Maksaisitko 30 e kukkarosta?
Kommentit (28)
Maksoin 50€ lompakosta ja olen ollut tyytyväinen. Pysynee käytössä ainakin 5 vuotta.
Maksaisin, jos se olisi mieluisa ja kestävä. Mieluummin ostan 30 eurolla kukkaron, jota tulee käytettyä seuraavat 10 vuotta kuin 3 eurolla kukkaron, joka hajoaa vuodessa.
Jos se on nahkaa ja uusi, niin kyllä.
Riippuu kukkarosta. Oma nahkainen taisi maksaa jopa vähän enemmän, kun ostin sen joskus yli 5 vuotta sitten. On edelleenkin priimakunnossa ja suomalaista käsityötä. Jos tuo joskus hajoaa, etsin valmistajan ja tilaan uuden.
Mikä on kukkaro? Sama kuin lompakko vai kolikoille tarkoitettu?
En maksaisi noista kummastakaan euroakaan, en käytä käteistä.
En kukkarosta, mutta lompakosta kyllä. Pitää olla laadukas ja nahkaa.
Mitä nykyään tekee jollain kukkarolla? Kortit saa laitettua puhelimen kuoreen ja käteistä ei tule käytettyä. Kukkaro olisi loppujen lopuksi tarpeeton.
Tuskin saisin mieluista tuolla rahalla. Lompakkoni maksoi vuosia sitten noin 400 euroa ja on edelleen kuin uusi päivittäisestä käytöstä huolimatta.
Kukkarosta en, mutta lompakosta olen maksanut moninkertaisesti.
Mulla on parin sadan euron lompakko ollut nyt käytössä päivittäin 8 vuotta. Laadusta kannattaa maksaa. Harva 30€ maksava lompsa kestää vuotta pidempään.
Maksoin itte 60e Secridistä. Eli enemmän kannattaa pistää kuin 30 euroa.
Mul oli käytössä kiinasta ostettu alle 1e arvoinen keinonahka kukkaro noin 10 vuotta, sain viime jouluna työnantajalta lahjaksi uuden korttisuojatun lompakon joten nyt käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko alapeukkuja tuosta ihan rehellisestä kysymyksestä johon kukaan ei viitsi vastata vai siitä että en käytä käteistä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä valuutta on e?
Se on sitä valuuttaa, joka tuli käyttöön tässä maassa markan jälkeen parikymmentä vuotta sitten. Siitä voi ihan virallisten kielioppisääntöjenkin mukaan käyttää lyhennettä e, samoin kuin voi käyttää lyhennettä snt. Taikka sitten voi käyttää lyhenteitä € ja c. Kaikilla laitteilla kaikissa ohjelmissa tai sivustoissa ei välttämättä tule näkyviin €-merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nykyään tekee jollain kukkarolla? Kortit saa laitettua puhelimen kuoreen ja käteistä ei tule käytettyä. Kukkaro olisi loppujen lopuksi tarpeeton.
Sulla ei varmaan sitten kovin montaa korttia olekaan?
Nahkaisesta maksaisin hyvinkin tuon, jos olisi sen kokoinen, että kaikki kortit mahtuvat siihen ja setelit ja kolikot, ja jos olisi myös luukku ajokortille. Olen nyt käyttänyt edellistä kukkaroani noin 15 vuotta ja se alkaa hajota käsiin. Olen etsinyt uutta sekä Suomesta että ulkomailta, mutta en malta maksaa 150 euroa kunnollisesta nahkaisesta kukkarosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko alapeukkuja tuosta ihan rehellisestä kysymyksestä johon kukaan ei viitsi vastata vai siitä että en käytä käteistä?
Reagoinnistasi päätellen taidat olla näityä nykyisiiä idiootteja uusavuttomia nuoria jotka ei osaa käyttää käteistä vaan pitää luottonorttia vinguttaa aina kun käy kaupassa.
Jos se on sopiva, halvemmallakin saa.