Naiset! Onko kalju mies parralla seksikäs?
Kommentit (166)
Mulle kelpais sopivasti lihaksikas kalju mies parralla. Toki luonteenkin täytyy olla kiva.
N27
Dieselille ei tukka sovi..
https://www.metropoli.net/omg/uutiset/vin-diesel-muiden-julkkisten-hiuk…
Vierailija kirjoitti:
Miehen kalju on sama kuin naisen lihavuus. Äärimmäisen ällöttävää!
Naisen lihavuutta ja miehen kaljuutta oksettavampaa on miehen lihavuus.
Riippuu miehestä. Kaljuudella tai parakkuudella ei sinänsä ole merkitystä.
Ap. Kuvailit juuri aviomieheni. Hän on myös
sopivasti lihaksikas.
Voisit kysyä samalla: "pidätkö setämiehistä?"
He ovat kaljuja ja heillä on parta.
Riippuu miehestä. Tosi moni kalju partaniekka kyllä on ihan kivannäköisiä, mutta eihän sekään tyyli kaikille sovi. Itse en tosin osaa pelkästään ulkonäön perusteella pitää ketään erityisen seksikkäänä.
Kalju mies parralla on varmaan yksi pahimmista omasta mielestä. Parrasta en tykkää muutenkaan. Kalju ehkä menisi ja ymmärrän todellakin sen, että monet eivät voi sille mitään ja hiukset eivät vaan kasva kunnolla. Parran saisi kyllä silti poistaa siinäkin tapauksessa, koska se on vähän hassuakin jos ei ole hiuksia ja yrittää tavallaan parralla korvata niitä. Toisaalta ihmisen luonne ratkaisee, mutta jos pitää vastata niin seksikästä tuo mainitsemasi yhdistelmä ei minusta ole.
Pidän.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin setämies kuin pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Parta on aina hyvä, erottaa miehen pojista. Hiuksilla tai kaljulla, ei väliä mulle
N30
Itse tykkään miehistä joilla pidemmät hiukset, joten kaljuus ei ole toivottua. Parrastakaan ei saa plussaa.
Aika yksimielinen maku täällä näköjään. Nyt kaikki kaljut parralliset miehet iloitkaa :)
Vierailija kirjoitti:
Aika yksimielinen maku täällä näköjään. Nyt kaikki kaljut parralliset miehet iloitkaa :)
Luet siis samalla silmällä kuin katsot Viikinkejä?
Kalju mies parrulla on seksikäs!
On. Oma mies just tuollainen. Ja on omasta tahdostaan kalju.
Ei. Parempi ilman partaa. Kaljuus voi sopia joillekin mutta ilman sitä partaa.
Älä ny hulluja puhu!