Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies saa olla aina väsynyt?

Vierailija
29.06.2006 |

VAikka se nukkuisi miten pitkiä yöunia se on väsynyt aamulla, väsymys jatkuu koko päivän. Kotona ollessaan ei jaksaisi tehdä mitään, töissä on pakko tehdä.

VÄlillä ollaan tarkastettu asian vuoksi hemoglubiini, eikä siinä ole vikaa. Ruoka ja kaikki herkutkin maistuu hyvin.

Nyt on lomalla ja miehen jaksaminen ja varsinkin lasten olemassa olon sietäminen on välillä vaikeaa.

Tuolla nukkuu nytkin. Isommat lapset on ulkona ja itse hoidan vauvaa.

Nukkunut jo toista tuntia.

Miehen ei olet tarvinnut kotona siivota eikä mitään " naisten" hommia tehdä. Nurmikon ajoi tänään.

Öisinkin se olen minä joka herää jos lapsista joku herää tai uneksii + syötän vauvaa.

Asiasta on puhuttu niin monta kertaa miehen kanssa. Se vaan sanoo ettei se jaksa, eikä sitten tee asialle mitään. Viimeksi tänään valitti, että sillä on huono kunto kun joka paikkaa kolottaa, mutta ei halua lähteä tekemään asialle mitään.

Tää on aika rankkaa jaksaa itse vaikkei aina jaksaisikaan. Ollaan oltu yhdessä jo monta vuotta ja on vielä usempi lapsikin....

Oisko kellään mitään vinkkiä kuinka tällaisen voisi korjata tai saada toimimaan.

Mitä mun pitäisi tehdä???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että vaikuttaa siltä ettei mies ole elämäänsä tyytyväinen.

Vierailija
2/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö yhdessä jotakin? Koko perhe...

Matkoja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä seurannut sen elämään hyvin läheltä ja miettinyt tuota maanisdepressiivisyytä.

Välillä se saa ihan ihmeellisiä into purkauksia kun joku muu kuin minä ehdottaa sille jotain týhmää!!

SE on kova aloittamaan kaikkea uutta aina välillä, mutta kiinnostus loppuu tosi nopeasti on aihe mikä tahansa!!

Itselläkin on vähän ylimääräisiä kiloja raskauden jäljiltä, mutta kun imetän vielä en voi alkaa kovalle laihdutus kuurillekaan. Se vois auttaa miestäni ehkä jaksamaan paremmin.

ap

Vierailija
4/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun kuuloiset oireet. Itsellä vuoden oireilun jälkeen todettiin reumasairaus. Akuutti tulehdus elimistössä väsyttää ja tottakai masentaakin, kun ei jaksa mitään. Tutkimuksiin marsmars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän