Naiset olivat ennen paljon kauniimpia
Katselin vanhoja mustavalkoisia valokuvia. Voi kuinka naiset olivat kauniita ennen. Siis kun ei ollut tatuointeja, salikroppia, lävityksiä, värjättyjä hiuksia, sivusiilejä tms. Naiset olivat ns. luonnollisia ja tyylikkäitä.
Anteeksi. Odotan alapeukkujen sumaa
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös pettynyt nykyajan miehiin. Miehet eivät ole enää miehiä vaan lampaita.
Tämä kuvaa täydellisesti käsitystä miehiä ennen ja nyt.
https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/5kqlkw/humor_european_…
Itse olen naisellinen, ja minua viehättävät miehekkäät miehet. Ikävä kyllä heitä on nykypäivänä todella vähän ja uskottavuutta haetaan tatuointikaupasta sen sijaan että sitä osoitettaisiin teoilla.
Mistä nykypäivän kotihiiri voi löytää , rohkean ja miehekkään miehen?
Nykyajan äidit lellivät poikalapset piloille, eihän ne saa leikkiä.autoilla kun se on seksististä ja äidit haluaa heistä sukupuolittomia. Suurin osa nykyajan ”miehistä” on lellittyjä kermaprseitä joilla ei ole ollut mallia kun heidän isätkin haluaa. Ielä nelikymppisinä olla teinejä ja kulkee lippahattu päässä. Ne on naisten (femakkojen) jyräämiä. Kasva siinä sitten mieheksi.
Onneksi löytyy vielä miehekkäitä miehiä, ne on yleensä > 50 vee ja siitä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Kamerat olivat ennen huonompia :D Valokuviin ei ikuistunut jokainen ryppy, ihohuokonen ja maksaläiskä.
Kyllä niitä kuviin tuli, vaikka ei yhtä tarkkaan kuin nykykameroilla. Kuvia vaan retusoitiin ihan yhtälailla kuin ennenkin, se oli vain käsityötä siihen aikaan kun ei ollut tietokoneita ja photoshoppia.
Ja jos katsoo vanhimpia kuvia taviksista ja vaikkapa prostituoiduista, niin siellä on jos jonkinlaista romuluista ja kulahtanutta naamaa. Elämä oli kovaa ja se näkyi naamasta. Tyypillinen prostituoitukaan ei ollut nykymittapuulla minkään luokan kaunotar ja kroppa näytti useimmilla olevan hieman pyylevä tai löysä laihaläski.
Tämän päivän ihanne on siilitukkainen lesbo, joka vilauttelee nänniä Linnan juhlissa. Miehille on kuivat ajat tiedossa.
Naiset olivat kyllä mielestäni kauniimpia ~50 luvulla, mutta eivät tokikaan luonnollisia. Päinvastoin, kirkkaanpunaista huulipunaa, poskipunaa, pakkelia, rajaukset, kampaukset, korsetit... Itse juuri eilen mietin, kuinka ihanaa olisi "kehdata" laittautua noin, mutta nykyään meikatut naiset mielletään pinnallisiksi, tyrkyiksi tai epävarmoiksi. Kyllä nykyään mielestäni ollaan paljon paljon luonnollisempia ja sitä arvostetaan, jopa suositaan. Riippuu toki vähän missä piireissä pyörii, mutta noin yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös pettynyt nykyajan miehiin. Miehet eivät ole enää miehiä vaan lampaita.
Itse olen naisellinen, ja minua viehättävät miehekkäät miehet. Ikävä kyllä heitä on nykypäivänä todella vähän ja uskottavuutta haetaan tatuointikaupasta sen sijaan että sitä osoitettaisiin teoilla.
Nykyajan äidit lellivät poikalapset piloille, eihän ne saa leikkiä.autoilla kun se on seksististä ja äidit haluaa heistä sukupuolittomia. Suurin osa nykyajan ”miehistä” on lellittyjä kermaprseitä joilla ei ole ollut mallia kun heidän isätkin haluaa. Ielä nelikymppisinä olla teinejä ja kulkee lippahattu päässä. Ne on naisten (femakkojen) jyräämiä. Kasva siinä sitten mieheksi.
Onneksi löytyy vielä miehekkäitä miehiä, ne on yleensä > 50 vee ja siitä ylöspäin.
Sori papparainen. Löysin läheiseltä raksalta vireän virolaisen ;)
Eipä ainakaan hyydy kesken kaiken ja kelpaa katsella komeita näkymiä heti aamusta. Työpäivän jälkeen pääsen ihailemaan suihkun puolella tämän hikistä kroppaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, ilman värjättyjä hiuksia ja kulmia koko pääni olisi kauttaaltaan saman värinen, ihohuokoset vaan erottuisi kilometrin päähän ilman meikkiä. Vartalo olisi tasapaksu hoikka pötkylä ilman salitreeniä. Ilman tatuointeja vetäisin pinnallisia ja syrjiviä ihmisiä puoleeni, jos edes niitäkään.
Ja mikä pahinta - en näyttäisi lainkaan itseltäni.
Tää oli hauska, kiitos :D
Omituinen huumorintaju, mutta ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä löyty naispuolinen mussuttaja! Ihan oikeasti, kasvata säkin pallit ja lopeta tuo valitus.
En muuten kaipaa entisaikoja, mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Esimerkiksi 70 luvun elokuvissa naiset ovat tavattoman kauniita. Vartaloa ei ole muokattu, rintoja ei suurennettu. Bodaamattomat olkapäät, käsivarret, povi ovat luonnollisen kauniit, vyötärö ja lantion kaari samoin luonnollinen. No, tukka ja meikki olivat silloin joskus karmeita. Mutta sellainen piukea ylilaittaminen ja rakennettu keho loistaa poissaolollaan.
Erityisesti pidän Sigorney Weaverin hiippailusta avaruusaluksessa taistelunräminän älkeen ekassa Alien leffassa. Hän näyttää niin luonnolliselta ja kaikessa korostamattomuudessa niin kauniilta valkoisissa alusvaatteissa. Luonnollinen kroppa, hän näyttää samaan aikaan naiselta ja ihmiseltä. Aivan upeasti kuvattu naisvartaloa ilman seksiä ja himoa.
Vierailija kirjoitti:
Kamerat olivat ennen huonompia :D Valokuviin ei ikuistunut jokainen ryppy, ihohuokonen ja maksaläiskä.
Ennen ei ollut filttereitä ja kuvanmuokkauksia kuten nykyään, ei kukaan "taviksistakaan" näytä enää kuvissa itseltään, välttämättä edes etäisesti.
Sitä paitsi luonnollisen näköiset ihmiset on kauniimpia kuin epäaidot muovisen näköiset ihmiset ja ihot.
Tuo kuva missä toiset ajaa harrikoilla ja toiset potkulaudoilla, kyllä nuo potkulautamiehet viehättää henk.kohtaisesti paljon enemmän :)
Kyllähän se niin on, että kauneus (luomusellainen) tulee aika pitkälti geeneissä. Äiti oli kaunis, minä olen kaunis, tyttäreni on kaunis ja luonnollisesti hänen lapsensa ovat kauniita. Sitten on tietty taviksia ja he joutuvat tekemään työtä jos haluavat näyttää kauniilta.
Ainakin 50-luvulla ja 60- luvun alussa kaupungissa miehetkin pukeutuivat tyylikkäästi, oli puku, kauluspaita, solmio, pitkä takki ja tyylikäs hattu. Naisilla jakkupuku, käsineet, korkokengät.
Eri asia sitten, että polvipituisissa hameissa sääret palelevat ja korkokengät ovat epämukavat ja epäterveelliset.
Vierailija kirjoitti:
En muuten kaipaa entisaikoja, mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Esimerkiksi 70 luvun elokuvissa naiset ovat tavattoman kauniita. Vartaloa ei ole muokattu, rintoja ei suurennettu. Bodaamattomat olkapäät, käsivarret, povi ovat luonnollisen kauniit, vyötärö ja lantion kaari samoin luonnollinen. No, tukka ja meikki olivat silloin joskus karmeita. Mutta sellainen piukea ylilaittaminen ja rakennettu keho loistaa poissaolollaan.
Erityisesti pidän Sigorney Weaverin hiippailusta avaruusaluksessa taistelunräminän älkeen ekassa Alien leffassa. Hän näyttää niin luonnolliselta ja kaikessa korostamattomuudessa niin kauniilta valkoisissa alusvaatteissa. Luonnollinen kroppa, hän näyttää samaan aikaan naiselta ja ihmiseltä. Aivan upeasti kuvattu naisvartaloa ilman seksiä ja himoa.
Kerrohan analyysisetä, että mikä vika on lihasten kasvattamisessa? Miten voi olla epäviehättävää, että tykkää urheilusta?! Piilosovinismi on niin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ennen se salivartalo tuli kyllä ihan työtä tekemällä, ei tarvinnut käydä heinänteossa jälkeen enää salilla.
Ihmiset urheilevat vapaa-ajalla koska meidät on luotu liikkumaan. Kaikki tietävät liikunnan terveysvaikutukset ja hyödyt. Nykyihminen istuu kaikki päivät, joten liikunta on terveysteko,
Ennen vanhaan pukeutuminen oli naisellista. Naiset pukeutuivat korkokenkiin, sukkahousuihin ja hameisiin. Kaikki olivat pitkätukkaisia ja hoikkia, vain harvat olivat lihavia.
Kyllä meitä naisellisiakin naisia on. Itselläni on pitkä tukka, olen hoikka ja urheilen. Pukeudun hyvin naisellisesti ja töissä aina korkokengät jalassa.
Sukkahousut tuli vasta kuusikymmentä luvulla. Kai sitä hoikkia oltiin kun oli korsetit.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin olivat ennen komeampia
Totta- vanhoja valokuvia kun katsoo, niin miehet olivat komeampia. Kaikki olivat hoikkia, ei ollut ylipainoisia, ei tatuointeja, ei lävistyksiä ja miehet pukeutuivatkin paremmin, mm pukuun tai suoriin housuihin
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 50-luvulla ja 60- luvun alussa kaupungissa miehetkin pukeutuivat tyylikkäästi, oli puku, kauluspaita, solmio, pitkä takki ja tyylikäs hattu. Naisilla jakkupuku, käsineet, korkokengät.
Eri asia sitten, että polvipituisissa hameissa sääret palelevat ja korkokengät ovat epämukavat ja epäterveelliset.
Eivät keskivertoihmiset edelleenkään pukeutuneet noin. Noin hienot vaatteet olivat kaupunkilaisen ylemmän keskiluokan tyyliä. Ja heitä oli vähän. Muista nyt sekin että Suomi oli tuohon aikaan vielä maatalous- ja teollisuusmaa. Eivät tehtaan tytöt ja maalaisemännät sipsutelleet jakkupuvuissa ja käsineissä, eikä raksalla tai tukinuitossa pidetty solmiota. Vaatteet olivat nykypäivään verrattuna todella kalliita tuloihin verrattuna, eikä niitä hankittu kuin tarpeeseen. Millä ihmeellä tavallinen työläinen olisi perustellut itselleen tarvitsevansa korkokenkiä tai tyylikästä hattua? Yhteiskuntaluokka erotteli pukeutumista aivan toiseen tyyliin kuin nykyään. Työväenluokan miehelle riitti hatuksi lätsä tai lakki, tavisnaisilla oli sievän hatun sijasta huivi. "Käsineet" olivat todennäköisesti lämpimät ja kestävät lapaset tai rukkaset, hienojen sukkien sijasta hameen alta pilkistivät villahousut ja -sukat, tai paljaat jalat.
Niin kauan kun valokuvaan pääseminen oli yhtään erityistä, sitä varten myös laittauduttiin mahdollisimman hienoksi. Eri asia oli sitten, että samat pyhävaatteet saivat kelvata monelle kauan.
Mitä väliä? Se oli silloin muotia. Ei tuo päätä pitkin menevä pitkä lirutukkakaan minusta mitenkään seksikäs ole. Tai ne 80-luvun julmetut leijonanharjat.