Lasten isä, ex-mieheni, jatkaa kuntosalilla käyntiä vaikka kuulun riskiryhmään.
Mitä voin tehdä? Hän jatkaa edelleen käyntejä siellä. Lapset ovat yhteishuollossa vuoroviikoin. Ei jätä menemättä vaikka olen pyytänyt. Ja myös tehnyt selväksi mitä mulle voi käydä jos saan tartunnan. Ei suojele lapsiaan eikä minua. Keneltä saa apua tässä tilanteessa kun lasten isä on itsekäs paskiainen? Minut valtaa välillä kuolemanpelko kun mietin mitä mulle voi vielä käydä hänen itsekkyyden takia. Entä mun lapsille sen jälkeen? Pyydän oikeasti apua; kuka voi auttaa tässä tilanteessa?
Kommentit (226)
toivottavasti mies jättää ja tajuaa etsiä itselleen oikean ja paremman naisen , eikä nalkuttajaa.
Pattayalla on aina tilaa nuorille miehille !
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti mies jättää ja tajuaa etsiä itselleen oikean ja paremman naisen , eikä nalkuttajaa.
Pattayalla on aina tilaa nuorille miehille !
Jättää kenet? Minä halusin päättää meidän liiton exän itsekkyyden takia jo vuosia sitten ja yhteisymmärryksessä erottiin. Löysi jo sopivan, ihanan naisen, josta minä ja lapsetkin tykätään
Ap
Miksi etes pitää pakolla mennä naimisiin jos ei tykkää toisen tavoista?
Jos ette tiedä niitä tapoja niin sitte oma vika ku kiirehtii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etes pitää pakolla mennä naimisiin jos ei tykkää toisen tavoista?
Jos ette tiedä niitä tapoja niin sitte oma vika ku kiirehtii.
Jos olisit lukenut mun viestit olisit tiennyt että mentiin naimisiin 2000-luvun alussa suuresta rakkaudesta. Samoin lapset tehtiin suuresta rakkaudesta. Vuosien jälkeen toinen muuttui :’( Nykyään tuskin tunnistan samaksi ihmiseksi :( Samaa mieltä ystävät ja sukulaiset :(
Mutta sun mielestä vika on minussa, joten älä viitsi edes vastata jos et edes yritä ymmärtää, kiitos.
Ap
Käykö joku vielä oikeesti kuntosalilla?
Kaikea sitä kuuleekin! :O
Paljon tsemppejä vaikean tilanteen (ja ihmisen) kanssa!
Ap