Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte hetkeksi rauhallisemman mielen koronan ollessa pandemia?

Vierailija
28.03.2020 |

Eli mitä rentoutumistapoja teillä on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areena luontoilta auttaa toisinaan

Vierailija
2/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita keinoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slayer soimaan ja pari kaljaa.

Tv kiinni.

Vierailija
4/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti laittamalla koneen kiinni ja tekemällä jotain muuta: Siivoamalla, lukemalla, tekemällä palapeliä/pelaamalla korttia, etsimällä hiljaisen ulkoilupaikan (ja jos ei löydy, tuleepahan ainakin autolenkki tehtyä).

Ja jos sitä ruutua ei malta pitää mustana, pelaa, katsoo täysin aiheeseen liittymättömiä dokumentteja tai kuuntelee musiikkia silmät kiinni.

Vierailija
5/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksekseni en näy olevan paniikkiin taipuvainen.

Vierailija
6/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä. Känniä en juo, mutta muutama lasi pitkin päivää.

Vierailija
7/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kävelylenkki

Vierailija
8/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoudun hyvää kirjaan tai kuuntelen lempimusiikkiani ja keskityn siihen.

Vierailija
9/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä on huvittanyt muiden öyhötys kun korona pelottanut.

Vierailija
10/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4mg nikotiinipurukumi on aika hyvä. Itellä just paketti tuttifrutin makusta.

Aah maistuu hyvälle ja nousee päähän. Olen päässyt tupakoinnista eroon

Vierailija
11/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paniikki ja ahdistus koko ajan päällä. Vatsa sekaisin. En voi keskittyä mihinkään. Kävin lähikaupassa ostamassa maitopurkin, käsineet käsissä ja olin kaupassa alle minuutin, sen jälkeen pesin käsiä 10 kertaa, ja kloriitilla pyyhin maitopurkin. Pakko-oireet täysillä päällä. Rakastan kukkia, mutta nyt siemenet kuivuvat terassilla, kun en pysty niitä edes edes kastelemaan. En voi keskittyä enää mihinkään.

Vierailija
12/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan rauhallisemman mielen, kun jätän uutisia lukematta, liikun paljon luonnossa ja treenaan sisällä, luen kirjaa, siivoilen, hoidan puutarhaa, opiskelen, teen käsitöitä, juttelen whatsappissa tai jossain läheisteni kanssa. Tässä muutamia juttuja.

Vierailija
13/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni paniikki ja ahdistus koko ajan päällä. Vatsa sekaisin. En voi keskittyä mihinkään. Kävin lähikaupassa ostamassa maitopurkin, käsineet käsissä ja olin kaupassa alle minuutin, sen jälkeen pesin käsiä 10 kertaa, ja kloriitilla pyyhin maitopurkin. Pakko-oireet täysillä päällä. Rakastan kukkia, mutta nyt siemenet kuivuvat terassilla, kun en pysty niitä edes edes kastelemaan. En voi keskittyä enää mihinkään.

Sama. Kuulen myös taas ääniä..no ainakin on vähemmän yksinäistä ehhehe. (ei ne oikeasti auta)

Vierailija
14/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin hupiohjelmat ovat alkaneet tuntua liian hölynpölyltä. Samoin monet elokuvat.

Saisi tulla enemmän asiaohjelmia muustakin kuin koronasta. Kuitenkin jotain melko kevyitä eli ei liian rankkoja.

Tykkään yleensä iloisesta ja menevästä musiikista. Nyt ei sekään kiinnosta. Täytyisi ilmeisesti etsiä jotain musiikkia, mikä ei ole ennen kiinnostanut lainkaan. Melankolisempaa.

15/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko ajan melko rauhallinen mieli kaikesta huolimatta. Rukoilen ihmisten terveyden, henkisen hyvinvoinnin ja päättäjien viisaiden ratkaisujen puolesta, ja jätän asian Herran haltuun, koska en muuta voi.

Kotityöt, kuten ruoan laittaminen, tiskaaminen ja pyykin peseminen vievät ajatuksia vähän muualle. Kotonani ei ole aikoihin ollut näin siistiä!

Katson joka ilta jonkin elokuvan. Tänään katson Netflixistä espanjalaiselokuvan Koti. Onneksi on netti, ja siellä musiikkia, elokuvia, keskustelupalstoja jne. 

Vierailija
16/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just joo. Jos noita jauhat monta päivässä niin todennäköisesti riippuvuutesi nikotiiniin on vain kasvanut.

Yhdestä savukkeesta imeytyy noin 1-2mg nikotiiniä elimistöön. Tuo purkka taas luovuttaa sen koko 4mg jos pureskelet tarpeeksi pitkään eli yksi purkka vastaa noin kahta poltettua tupakkaa nikotiini määrältä

Vierailija
17/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut AV:n sohvaperunakeskustelua (löysin koko sarjan vasta äsken). Eikö olisi jo aika nostaa ylös vanhoja legendaarisia AV-ketjuja?

Vierailija
18/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan juo sitä maitoa. Oot kohta kloriitin takia sairaalassa.

Vierailija
19/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just joo. Jos noita jauhat monta päivässä niin todennäköisesti riippuvuutesi nikotiiniin on vain kasvanut.

Yhdestä savukkeesta imeytyy noin 1-2mg nikotiiniä elimistöön. Tuo purkka taas luovuttaa sen koko 4mg jos pureskelet tarpeeksi pitkään eli yksi purkka vastaa noin kahta poltettua tupakkaa nikotiini määrältä

Vierailija
20/28 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisitte terveysterroristit edes pysyä totuudessa. Yhdessä savukkeessa on noin 0,5-1mg nikotiinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi