Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen oikeus "abortoida" lapsi

Vierailija
28.03.2020 |

Tähän alkuun selvennän että tuolla otsikolla en tarkoita siis sitä että mies saisi päättää yksin naisen abortista. Sitä en kannata mutta asiaan.

Kun nainen tulee raskaaksi hänellä on mahdollisuus päättää pitääkö lapsen ja pakottaa miehen elatusvelvolliseksi vai tekeekö abortin/jälkiehkäisyn. Miehen on vain katseltava vierestä eikä hänellä ole edes 1% verran sananvaltaa. Päätös siis tapahtuu vain naisen ehdoilla. Mieheltä ei kysytä. Eikö tämä ole väärin?

Miehen oikeus "abortoida" lapsi

Vaihtoehdot

Kommentit (610)

Vierailija
281/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio olkoon velvollinen elättämään " vahingossa" syntyneen lapsen, mutta samalla valtiolle oikeus poistaa vahingon aiheuttaneelta kivekset, ettei vahinko pääse uusiutumaan.

ja kohtu samalla siltä toiselta vahingon osapuolelta

Ja jos kyseessä ehkäisyn pettäminen lääkeyhtiöltä luvat pois.

Ja jos mukana ollut gyne tai lääkäri ehkäisyä valitsemassa niin näiltä myös. Olisi edistystä että nuo joutuisivatkin ottamaan vastuuta toiminnastaa.

Gyne on lääkäri 🙄

Miten lääkäri voi olla vastuussa siitä, että henkilö ei ota pillereitä säännöllisesti tai saakin yhdynnän jälkeen vatsataudin ja siittiöt porskuttaa edelleen?

Tai kierukka on irronnut? Mikään edellä mainituista ei myöskään ehkäise sp taudeilta...

Vierailija
282/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petettym44 kirjoitti:

En halunnut exän kanssa lasta. Hänellä oli ennestään yksi lapsi. Ex söi pillereitä kun seurustelimme ja olimme keskustelleet että lasta emme tee. No jossain vaiheessa ex oli sitten päättänyt että haluaakin lapselleen sisaruksen ja jätti pillerit syömättä. On ihan avoimesti myöntänyt tämän minulle. Vastusteluista huolimatta tietenkin lapsen piti, koska se oli se hänen suunnitelmansa.

Sitten alkoi tämä "tee vasektomia, ellet halua lapsia, itsehän siemenet laitoi" - syyttely. Päötin, ettei kukaan nainen enää minua huijaisi ja meninkin sitten tekemn vasektomian ja pääsin toimenpiteeseen yllättäen aika nopeasti.

Nyt tilanne on se, että rakastuin täysille erääseen lapsettomaan naiseen ja näyttää siltä että emme voi saada yhdessä paljon toivomaamme yhteistä lasta. Olemme jo lapsettomuushoitoja yksityisellä kokeilleet ja rahaakin laitettu tähän hommaan siis paljon. Toivoisin ettette tee vasektomiaa, koska se on samalla ehkäisykeino ikuiseksi ajoiksi, toisinkuin naisille e-pillerit. Lapsettomuus on todella surullista ja kamalaa sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa yli kaiken. Minäkään en ikinä uskonut kohdalleni tällaista rakkautta osuvan.

No voi voi. Et sitten yhtään sen pitemmälle ajatellut vaan menit vasektomiaan, jotta kukaan nainen ei sinua huijaisi. Eksän kanssa et olisi halunnut lasta ja nyt sitten yhtäkkiä olet rakastunut täysillä ja haluat. Seuraavan kanssa ehkä et taas halua.

On se vaikeaa, kun ihminen ei itse tiedä, haluaako lapsia vai ei. Minä halusin yhden lapsen, olen tiennyt sen aina. Mikään rakastuminen ei olisi muuttanut asiaa, yksikään mies ei olisi kääntänyt päätäni siinä asiassa. Jos olisin lapsen jo saatuani tavannut miehen, joka haluaa kanssani lapsia, tapailumme/seurustelumme olisi päättynyt siihen, koska olisimme halunneet tulevaisuudelta liian erilaisia asioita.

naisten logiikkaa: et halua lapsia? Mene vasektomiaan

ai nyt tapasit jonku jonka kanssa haluaisit lapsen mutta kävit vasektomiassa? No voi voi.

Oikeastiko miehet ovat tuollaisia tuuliviirejä, että eivät itse tiedä, haluavatko lapsia vai ei? Ei ole kovin korkea näkemys sinulla suomalaisesta miehestä.

Exäni oli aikamoinen tuuliviiri lapsiasian suhteen. Tulin vahingossa raskaaksi ja päätimme pitää lapsen. Raskausen edetessä tuli toisiin ajatuksiin ettei haluakaan. Harmi vaan ei sitä siinä vaihessa enää peruutu siksi että hän muutti mielensä.

Kun lapsi syntyi meni pari viikkoa ja taas halusikin olla tälle isä. Harmi vaan että siinä vaiheessa tuuliviiri ei enää omasta halustaan saanut muuttaa kotiini.

Joku mielentilatutkimus pitäisi tehdä niille miehille joiden mielestä heillä pitäisi olla oikeus aborttiin mutta eivät halua vasektomiaa. Kaikkea nyt vaan ei voi saada olematta itse vastuussa mistään.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petettym44 kirjoitti:

En halunnut exän kanssa lasta. Hänellä oli ennestään yksi lapsi. Ex söi pillereitä kun seurustelimme ja olimme keskustelleet että lasta emme tee. No jossain vaiheessa ex oli sitten päättänyt että haluaakin lapselleen sisaruksen ja jätti pillerit syömättä. On ihan avoimesti myöntänyt tämän minulle. Vastusteluista huolimatta tietenkin lapsen piti, koska se oli se hänen suunnitelmansa.

Sitten alkoi tämä "tee vasektomia, ellet halua lapsia, itsehän siemenet laitoi" - syyttely. Päötin, ettei kukaan nainen enää minua huijaisi ja meninkin sitten tekemn vasektomian ja pääsin toimenpiteeseen yllättäen aika nopeasti.

Nyt tilanne on se, että rakastuin täysille erääseen lapsettomaan naiseen ja näyttää siltä että emme voi saada yhdessä paljon toivomaamme yhteistä lasta. Olemme jo lapsettomuushoitoja yksityisellä kokeilleet ja rahaakin laitettu tähän hommaan siis paljon. Toivoisin ettette tee vasektomiaa, koska se on samalla ehkäisykeino ikuiseksi ajoiksi, toisinkuin naisille e-pillerit. Lapsettomuus on todella surullista ja kamalaa sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa yli kaiken. Minäkään en ikinä uskonut kohdalleni tällaista rakkautta osuvan.

No voi voi. Et sitten yhtään sen pitemmälle ajatellut vaan menit vasektomiaan, jotta kukaan nainen ei sinua huijaisi. Eksän kanssa et olisi halunnut lasta ja nyt sitten yhtäkkiä olet rakastunut täysillä ja haluat. Seuraavan kanssa ehkä et taas halua.

On se vaikeaa, kun ihminen ei itse tiedä, haluaako lapsia vai ei. Minä halusin yhden lapsen, olen tiennyt sen aina. Mikään rakastuminen ei olisi muuttanut asiaa, yksikään mies ei olisi kääntänyt päätäni siinä asiassa. Jos olisin lapsen jo saatuani tavannut miehen, joka haluaa kanssani lapsia, tapailumme/seurustelumme olisi päättynyt siihen, koska olisimme halunneet tulevaisuudelta liian erilaisia asioita.

ai nyt tapasit jonku jonka kanssa haluaisit lapsen mutta kävit vasektomiassa? No voi voi.

Oikeastiko miehet ovat tuollaisia tuuliviirejä, että eivät itse tiedä, haluavatko lapsia vai ei? Ei ole kovin korkea näkemys sinulla suomalaisesta miehestä.

Tiesinhän etten exäni kanssa halunnut. Tiedän että haluan nykyisen kanssa. Sinäkö tai naiset ylipäätään haluavat lapsen kaikkien kanssa, joiden kanssa myös seurustelevat? Siksi sitä vasektomiaa ei kannata tehdä, koska mieli voi muuttua.

Vierailija
284/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ratkaisu kaikkeen tähän:

SE OSAPUOLI EHKÄISEE, JOKA EI HALUA LASTA!

Mitä tekee parisuhteelle?

nainen: jätetään kulta kumi pois, mä käytän pillereitä.

mies: en luota sinuun tarpeeksi eli en usko.

koskas paneskellaan seuraavan kerran vai löytääkö ukko kamansa jätekatokselta?

Mies voisi tuollaisen loukkaavan "en luota sinuun tarpeeksi"-höpötyksen sijaan sanoa vaikka, ettei ole valmis isäksi eikä halua ottaa riskiä siitä, että ehkäisy pettää ja siksi haluaa käyttää tuplaehkäisyä. Tuolla tavalla mies ei syytä naista epäluotettavaksi, vaan vaikuttaa vastuulliselta ja järkevältä aikuiselta.

Et siis usko rehellisyyteen?

Oliko tuo esimerkkini valheellinen? Uskotko sinä siihen, että totuus pitää kertoa toiselle mahdollisimman loukkaavasti ihan vain rehellisyyden nimissä?

on se jos vaikka ei ole huolissaan naisen ehkäisyn "pettämisestä"

Eikö miehen kannattaisi jättää nainen, johon ei voi luottaa?

Meillä käytetään tuplaehkäisyä, silloin kun ei vauvaa haluta.

Vierailija
285/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio olkoon velvollinen elättämään " vahingossa" syntyneen lapsen, mutta samalla valtiolle oikeus poistaa vahingon aiheuttaneelta kivekset, ettei vahinko pääse uusiutumaan.

ja kohtu samalla siltä toiselta vahingon osapuolelta

Ja jos kyseessä ehkäisyn pettäminen lääkeyhtiöltä luvat pois.

Ja jos mukana ollut gyne tai lääkäri ehkäisyä valitsemassa niin näiltä myös. Olisi edistystä että nuo joutuisivatkin ottamaan vastuuta toiminnastaa.

Gyne on lääkäri 🙄

Miten lääkäri voi olla vastuussa siitä, että henkilö ei ota pillereitä säännöllisesti tai saakin yhdynnän jälkeen vatsataudin ja siittiöt porskuttaa edelleen?

Tai kierukka on irronnut? Mikään edellä mainituista ei myöskään ehkäise sp taudeilta...

Pillereitä jaellaan naisille sen enempää tutkimatta mikä on kenellekin sopiva. Kyse on lääkeaineista joilla on erillaisia vaikutuksia ja tehoja. Jos aletaan vastuusta puhua niin pitäisi lääkkeitä antavalla tahollakin sitten olla enemmän.

Vierailija
286/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei pidä harrastaa lainkaan jos ei ole valmis mahdollisiin seuraamuksiin. Seksitaudit voidaan poissulkea testein, mutta raskaus on mahdollinen AINA, vaikka ehkkäisy olisikin käytössä. Mikään ehkäisy ei ole 100 %:n varma. 

Olisitko siis valmis kieltämään abortit kokonaan, koska raskaushan on aina heteroseksissä mahdollista ja seuraamukset täytyy jokaisen kantaa, niin miehen kuin naisenkin?

Vierailija
287/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie4railija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy miettiä tämä jo siinä vaiheessa, kun harrastaa seksiä. Eli, kondomi käyttöön. Oli naisella pillerit rai ei. Ja kumin käyttö huolellisesti. ...niin, voi hajota joo, mutta aika harvoin, kun sitä ohjeiden mukaan käyttää.

Miksi naisella ei ole mitään vastuuta? 

Kuka sanoi, ettei ole?

Pointti on, että jokaisen pitää tajuta oma vastuu, se mihin itse voi vaikuttaa, ja toimia sen mukaan. Jos et halua isäksi etkä maksaa elareita, käytät huolellisesti kumia. Tai olet sekstaamatta.

Ja jos et halua äidiksi, syöt pillereitä ja toivottavasti silti vaadit myös kortsun käyttöä, jos lapsen saaminen olisi aivan katastrofaalista.

Miehen pitää voida luottaa siihen, että nainen käyttää pillereitä, jos on niin väittänyt.

Opettele käyttämään kondomia, niin ei tarvitse epäillä.

Sun mielestä vuosia kestäneessä parisuhteessa ei tarvitse voida luottaa toiseen tuon vertaa? Onneksi en ole sun kanssa parisuhteessa...

Jos et luota parisuhteessa, niin olet valinnut väärän kumppanin. 

Et vastannut mun kysymykseen. Mutta kiitos, mun mies voi 100 % luottaa siihen, että saa laukoa miten päin vaan mun sisään, enkä tule raskaaksi. Ja jos tulenkin, teen abortin. Muhun voi luottaa, toisin kuin eräisiin naisiin.

Myös ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi. Jos mulle aiemmin olisi käynyt näin pillereistä tai kierukasta huolimatta, olisin varmasti pitänyt lapsen. Kyse ei ole siitä, etteikö minuun voisi luottaa vaan että mä en abortti pystyisi tekemään. Toki mun kumppani sen myös tiesi.

Nyt 52 -veenä edelleen kierukka käytössä, ja toinen munasarja toimii edelleen. En ole ollenkaan varma miten nyt toimisin. Lasta en enää tämän ikäisenä haluaisi, mutta abortin tekeminen voisi olla älyttömän vaikeaa.

Vierailija
288/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petettym44 kirjoitti:

Tiesinhän etten exäni kanssa halunnut. Tiedän että haluan nykyisen kanssa. Sinäkö tai naiset ylipäätään haluavat lapsen kaikkien kanssa, joiden kanssa myös seurustelevat? Siksi sitä vasektomiaa ei kannata tehdä, koska mieli voi muuttua.

??? Kerroin jo edellä, että itse olen aina tiennyt haluavani vain yhden lapsen. Sen sain. Sen jälkeen ei sellaista miestä olisi voinut tullakaan, jonka kanssa olisin halunnut lapsen. En ole tuuliviiri, jonka mielipide muuttuu sen mukaan, kenen kanssa milloinkin sattuu seurustelemaan.

Vierailija
289/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei pidä harrastaa lainkaan jos ei ole valmis mahdollisiin seuraamuksiin. Seksitaudit voidaan poissulkea testein, mutta raskaus on mahdollinen AINA, vaikka ehkkäisy olisikin käytössä. Mikään ehkäisy ei ole 100 %:n varma. 

Olisitko siis valmis kieltämään abortit kokonaan, koska raskaushan on aina heteroseksissä mahdollista ja seuraamukset täytyy jokaisen kantaa, niin miehen kuin naisenkin?

Eri vastaaja, mutta en kieltäisi abortteja, koska se lapsi kasvaa naisen kehon sisällä. Naisella täytyy olla määräysvalta omaan kehoonsa, aivan kuten miehelläkin on määräysvalta oman siemennesteensä suhteen. Mies voi laueta naisen sisään tai jättää laukeamatta. Sekä abortissa että raskaudessa on omat riskinsä ja nainen on se, jolle ne riskit realisoituvat. Siksi miehellä ei ole oikeutta rajoittaa naisen valtaa omaan kehoonsa kummassakaan tilanteessa.

Vierailija
290/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommenteja kun lukee, niin on siis ihan OK miehen sanoa, että piuhat on laitettu poikki ja käydä höyläämässä naisille siemenet sisään. Sitten onkin raskausuutisten kohdalla mää vähän huijasinkin, ei vasektomia olekkaa tehty, mikset käyttänyt naisten kortsua. "ihan oma vikas"

Pakkohan se näin mennä, kun aisten on ihan ok valehdella omasta ehkäisystä ja raskaaksi tullessa se on miehen vika.

t.Mies

Vierailija
291/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisku kaikille miehille: jos et halua isäksi ja/tai maksaa elatusmaksuja 18 vuoden ajan, teetä vasektomia tai käytä kondomia huolellisesti JOKAISESSA yhdynnässä. Jos et tee kumpaakaan näistä toimista, suostut isyyteen ja lapsesi elatukseen siihen asti kun hän on täysi-ikäinen.

Joku on varmasti tarttunut tähän jo, en jaksanut lukea 11 sivua, mutta vasektomia on itse asiassa tosi paska ehkäisymenetelmä.

Mielestäni miehellä tulee olla oikeus ottaa hatkat, jos kyse on yhdenillan hommasta jossa on käytetty ehkäisyä. Parisuhteessa eri homma.

Arvaan että olet niitä joiden mielestä stealthing ei pitäisi olla rikos?

En ole. Olen vain sitä mieltä, että on epäreilua, että mikäli nainen ei aborttia tahdo tehdä paksuksi pamahdettuaan baaripanon jälkeen on mies loukussa lopunikäänsä. Mies on täysin umpikujassa tuollaisessa tilanteessa kun naisella taas on mahdollisuus päättää siitä, pyöräyttääkö hän vahinkolapsen itselleen vai ei.

Olen siis nainen, näin by the way.

Miksi miehillä pitäisi mielestäsi olla oikeus harrastaa irtoseksiä vailla mitään vastuuta?

Koska naisillakin on. 

Olen mies enkä käytä kumia irtoseksissä.

Sinulla taitaa olla kaikki mahdolliset sukupuolitaudit. Eikö sinua huoleta millään lailla oma terveytesi? Ei kannata ihmetellä, miksi miesten elinikä on niin paljon matalampi naisiin verrattuna, kun käytös on noin itsetuhoista. Ilmeisesti et käytä turvavyötä ja autoilet humalassa?

Vierailija
292/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy miettiä tämä jo siinä vaiheessa, kun harrastaa seksiä. Eli, kondomi käyttöön. Oli naisella pillerit rai ei. Ja kumin käyttö huolellisesti. ...niin, voi hajota joo, mutta aika harvoin, kun sitä ohjeiden mukaan käyttää.

Miksi naisella ei ole mitään vastuuta? 

Kuka sanoi, ettei ole?

