Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka viette lapsenne päiväkotiin, oletteko ajatelleet että sitä lasta kierretään kuin ruttoa?

Vierailija
29.03.2020 |

Kukaan ei vapaaehtoisesti koske ja jos lapsesi hakeutuu syliin, hänelle sanotaan että nyt ei ole mahdollista, ota unilelu lokerosta. Pulemisessa ei auteta, eikä syömisessä ja jos vaipat on niin toivottavasti oli kuiva vaippa tullessa, sillä samalla vaipalla lähtee iltapäivällä kotiinsa.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meidän päiväkodissa ei ole näin tampiota henkilökuntaa, joka aamu on 2v saanut halauksen ja päässyt syliin. Tottakai nyt täytyy noudattaa erityistä varovaisuutta, mutta jos päiväkodissa olisi noin törkeää laiminlyöntiä olisin ihan periaatteesta jo valmis viemään asian oikeuteen asti saadakseni ammattitaidottoman hoitajan pois työskentelemästä lasten parista. Minun kun on myös pakko mennä töihin koronasta huolimatta ja hoitaa työni kunnolla.

Luuletko että työnantaja voi velvottaa työntekijää ottamaan ketään syliin??

On ihan eri asia jättää ottamatta syliin kuin jättää vaipat vaihtamatta tai pistää pienet lapset talvella huonosti puettuina ulos kun ei auteta! Ja kyllä pienten lasten kohdalla se syliin ottaminen ja lohduttaminenkin on ihan perushoivaa jonka lastenhoitaja on velvollinen tekemään, kun on kyseiseen ammattiin hakeutunut!

Omaa naamaa ei tietenkään tarvitse hieroa sen jälkeen kun on lapsen nenän pyyhkinyt vaan kädet saa pestä ja desifioida ensin.

Nyt ei ole talvi

No kyllä Rovaniemen pohjoispuolella on ainakin pakkasta ja reippaasti lunta, pointti ei muutu vaikka joku saivartelija etelä-Suomesta haluaa tätä kevääksi kutsua.

Ja pointtihan oli se, että en koske lapseesi pitkällä tikullakaan, mutta kierrätän kyllä tutit kaikilla.

Parempi niin että et koske. En kuitenkaan oikein usko että mun lapset tuttiin koskis ja sinutkin taitavat kiertää kaukaa kuten kyllä minäkin. Sinuna toivoisin että emme tapaa työpaikallani. Vaikka ikävä kyllä luulen että olet todella hoidon tarpeessa.

Hyvät koronat sinullekin!

Hae apua itsellesi NYT!!!

Menikö tunteisiin?

Vierailija
122/124 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä minä sen lapsen laitan, kun työpäivä sisältää kotikäyntejä asiakkaiden luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meidän päiväkodissa ei ole näin tampiota henkilökuntaa, joka aamu on 2v saanut halauksen ja päässyt syliin. Tottakai nyt täytyy noudattaa erityistä varovaisuutta, mutta jos päiväkodissa olisi noin törkeää laiminlyöntiä olisin ihan periaatteesta jo valmis viemään asian oikeuteen asti saadakseni ammattitaidottoman hoitajan pois työskentelemästä lasten parista. Minun kun on myös pakko mennä töihin koronasta huolimatta ja hoitaa työni kunnolla.

Luuletko että työnantaja voi velvottaa työntekijää ottamaan ketään syliin??

On ihan eri asia jättää ottamatta syliin kuin jättää vaipat vaihtamatta tai pistää pienet lapset talvella huonosti puettuina ulos kun ei auteta! Ja kyllä pienten lasten kohdalla se syliin ottaminen ja lohduttaminenkin on ihan perushoivaa jonka lastenhoitaja on velvollinen tekemään, kun on kyseiseen ammattiin hakeutunut!

Omaa naamaa ei tietenkään tarvitse hieroa sen jälkeen kun on lapsen nenän pyyhkinyt vaan kädet saa pestä ja desifioida ensin.

Nyt ei ole talvi

No kyllä Rovaniemen pohjoispuolella on ainakin pakkasta ja reippaasti lunta, pointti ei muutu vaikka joku saivartelija etelä-Suomesta haluaa tätä kevääksi kutsua.

Ja pointtihan oli se, että en koske lapseesi pitkällä tikullakaan, mutta kierrätän kyllä tutit kaikilla.

Parempi niin että et koske. En kuitenkaan oikein usko että mun lapset tuttiin koskis ja sinutkin taitavat kiertää kaukaa kuten kyllä minäkin. Sinuna toivoisin että emme tapaa työpaikallani. Vaikka ikävä kyllä luulen että olet todella hoidon tarpeessa.

Hyvät koronat sinullekin!

Hae apua itsellesi NYT!!!

Sinultako, ei kiitos. Olen aamulla vastassa kun tuot taaperosi hoitoon. Hymyilen iloisesti.

Meille ei pääse kuin lähetteellä ja noilla oireilla se lähete kirjoitettaisiin muualle kuin meille. Säästä vielä hymysi, minulla ei ole päiväkodissa taaperoita tai lapsia muutenkaan.

Vierailija
124/124 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vähän sekaisin? Koronan aiheuttama huoli mennyt vähän yli? Vai oletko vain ihminen joka kriisin keskelläkin nauttii kun pääsee arvostelemaan muita? Onko tämä nyt ennemminkin sun fantasia siitä, että ne, jotka eivät noudata rajoituksia yhtä tarkasti kuin sinä, saavat tuta sen nahoissaan? 

Siltä ainakin kuulostaa, koska mun lasten päiväkodissa lapsia ei todellakaan kohdella kuin ruttoa. Pienempi otetaan heti viedessä syliin ja isompaa halataan. Meidän päiväkodissa on ihana henkilökunta, normaalisti ja ilmeisesti myös poikkeusoloissa. Itse kannan syyllisyyttä siitä, että he eivät ammattinsa takia saa suojautua taudilta, mutta mun on pakko käydä töissä että lapsilla on katto pään päällä ja ruokaa kaapissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän