktiivisesti leikittäisi ihan koko ajan ja tekisi vaikka mitä.
Tähän on tottunut, rakas kissa se on, mutta hullu mikä hullu. :D
Lajitoverin seuraa se kaipaa, laumaeläin kun on. Usein se levottomuus helpottaa välittömästi kun tulee leikkikaveri.
Sorry ot, sitten asiaan. En tiedä onko jo mainittu ketjussa, mutta seksin harrastaminen suihkussa. Vesi toimii aikamoisena antiliukasteena ja lähes kaikki asennot ovat vähän hankalia ja jopa vaarallisia, kun painopisteen kallistaminen ja sen nytkyttäminen sekä liukkaat lattiat ovat hasardi yhdistelmä. Ehkä toisilleen pituuden ja erinäisten elinten puolesta toisilleen täydellisesti yhteensopiville ihmisille tämä on helppo nakki, mutta jos parilla on yhtään pituuseroja niin aikamoista köyrimisen yrittämistä se sitten usein kyllä on.
Kissa ei ole laumaeläin, miksi joku vieläkin luulee tämmöistä? Jotkut kissat ovat seurallisempia kuin toiset, mutta kaverin ottaminen ei automaattisesti ratkaise mitään.
Kissa on laumaeläin. Mulla on 4 sisäkissaa.
[quote O=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni flunssa ja lyhyt saikku. Joskus toivoo, että tulis sellainen pieni parin päivän kuume ja flunssa, voisi olla hyvällä omallatunnolla pois töistä ja levätä, kattoo hömppää telkkarista ja syödä jätskiä. Mutta ei. Sit kun se flunssa tulee, olo on aivan perseestä ja oikeasti on kiva palata normiarkeen. (Tämä huomio siis jo ennen koronaa).
Syötkö flunssassa jäätelöä. Itselle ei tulisi mieleenkään kun kurkku kipeä ja nenä vuotaa ja aivastuttaa. Yleensä sitä on juotu kuumaa... 🤔
Flunssassa tärkeää on se, että ylipäänsä juo. Oireista riippuu, tuntuuko kylmä vai kuuma juoma paremmalta, mutta kuuma juoma sinänsä ei paranna tautia tai helpota oireita kuin näennäisesti.
Jäätelön syöminen kyllä sikäli ihmetyttää, että flunssassa ei ole järkevää alkaa herkutella, kun kunto muutenkin on heikko. Jos flunssa vielä sattuu olemaan bakteerin aiheuttama, bakteerit innostuvat sokerista. Juo rommitoti ensioireisiin ja lääkitse itseäsi jäätelöllä ja suklaalla - bakteerit kiittävät saamastaan tuesta. Tauti kestää varmuudella muutaman päivän pidempään.
Höpö höpö. Flunssa on aina viruksen aiheuttama. Flunssan mahdolliset jälkitaudit (poskiontelontulehdus, keuhkokuume, korvatulehdus) ovat bakteerin aiheuttamia, mutta niihin ei vaikuta millään tavalla syömäsi ravinnon sokeripitoisuus, ja niiden hoito vaatii antibioottikuurin.
T. Lääkiksessä opiskeleva
Jep, just näin. Tuttavalla oli angiina ja kurkku siis tosi kipiä. Lääkäri suositteli kylmää syömistä kurkulle, koska kylmä ikään kuin puuduttaa kurkkua. Ja kyllä tämä paikkansa pitää. Meillä onkin aina jätskiä ja jogurttia, mehukeittoja yms. kylmää tarjolla kurkkukipuisille.
Uusien vaatteiden hankkiminen. Menen vaatekauppaan ja katson, että onpa myyjällä ihana paita! Bongaan sen paidan rekistä ja omaa kokoakin löytyy. Kuvittelen jo sovituskoppiin mennessäsi miten kivalta se minulla näyttääkään. Laitan paidan päälle ja noh, näyttää kamalalta. Eihän se tietenkään näytä hyvältä päälläni, koska minulla on se pömppövatsasta ja jenkkakahvoista syntyvä pelastusrengas, mitä ei hoikalla myyjällä ollut.
Sama koskee nettikauppaa. Ainut vaate mikä varmasti näyttää yhtä hyvältä päälläni kuin sillä tuotekuvan naisella, on pitkä neuletakki. Se nimittäin peittää pelastusrenkaan. Onneksi nykyään on myös pulleampi malleja käytössä, niin saa edes jotain mielikuvaa miltä vaate voisi itseni päällä näyttää.
asase kirjoitti:
Putous.