Pointti on, että jokaisen pitää tajuta oma vastuu, se mihin itse voi vaikuttaa, ja toimia sen mukaan. Jos et halua isäksi etkä maksaa elareita, käytät huolellisesti kumia. Tai olet sekstaamatta.

Ja jos et halua äidiksi, syöt pillereitä ja toivottavasti silti vaadit myös kortsun käyttöä, jos lapsen saaminen olisi aivan katastrofaalista.

Miehen pitää voida luottaa siihen, että nainen käyttää pillereitä, jos on niin väittänyt.

Opettele käyttämään kondomia, niin ei tarvitse epäillä.

Ei se halua kun sitten ei tunnu hyvältä...manchild kun on kyseessä.

Sitten mieslapsella on vääränkokoinen kondomi, jota ei osaa käyttää.

Vierailija
293/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ratkaisu kaikkeen tähän:

SE OSAPUOLI EHKÄISEE, JOKA EI HALUA LASTA!

Mitä tekee parisuhteelle?

nainen: jätetään kulta kumi pois, mä käytän pillereitä.

mies: en luota sinuun tarpeeksi eli en usko.

koskas paneskellaan seuraavan kerran vai löytääkö ukko kamansa jätekatokselta?

Jos parisuhde on tuossa jamassa, niin kummallekin on parasta jättää paneskelut siihen ja erota sulassa sovussa.

Vierailija
294/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommenteja kun lukee, niin on siis ihan OK miehen sanoa, että piuhat on laitettu poikki ja käydä höyläämässä naisille siemenet sisään. Sitten onkin raskausuutisten kohdalla mää vähän huijasinkin, ei vasektomia olekkaa tehty, mikset käyttänyt naisten kortsua. "ihan oma vikas"

Pakkohan se näin mennä, kun aisten on ihan ok valehdella omasta ehkäisystä ja raskaaksi tullessa se on miehen vika.

t.Mies

Jos nainen on niin tyhmä, että antaa yhden yön hoidon panna paljaalla, niin kyllä hän totta puhuen ansaitseekin saada opetuksen. Kunhan muistat, että sen opetuksen antaminen saattaa maksaa itsellesi 18 vuoden aikana melkoisen summan.

Vierailija
295/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.Mies

Ei tietenkään ole ok, että jotkut naiset huijaavat miehiä ehkäisyn suhteen. Realiteetti on kuitenkin se, ettei naista voi pakottaa aborttiin vain koska mies ei halua lasta. Eikä mies voi välttyä elatusmaksuilta sillä perusteella, ettei halua lasta, koska miten se todistettaisiin, ettei mies ollut alun perin ihan yhtä halukas lisääntymiseen kuin nainen?

Vierailija
296/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin.......miehen täytyy pidättäytyä yhdynnästä/käyttää ehkäisyä jos ei halua maksaa elatusmaksuja, mutta nainen saa mielensä mukaan harrastaa yhdyntää ilman ehkäisyä vaikka ei haluaisi lasta, koska "abortti on ihmisoikeus".

Sanot sinä, vastuuton ja kehitysvammainen úli.

Vierailija
297/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän antaisi elämänkoululaisille ja muulle roskasakille lisääkeinoja loisia yhteiskunnan rahoilla kun perhettä haluava mies voisi siirtää lasten elatusvastuun yhteiskunnalle valehtelemalla että ei halua lapsia.

Vierailija
298/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.Mies

Jos oma mies alkaisi väittää, että hänelle on tehty vasektomia, niin en usko. Jos harrastaisin irtosuhteita, niin en tietenkään uskoisi ja vaatisin kondomin ihan oman terveyteni vuoksi. Irtosuhteet ei ole minun juttu eikä seksikään kuulu minulle kuin vakiintuneeseen seurustelusuhteeseen. Kun kyseessä on noin iso asia kuin lapsi, haluan itse päättää asiasta omalta osaltani. Mies tekee päätöksensä itse ehkäiseekö vai ei.

Vierailija
299/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi toki väittää olevansa steriloitu, mutta jää valheesta kiinni nopealla vilkaisulla. Steriloinnista jää pienet arvet kivespussin yläosaan kohtaan, josta siemenjohtimet on käyty katkaisemassa ja sitomassa kiinni.

Tarkistakaa.

Ja kumi käyttöön. Vaikkei olisi raskaudenpelkoa, näillä ùleilla on tietenkin herpes, papillooma, tippuri, kuppa ja hiv.

Vierailija
300/610 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.Mies

Minä ainakin naisena vaatisin kuitenkin sen kondomin, ihan sama mitä äijä yrittäisi vakuutella, etenkin jos olisi yhden illan jutusta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan