Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
61/847 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee kesä, sitten siirryn persfarkkusortseihin.

Terveisin kassajonossa pyllistelijä🍑

Vierailija
62/847 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt seitsemänkymppisen mummon valkoisissa trikoissa. Se vasta oli hurja näky. Kuvitelkaa mielessänne, jos uskallatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/847 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sanotaan ettei suomalaiset miehet osaa pukeutua.

Vierailija
64/847 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnyt seitsemänkymppisen mummon valkoisissa trikoissa. Se vasta oli hurja näky. Kuvitelkaa mielessänne, jos uskallatte.

Mummolla on siihen yhtäläinen oikeus.

Vierailija
65/847 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot kun naisella trikoot

Vierailija
66/847 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää vuosiin ollut muita housuja. Ne on monikäyttöiset, helpot, mukavat ja hyvännäköiset. 

Vierailija
67/847 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua niille naisille, jotka kauppaan lähdön takia vaihtavat päälle nailonit, jakkupuvun ja paitapuseron. Kaupassakäynti nyt on aika arkinen ja pikainen juttu, ettei sitä varten viitsi pukeutua.

Vierailija
68/847 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta kun kevät tullut ja trikoot ovat tuleet naisten päälle : )

Vierailija
69/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on ihan parhaat kotihousut, ei lötkötä, ei kiristä, joustaa vaikka rönöttäisi tuolissa missä asennossa. Vedän kyllä päälle/vaihdan farkut kauppareissuja varten kun olen aika tarkka siitä että on erikseen ulkovaatteet, kotivaatteet ja yövaatteet.

Vierailija
70/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ku on niin hyvä perse 😊

Vierailija
71/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, jolla on trikoot jalassa vuoden joka ikinen päivä. Hän selittää sitä sillä, että saattaa mennä salille niin on kätevää että on jo trikoot jalassa. Menee siis töihin, kauppaan, treffeille, ihan minne vain trikoot jalassa. Mä en ymmärrä, miksei niitä voisi vaihtaa kuntosalin pukuhuoneessa. Ovat varmaan todella mukavat. Muuta syytä en keksi.

Hän tykkää varmaan kaikesta mitä trikoot ovat ja antavat, mutta sitten hänen on keksittävä muille jotain poliittisesti korrekteja vastauksia. Tarvitaanko lempihousujen pitämiselle selityksiä ja syitä? Nykyään tarvitaan, koska monet eivät vaan kykene suvaitsemaan määrättyjä housuja. Varsinkaan, jos ne ei ole niitä mitä itse käyttää.

Vierailija
72/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko ap olla tuijottamatta ihmisten perseitä. Jos et voi ja kaikesta huolimatta tirkistelet niin turha paheksua täällä

Vierailija
73/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna - hung up!

Vierailija
74/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kuljen trikoissa, nytkin, mutta kauppaan lähtiessä vetäisen siihen pääle kevyet ulkoiluhousut. Samalla  tavalla ne trikoot mahtuvat ukoiluhousujen alle kuin legginssit tai sukkahousut. Edellyttäen tietenkin, että ne housut eivät ole myös tyyliä nakinnahka.

Vierailija
75/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu Basic bitch varustukseen. Läski tai laiha niin aina perse näkyvillä vaikka oksettaa jo ne kaikki jenkkikset ja luiset takalistot. Narsisteja kaikki.

🤣Tää on kyllä niin parasta viihdettä!

Vielä narsistitkin saatiin tähän vedettyä mukaan 😂

Vierailija
76/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä julkisilla paikoilla. Paljastaa liikaa. Salilla ja lenkillä on löysät housut.

Vierailija
77/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut o epämukavat ja samanlaillahan niissäkin perse näkyy niin mikä logiikka

Vierailija
78/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot näyttää hyvälle jos treenattu perse & stringit kun vielä alla!!!

Vierailija
79/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella trikoista näkyy aina pylly? Kunnon trikoot maksavat 60-100e, siihen hintaan ei kyllä näy pylly läpi ja se on varma.

Ja jos puhutaan pyllyn muodoista, niin missä housuissa ei nykyisi minkä muotoinen pylly kantajalla on? No ehkä hiphop-vaatteissa, mutta muissa?

Vierailija
80/847 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on päällä mukavat ja ainakin vähän siistimmät kuin kulahtaneet kollegehousut. Käytän urheilutrikoiden kanssa aina pitkää takkia tai paitaa, joten kenenkään ei tarvitse joutua katselemaan pakaroitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän