Naiset! Onko kalju mies parralla seksikäs?
Kommentit (166)
Kaljulla miehellä on pakko olla edes se parta, että on seksikäs. Ylipäätään vain todella komeat, tummat piirteet omistava mies näyttää seksikkäältä ilman hiuksia. En nyt viittaa tummilla piirteillä ulkomaalaisuuteen, vaan siihen, että karvat eivät ole ihan vaaleita, eli kulmakarvat ja sänki erottuvat.
Riippuu toki miehestä 😘 Mutta noin lähtökohtaisesti: on.
Yksi tuttu mies muuttui ulkonäöltään seksikkääksi kun ajoi hiukset pois ja kasvatti parran ja rupes käymään salilla. Lähtökohta oli normaalit hiukset päässä eli ei kaljuuntunut, mutta melko rumat kasvot ja heikko leuka.
Vierailija kirjoitti:
Kaljulla miehellä on pakko olla edes se parta, että on seksikäs. Ylipäätään vain todella komeat, tummat piirteet omistava mies näyttää seksikkäältä ilman hiuksia. En nyt viittaa tummilla piirteillä ulkomaalaisuuteen, vaan siihen, että karvat eivät ole ihan vaaleita, eli kulmakarvat ja sänki erottuvat.
Mitenkähän sit Bull Mentula, kun kasvatti parran ni siit tuli iha hullun näkönen.....
kaikki kaljut partamiehet on psykiatrian suljetulla osastolla hoitajina
Luca Zingaretti (=Montalbano) ja Teemu Pukki. Hot or not?
Ei. Pitkätukkamies siistillä parralla on seksikäs. Parta kyllä estää kaljua miestä näyttämältä kilpikonnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollantilaiset laihat pojat ei jaksa nssia kun ovat pilvessä jatkuvasti:)
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu. Tuo look ja lisäksi vielä lihavuus ja/tai lyhyys on syynä miksi en todellakaan halua suomalaista miestä. Superpitkä hollantilainen mies paksuilla hiuksilla ja hoikalla timmillä kropalla on mun tyyppiä.
N20
Jaksaa ne eikä ne kaikki vedä pilveä. Suomalainen mies ei jaksa panna eikä sen katkaravusta mihinkään ole. Ihramahakin vie ne viimeiset sentit. Olen ylpeä, että otin ulkomaalaisen (KRISTITYN VALKOISEN EUROOPPALAISEN) miehen.
N20
Saman tein minä, vaikkakin naisen ja indonesialainen.
Vierailija kirjoitti:
kaikki kaljut partamiehet on psykiatrian suljetulla osastolla hoitajina
Tai poliiseina.
Ei mun makuun, mutta moni tykkää. Jos parta on hyvin muhkea ja jos miehellä on mahaa, epäilisin hänen olevan homo. Tuo on nimittäin todella yleinen look homomiehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mites Totti Toivonen?
Googletin tuon ja niissä kuvissa on hyvä missä parta leviää leukaperiin asti. En tykännyt hänellä siitä mallista missä oli vain viikset ja leuka partainen. Tuon miehen suurin ongelma oli mun makuun liian intensiivisen pistävä katse, josta en pääse yli, kalju ei ole ongelma.
Oksennus voi olla parralla, kalju mies voi olla partainen.
Niitä mahtuu ainakin 15 tusinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokokalju ja tuuhea täysparta on seksikkäin combo miehellä. Testosteronihuippu. Siihen leveä selkä ja kiinteä isohko maha, niin mä oon myyty.
😆🤣
Kaljut on niin hot! Baarissa, kursseilla tms mun huomion saa kaljulla, toki vaatiin paksun lihaksikkaan niskankin ja hyvän päänmallin. Pitkästä parrasta en tykkää, sänki on ihana. Olen ihan yllättynyt, että kaikki täällä ei tykkää kaljuista. Mutta ei se mitään, niin jää mulle ne kaljut.
Esim.
Bruce Willis on NIIIIIIN hot <3