Miten saatte hetkeksi rauhallisemman mielen koronan ollessa pandemia?
Kommentit (28)
Minulla on varsin rauhallinen mieli, mikä ihmetyttää itseänikin. Olen kyllä lukenut kaikista riskeistä, seuraan uutisia tiheään, olen itse riskiryhmää perussairauteni takia ja joudun käymään töissä sairaalassa. Olisin luullut, että en tällaisessa tilanteessa saisi edes nukutuksi mutta toisin näkyy olevan :)
Kuuntelen Areenasta Muumipappa ja meri -kirjaa Lasse Pöystin lukemana.
No erosin elämäni rakkaudesta ja oon jo liian vanha saamaan lapsia, että oikeastaan ajattelen koronaa kun haluan rentoutua.
Asmr videot rentouttavat todella paljon, myös äänikirjoista on apua. Makaan sohvalla viltti päällä ja silmät kiinni samalla kun kuuntelen jotain, se auttaa.
Ajattelen asian niin, että tämä on Jumalan puhuttelua, rakkautta ja huolenpitoa luomaansa ihmistä kohtaan.
Hän haluaisi, että jokainen ihminen kääntyisi ja tekisi parannuksen. ❤️
Pystyn työntämään sen pois. Siis pelon. Vaikka korona on mielessä koko ajan, ei se vaivaa. Tiedän, ettei pelko auta, eikä vähennä mahdollisuuksia sairastua.
Tiedän, että ollessani riskiryhmää, ja keuhkoni ovat heikossa kunnossa, voisi käydä huonosti sairastuessa mutta senkään pelkääminen ei hyödytä. Tulee, jos tulee. Teen kaikkeni, katsotaan riittäkö se.
Rukoilkaa iltarukous tänä iltana.
Katselemalla esim. Netflixiä ja videoita.
Nimenomaan EI pandemia- tai zombieleffoja. Jotain rauhallista, joka on tehty ennen korona-aikaa.
Myös kirjojen lukeminen rauhoittaa.
Lisäksi pelaan kännykällä pelejä, käyn puistossa kävelemässä.
Tarkistan korona-tiedotteet vain pari kertaa päivässä Yleltä, ja olen vähentänyt somen käyttöä koska joka paikassa puhutaan nyt koronasta koko ajan. En vain jaksa sitä tiedon pommitusta 24/7, ja salaliittoteorioita/kauhuskenaarioita. Virallinen tieto riittää.
Ennen nukkumaanmenoa pari tuntia rauhoittumista ilman tiedotusvälineitä.