Naiset! Onko kalju mies parralla seksikäs?
Kommentit (166)
Kokokalju ja tuuhea täysparta on seksikkäin combo miehellä. Testosteronihuippu. Siihen leveä selkä ja kiinteä isohko maha, niin mä oon myyty.
En tykkää kaljuista tai parroista. Yritän myös puhua miesystäväni ajamaan partansa. Olisi 100 kertaa komeampi ilman, enkä halua suuseksiä hänen partansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Kokokalju ja tuuhea täysparta on seksikkäin combo miehellä. Testosteronihuippu. Siihen leveä selkä ja kiinteä isohko maha, niin mä oon myyty.
😆🤣
Hyvä juttu, että monet näköjään tykkäävät parrallisista kaljuista miehistä. Minulle riittää sitten niitä muita vaihtoehtoja parrattomien joukosta.
Ei oo tavallisesti mun makuun. Yhellä naapurilla tosin on noin ja jostain syystä hän viehättää, harmi että sillä on jo nainen.
En pidä kummastakaan erityisesti, tosin ei ole este suhteelle. Jos kaljuuntuu, niin ottaisin mieluummin kyllä parrattomana/sängellisenä.
Ei todellakaan. Tuuheat hiukset pitää olla ja mieluiten parraton. Ehkä 10% miehistä lyhyt, siisti partakin sopii. Kalju on kamala aina.
Ei. En voi sietää kaljuksi klanittuja miehiä.
Mutta parrat ovat seksikkäitä. Parasta on, kun miehellä on karvainen lärvi ja karvainen päälaki, mieluummin pitkä tukka ja partaa. Aijjettä.
Itse olisin sellanen, jos olisin mies, siis ellen olisi jo kaljuuntunut. Mutta vaikka olisin kaljuuntunut, antaisin vielä sivuilta kasvaa vapaasti. ja toivottavasti olisin tuuheapartainenkin.
Lookkina tuo on erittäin karmiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En voi sietää kaljuksi klanittuja miehiä.
Mutta parrat ovat seksikkäitä. Parasta on, kun miehellä on karvainen lärvi ja karvainen päälaki, mieluummin pitkä tukka ja partaa. Aijjettä.
Itse olisin sellanen, jos olisin mies, siis ellen olisi jo kaljuuntunut. Mutta vaikka olisin kaljuuntunut, antaisin vielä sivuilta kasvaa vapaasti. ja toivottavasti olisin tuuheapartainenkin.
Pälvikalju on vastenmielisin tukka miehellä heti takajeejeen jälkeen... Mieluummin kaikki pois kuin epätoivoinen yritys pitää kiinni olemattomista haivenista.
Ihan muut asiat ratkaisee miehen seksikkyyden kuin nuo.
Toki kalju silti on seksikkäämpi kuin epätoivoinen kaljunpeittelykampaus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka olisin kaljuuntunut, antaisin vielä sivuilta kasvaa vapaasti. ja toivottavasti olisin tuuheapartainenkin.
Ihanteesi olisi joku Mitro Repo -tyyli?
Miltä itse näytät arvostelija?
Sopusuhtaiselta timmiltä ja kauniilta mimmiltä?
Älä arvostele muita.
Vierailija kirjoitti:
Lookkina tuo on erittäin karmiva.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen joku Lumikin kää_piö.
Nuoret naiset rakastaa setämiehiä.