Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
101/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona kuljen trikoissa, nytkin, mutta kauppaan lähtiessä vetäisen siihen pääle kevyet ulkoiluhousut. Samalla  tavalla ne trikoot mahtuvat ukoiluhousujen alle kuin legginssit tai sukkahousut. Edellyttäen tietenkin, että ne housut eivät ole myös tyyliä nakinnahka.

Erikoista laittaa ulkoiluhousut kauppaan. Itse laittaisin vaan jos rämmin jossain metsikössä hyttysaikaan.

Vierailija
102/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, miksi sinulla on näitä erikoisia sanavalintoja aloituksissasi, niin kuin nyt tässäkin, kiehtoo!

Minua ei ainakaan mitenkään kiehdo käyttää trikoita kaupassa tai mitä nyt sitten kysyitkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kevät.

Vierailija
104/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin noita aina v. 2010 about ja olin tyyliin ainoa. :D Ja mulla oli vielä samanlainen kroppa ku kim koolla. Jotenki hassua, että muutama vuos sen jälkeen siitä tuli joku isoin muotijuttu ikinä, nyt kaikki lapsesta mummoon on niissä. :D Ja sillon mulle jotkut huomautti et noi ei oo oikeet housut :D mut nyt ne samat käyttää niitä :D Jeeee, oon taas ollu muodin edelläkävijänä. :D Ja nyt mun osalta kyllästyin jo siihen perseen esittelyyn ja itse pidän esim mekkojen kanssa, mut en viitti pitää niin et kaikki muodot paistaa. :D vaikka onkin muotoja. :D

Vierailija
105/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen miettinyt samaa. Mulla on trikoot vain kotona ja joogatunnilla, muuten käytän suoria housuja tai pillifarkkuja. Trikoot on mielestäni alus- tai urheiluvaate, en lähde ihmisten ilmoille myöskään villahousuissa, verkkareissa tai pyjamassa. Mutta jokainen pukeutukoon kuten itse haluaa.

Vierailija
106/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ruotsalainen mies eileen tuubissa valkoiset lyhyet trikoot polviin asti ja paksu musta turkki  . Valkoiset uudet sneakersit ja ruskettuneet sääret. Kauniit kasvot.En tiedä mitä katsoimme eniten. Jännä yhdistelmä.

Kyllä oli komea !

Vierailija
107/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoot on mukavat ja mulla on hyvä perse

Vierailija
108/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se.

Vierailija
110/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat trikoot. Eikä hän ole tullut ajatelleeksi, että näyttää siltä kuin olisi alavartalo paljaana.

https://www.bridgetteraes.com/wp-content/uploads/2013/12/tights.png

Vierailija
111/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kiehdo mikään, ne ovat mukavat ja hyvännäköiset päällä. Eipä se muiden pukeutuminen minua kiinnosta tai mitä mieltä joku muu on siitä että pidän trikoita. Ihme juttuja taas.

Vierailija
112/847 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kivoja. Thats it. Mitä muuta perusteluja tarvii?

Vierailija
113/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä, että miten ne leggingsit nyt eroaa kamalasti jostain stretch-kangasta olevista skinny fit pillifarkuista? Tai muista skinny fit housuista. Ihan samalla tavalla nekin "paljastavat muodot", jos se siinä ihmisten mielestä kamalaa on.

Suurin osa näistä leggingseistä on paksua kangasta josta ei mikään alapää ja takapuoli paista läpi. Itse en ainakaan sellaisia ikinä näe, tai sitten en vaan tuijota toisten haaroväliä niin innokkaasti kuin jotkut.

En rehellisesti ymmärrä tätä vouhotusta aiheesta.

Vierailija
114/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä, että miten ne leggingsit nyt eroaa kamalasti jostain stretch-kangasta olevista skinny fit pillifarkuista? Tai muista skinny fit housuista. Ihan samalla tavalla nekin "paljastavat muodot", jos se siinä ihmisten mielestä kamalaa on.

Suurin osa näistä leggingseistä on paksua kangasta josta ei mikään alapää ja takapuoli paista läpi. Itse en ainakaan sellaisia ikinä näe, tai sitten en vaan tuijota toisten haaroväliä niin innokkaasti kuin jotkut.

En rehellisesti ymmärrä tätä vouhotusta aiheesta.

Kai ne on huolissaan, että oma ukko vilkuilee pyllyjä kauppareissulla.

Vierailija
115/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ei sitten olekaan. Älyä ainakaan.

Vierailija
116/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa naisten ja miesten pukeutumista ja naisten tarvetta tuoda itseään, ja vaikka nyt sitä takapuoltaan, esille mitä epätoivoisimmin keinoin, ei enää niin ihmettele, miksi naisia ei oteta tosissaan eikä arvosteta. En ihmettele, että miehille maksetaan parempaa palkkaa ja miehille uskotaan enemmän valtaa.

Ei miehillä ole tarvetta mennä kauppaan paljastelemaan itseään jossain ihonmyötäisessä vaatteessa, mikä kuuluu urheiluhalliin/salille. On vaan uskomatonta, miten pinnallisia ja tyhmiä osa naisista on. Huonontavat kaikkien naisten asemaa.

Vierailija
117/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta ei sitten olekaan. Älyä ainakaan.

Eli älyä löytyy vasta sitten, kun pukee farkut jalkaan? Mitä eroa on ihonmyötäisillä farkuilla, jotka kuitenkin paljastaa samalla tavalla persauksen? Vai älyä on vasta, kun on päällä marimekon tunika? Miten tämä nyt sinun mielestä menee? :)

Vierailija
118/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaa naisten ja miesten pukeutumista ja naisten tarvetta tuoda itseään, ja vaikka nyt sitä takapuoltaan, esille mitä epätoivoisimmin keinoin, ei enää niin ihmettele, miksi naisia ei oteta tosissaan eikä arvosteta. En ihmettele, että miehille maksetaan parempaa palkkaa ja miehille uskotaan enemmän valtaa.

Ei miehillä ole tarvetta mennä kauppaan paljastelemaan itseään jossain ihonmyötäisessä vaatteessa, mikä kuuluu urheiluhalliin/salille. On vaan uskomatonta, miten pinnallisia ja tyhmiä osa naisista on. Huonontavat kaikkien naisten asemaa.

Eli ei voi käyttää myöskään ihonmyötäisiä farkkuja tai paitoja? Vain joku perunasäkin näköinen mekko on ok.

Vierailija
119/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei voi käyttää myöskään ihonmyötäisiä farkkuja tai paitoja? Vain joku perunasäkin näköinen mekko on ok.

Näetkö miehillä paljoa kireitä ihonmyötäisiä vaatteita? Et. Osaatko veikata miksi et? Koska miehet eivät ole niin narsistisia ja epätoivoisia eivätkä "myy" itseään käyttämällä jumppatrikoita jopa kaupassa.

Ei huvita odottaa vastauksia, joten vastasin puolestasi.

Vierailija
120/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on tulleet jäädäkseen, näin se vain on. Itse käytän urheilussa ja kotona, mutta ei mua häiritse, jos joku kaupassa niitä käyttää. En edes kiinnitä ihmisten vaatteisiin noin huomioon mitä kelläkin on päällä, jokaisen oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme