Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Olen joskus nähnyt seitsemänkymppisen mummon valkoisissa trikoissa. Se vasta oli hurja näky. Kuvitelkaa mielessänne, jos uskallatte.
Ja sitten sanotaan ettei suomalaiset miehet osaa pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus nähnyt seitsemänkymppisen mummon valkoisissa trikoissa. Se vasta oli hurja näky. Kuvitelkaa mielessänne, jos uskallatte.
Mummolla on siihen yhtäläinen oikeus.
Mulla ei ole enää vuosiin ollut muita housuja. Ne on monikäyttöiset, helpot, mukavat ja hyvännäköiset.
Nostan hattua niille naisille, jotka kauppaan lähdön takia vaihtavat päälle nailonit, jakkupuvun ja paitapuseron. Kaupassakäynti nyt on aika arkinen ja pikainen juttu, ettei sitä varten viitsi pukeutua.
Upeeta kun kevät tullut ja trikoot ovat tuleet naisten päälle : )
Trikoot on ihan parhaat kotihousut, ei lötkötä, ei kiristä, joustaa vaikka rönöttäisi tuolissa missä asennossa. Vedän kyllä päälle/vaihdan farkut kauppareissuja varten kun olen aika tarkka siitä että on erikseen ulkovaatteet, kotivaatteet ja yövaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, jolla on trikoot jalassa vuoden joka ikinen päivä. Hän selittää sitä sillä, että saattaa mennä salille niin on kätevää että on jo trikoot jalassa. Menee siis töihin, kauppaan, treffeille, ihan minne vain trikoot jalassa. Mä en ymmärrä, miksei niitä voisi vaihtaa kuntosalin pukuhuoneessa. Ovat varmaan todella mukavat. Muuta syytä en keksi.
Hän tykkää varmaan kaikesta mitä trikoot ovat ja antavat, mutta sitten hänen on keksittävä muille jotain poliittisesti korrekteja vastauksia. Tarvitaanko lempihousujen pitämiselle selityksiä ja syitä? Nykyään tarvitaan, koska monet eivät vaan kykene suvaitsemaan määrättyjä housuja. Varsinkaan, jos ne ei ole niitä mitä itse käyttää.
voitko ap olla tuijottamatta ihmisten perseitä. Jos et voi ja kaikesta huolimatta tirkistelet niin turha paheksua täällä
Kotona kuljen trikoissa, nytkin, mutta kauppaan lähtiessä vetäisen siihen pääle kevyet ulkoiluhousut. Samalla tavalla ne trikoot mahtuvat ukoiluhousujen alle kuin legginssit tai sukkahousut. Edellyttäen tietenkin, että ne housut eivät ole myös tyyliä nakinnahka.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu Basic bitch varustukseen. Läski tai laiha niin aina perse näkyvillä vaikka oksettaa jo ne kaikki jenkkikset ja luiset takalistot. Narsisteja kaikki.
🤣Tää on kyllä niin parasta viihdettä!
Vielä narsistitkin saatiin tähän vedettyä mukaan 😂
Mä en käytä julkisilla paikoilla. Paljastaa liikaa. Salilla ja lenkillä on löysät housut.
Farkut o epämukavat ja samanlaillahan niissäkin perse näkyy niin mikä logiikka
Trikoot näyttää hyvälle jos treenattu perse & stringit kun vielä alla!!!
Millä perusteella trikoista näkyy aina pylly? Kunnon trikoot maksavat 60-100e, siihen hintaan ei kyllä näy pylly läpi ja se on varma.
Ja jos puhutaan pyllyn muodoista, niin missä housuissa ei nykyisi minkä muotoinen pylly kantajalla on? No ehkä hiphop-vaatteissa, mutta muissa?
Koska ne on päällä mukavat ja ainakin vähän siistimmät kuin kulahtaneet kollegehousut. Käytän urheilutrikoiden kanssa aina pitkää takkia tai paitaa, joten kenenkään ei tarvitse joutua katselemaan pakaroitani.
Kohta tulee kesä, sitten siirryn persfarkkusortseihin.
Terveisin kassajonossa pyllistelijä🍑