Naiset! Onko kalju mies parralla seksikäs?
Kommentit (166)
Entä 183 cm ja 82 kg, tummanruskeilla hiuksilla ilman partaa?
Mun makuuni ei ole seksikäs. Inhoan partaa, minusta se on ruma. Joku parin millin sänki on ihan seksikäs kuitenkin vielä.
Monilla miehillä pitkä parta on sellainen hoitamaton risukko.
Enkä tykkää kaljustakaan.
Mun unelmien mies on juuri tollanen, kalju ja parta ja lasit, empaattinen ja älykäskin. Sääli että hän on varattu ja vielä miehistä kiinnostunut, siis mulla mahikset nolla.
Kaljut on kovia paneen. Tietää hämäläinen kansanviisaus.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on täysin päinvastainen, Mitä enemmän tukkaa, sitä kovempi.
Riippuu ihan miehestä ja koko olemuksesta. Ei auta jos on tukkaa tai partaa tai on olematta jos on löysä, epäsiisti vätys. Pilkettä silmäkulmassa, korrektit tavat, hyvä ryhti niin vot!
Pitkähköt hiukset ja sileä leuka pitää olla. Parta on yök ja kaljua vastenmielistä koskea
Omani on juurikin semmoinen ja hän on tosi komea mun mielestä. Hänellä on vain semmonen hillitty, pieni parta ja viikset.
Mut se niin riippuu muistakin kasvonpiirteistä, kaikille ei sovi parta sitten yhtään.
Varsinkaan risuparta.
Onko nainen jolla on jenkkakahvat Hot.no ei helkkarissa.
Voi muutama poikkeus olla, mutta tuskin yleisesti, kun tarvii kysyä ja yläpää on epäpyhimystusinatissiposki.
Jos piirteet erottuvat, eli siis ei aivan vaaleat kulmat. Kaljulla miehellä on aina oltava parta.
Suomalaiset miehet ovat niin valjuja, värittömiä, vaaleat kulmat ja ripset. Siihen vielä kalju ja rehottava risuparta. Monilla kaljuilla miehillä on rumanmallinen pää ja niskassa läskiä. Ei kiitos.
Ei, epäseksikkäämmäksi ei juuri pääse. Tuuheat omat hiukset ja karvaton leuka on hot, mutta pelkkää pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljulla yläpäälläkö viisauksissaan panevat?
Vierailija kirjoitti:
Kalju ei ole koskaan seksikäs. Sry. Pahin ulkoinen turnoff miehessä.
K8uten aiemmin sanoin jo, sulla on housuissas! Kukaan ei sano en'' turn off suomalaisessa lauseessa, se on tosi junttia ja sammuttaa miehen mielenkiinnon heti. Kokeile baarissa seur.kerran!
Sehän on täysin makuasia ja onko kemiaa. Itse viehätyn pitkistä hiuksista ja siistitystä parrasta (eli siisti leukaparta, posket paljaat ja siitityt viikset) ja lihaksista. Eli semmoinen kuin oma mieheni.