Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa ja VITUTTAA!!!!!!

Vierailija
03.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on liian rankka sana mulle.

mutta ottaa rankasti päähän. miehellä on stressiä ja sen kanssa on tosi vaikea keskustella tai sopia mitään asioita. 2 vuotiaan pojan hoidosta riidellään, kun mulla olisi menoa ja miehelleni ei sovi hoitaminen ja ulkopuolista hoitajaa ei ole juuri nyt saatavilla.

mies sanoo, että häntä kaduttaa, että on edes sotkeutunut lapsen hoitoon. ei kuulemma olisi alunperinkään pitänyt hoitaa lastaa tipan vertaa, niin ei tultaisi ehdottamaan lapsen hoitoa. mieheni mukaan minun äitinä olisi pitänyt hoitaa lapsi kokonaan. ei mieheni sitä tarkoita, mutta sanoo, kun tietää, että tuollaset kommentit saa mut näkemään punaista. Että mua raivostuttaa.

mies on yksityisyrittäjä, ja kokee, että hänen pitää tehdä töitä kaiken valveilla oloaikansa. homma on toiminut sillä tavalla, että hänellä on ollut tietyt päivittäin sovitut rutiinit, jotka hän tekee lapsen kanssa (iltapala jne.) vaan nyt meikä tarttis vapaata muuhun aikaan kun tuona rutiiniaikana. ja se ei nyt sitten vaikuta onnistuvan. mieheni mukaan häneltä menee kallista työaikaa hukkaan, vaikka luulisi nyt, että voisi sitten joskus muulloin tehdä enemmän hommaa. vaan ei tietty voi, kun paiskii nyt jo töitä tosiaan lähes kaiken valveilla oloaikansa. tai on tekevinään töitä, koska joskus vaikkapa lukee ammattilehtiä iltasella tuntikaupalla. kait sitä on ammattikirjallisuuteen hyvä tutustua, mut itestä tuntuu, että vois tehdä varsinaisia hommia ja sit vaikka vähän vähemmällä ammattitaidolla, niin edistyis ne.

ja mies inhoaa myö sellaista kaupankäyntiä, että ehdotan, että jos saisin x tuntia vapaata muuhun aikaan kuin rutiiniaikaan, niin voisin vastaavasti hänen rutiinitöitään tehdä vastaavn tuntimäärän. olisi vapaa paiskimaan koko illankin töitä, kun ei tarvitsisi tulla antamaan lapselle iltapalaa. vaan ei. mieheni on putkiaivo.

Vierailija
2/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärillä vain vakavasti sairaita ihmisiä. Syöpää ja yksi odottaa sydänleikkausta. En jaksais nyt yhtään mitään sairauksia. Lomaa sairauksista kiitos!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastaa ja ukko tekee reissuhommia ja ei ajattele muuta kun työtä,työtä ja työtä!!!!! ap

Vierailija
4/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jonain päivänä tää loppuu!!! pakkohan sen on...

Vierailija
5/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ehkä koskaan ollu näin huonossa kunnossa henkisesti!

Äijä on niin paska, että menee hermo!!!! En jaksais tätä enää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä