Naiset! Onko kalju mies parralla seksikäs?
Kommentit (166)
Jos parta on siististi trimmattu eikä muistuta häpykarvoitusta 😁
Kyllä seksikkyys on monen asian summa. Ei pelkkä karvan määrä siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vikings sarjassa kaikki miehet ovat kaljuja parralla ja ovat kuumia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon parta ja kalju mies, sellainen viikinki saa pöksyni tippumaan:))
Mun viikingilläni on parta ja pitkä tukka.
No eivät todellakaan ole kaikki. Millä silmällä katsot?
Mutta joo, Arne. Miksei Torsteinkin. Ja tietty kuningas Eckbert. Kaikilla muuten tukka päässä.
Vierailija kirjoitti:
On, jos parta on siisti eikä näytä vanhan papan munakarvoilta.
Tarkoititko esim. Jouni Hynystä jolla munakarvoitus naamassa? 😂
Kyllä kalju mies parralla voi olla seksikäs, tosin se ei vielä takaa mitään.
Ragnar ja björn on kaljupartoja ja seksikkäitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, Arne. Miksei Torsteinkin. Ja tietty kuningas Eckbert. Kaikilla muuten tukka päässä.
Mies 180cm, 84kg, lihaksikas, kalju ja parta= panty dropper!
Vierailija kirjoitti:
Ragnar ja björn on kaljupartoja ja seksikkäitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemillahan on enimmän osan ajasta jonkinmoinen tukka. Ragnarin tukka lähtee vasta kun silmäpussit kasvavat. Näteistä pojista piispa Heahmund ja Ivar the B, tukkamiehiä hekin, lyhyt malli.
Hyi vttu. Tuo look ja lisäksi vielä lihavuus ja/tai lyhyys on syynä miksi en todellakaan halua suomalaista miestä. Superpitkä hollantilainen mies paksuilla hiuksilla ja hoikalla timmillä kropalla on mun tyyppiä.
N20
Hollantilaiset laihat pojat ei jaksa nssia kun ovat pilvessä jatkuvasti:)
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu. Tuo look ja lisäksi vielä lihavuus ja/tai lyhyys on syynä miksi en todellakaan halua suomalaista miestä. Superpitkä hollantilainen mies paksuilla hiuksilla ja hoikalla timmillä kropalla on mun tyyppiä.
N20
No on, erittäin miellyttävä yhdistelmä. Katselin tänään, että esim. Olli Haapakankaalla on tällainen mukava look.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehellä pitää olla hiukset. Ällöttävimpiä ovat miehet, joiden kroisantti on tunkemassa sänkenä läpi. Hyi he@# tti. Parta on ok, jos se on siisti, ja miehellä on myös hiukset.
Kaikki ei voi sille mitään että hiuksia ei ole. Mikä olet sanomaan että miehellä pitää olla hiukset. Sama kuin mies sanoisi naisella pitää olla blondit hiukset, melko lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Jaksaa ne eikä ne kaikki vedä pilveä. Suomalainen mies ei jaksa panna eikä sen katkaravusta mihinkään ole. Ihramahakin vie ne viimeiset sentit. Olen ylpeä, että otin ulkomaalaisen (KRISTITYN VALKOISEN EUROOPPALAISEN) miehen.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Et taida tietää mistä puhut. Pilvessä naitattaa ihan älyttömästi. Ja tunto on herkkä.
Sama, mulla pöksyt kostuu.
N23
Vierailija kirjoitti:
Mies 180cm, 84kg, lihaksikas, kalju ja parta= panty dropper!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehellä pitää olla hiukset. Ällöttävimpiä ovat miehet, joiden kroisantti on tunkemassa sänkenä läpi. Hyi he@# tti. Parta on ok, jos se on siisti, ja miehellä on myös hiukset.
Kaikki ei voi sille mitään että hiuksia ei ole. Mikä olet sanomaan että miehellä pitää olla hiukset. Sama kuin mies sanoisi naisella pitää olla blondit hiukset, melko lapsellista.
Siinähän sanoo. Ei sen kaljun miehen ole pakko miellyttää kaikkia.
Miehen kalju on sama kuin naisen lihavuus. Äärimmäisen ällöttävää!
ON! Ihastun aina kaljuihin partamiehiin.
T: partamiehen kumppani.