Niitä sketsihahmoja aina odottaa, mutta sitten kun ne tulee ne on melkein kaikki ihan plaah.
Ihan oikeastiko joku odottaa Putouksen hahmoja? Sen verran olen nähnyt, että tiedän mitä ohjelma on. Typerää mukahuumoria.
Tapasin ihanan miehen.
Niinpä niin. Nyt 4kk jälkeen vihdoin näyttää todellisen vee mäisen luontonsa.
Ja on vielä ylpeä siitä että on mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanympärimatka. Ajatus ihana, oikeasti varmasti kauheaa säätämistä.
turismi ja matkailu. I 2 kk oon ollut reissussa japanissa. kaikki on ihan samaa. I kebab ja hotel. sama missä asuu kun ois töitä ja akka. ei turismi oo edes hauskaa. joka maa ihan samaa elämää eikä oo edes tapahtumia kuten ruokajono
matkustelu. lopulta sitä parin päivän päästä vaan makaa hotellilla ja räplää uutisia ja keskusteluja ja kaipaa töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily.
Paikat jumissa , maisemia ei ole niin helppo katsella, aina on joko liian kylmä tai liian kuuma, kypärä puristaa poskia ja toivot, että pelkän peruskypärän sijaan olisi äänenvaimennuksella ja radiolla varustettu kypärä, tavarat ei mahdu minnekään, vauhti ei hurmaa nopeusrajoitusten kanssa, pikkuteillä takalisto huutaa hoosiannaa, ajaessa saa jonkun vierestä kuvailevan auton kurat niskaan. Eikä unohdeta sitä rahanmenoa. Ei mitään järkeä. Autolla, junalla, bussilla tai millä tahansa vempeleellä liikkuminen on mukavampaa ja järkevämpää. Jopa veneily tuntuu juhlalta verrattuna moottoripyöräilyyn.
Tuo on varmasti kyytiläisen näkökulmasta kirjoitettu? Tai sitten jonkun, joka on halunnut kireän kyykyn, jota yrittää käyttää matkapyöränä. Mulla on pyörä, jossa istutaan mukavassa asennossa ja koska se ei ole tarkoitettu kovaa ajamiseen, sillä kokee myös vauhdin hurmaa. Ainoa ikävä puoli on tuuli, mitta siitä huolimatta tekisin kaikki matkat mieluiten moottoripyörällä.
Kyytiläisen? No minä olen se kyytiläinen (mies ajaa) ja ainakin minä tykkään valtavasti moottoripyöräilystä. Tuo mua ihmetytti, että muka saa jonkun vierestä kurvailevan auton kurat niskaan. Ei ole tapahtunut ikinä. Missä ihmeen kurateillä tuo kirjoittaja ajaa, jos yleensä ajaa missään. Ei moottoripyörällä lähdetä minnekään kuravelliteille ajamaankaan. Asfaltille ei mitään hirveitä kuralammikoita pääse syntymään. Eikä moottoripyörän vierestä autot noin vaan kurvaile, se on enempi päinvastoin.
Ja pyörästä tosiaan riippuu, miten mukava sillä on ajaa. Motoristit ajelee enimmäkseen säiden mukaan, ei kukaan lähde ajamaan mitään pitkää matkaa eikä hupiajelua, jos sataa tai on tiedossa, että vettä tulee niskaan just siellä mihin olis menossa. Ai että odotan kesää!
Vierailija kirjoitti:
Puistossa musisointi. Tulee jotenkin boheemi olo....
Todellisuudessa se hipinretale saa kitarastaan vain sproing sproing -ääniä ja lauluäänikin on honottavan nasaali. Bongorumpukin on mukana jollain, vaikka rytmitaju taisi jäädä synnytyslaitokselle.
Nuotin vierestä esitettyjä kappaleita on liki mahdoton tunnistaa ja keskustelu ystävien kanssa mahdotonta, kun tämä joukon "taiteellinen" pilaa tunnelman rämpytyksellään.
Ja akustiikka puuttuu. Jonkun aikaa sitä katselee ja ajattelee, että tää on mukavan rentoa, mutta sitten sitä väsyy ja lähtee pois. Puistokonsertit ei ole mitenkään erityisen kivoja.
Höpö höpö. Kohdunkaula on melko tunnoton, eikä todellakaan mikään herkkä elin.
T