Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko 30 e kukkarosta?

Vierailija
27.03.2020 |

Niin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on hyvä tuuri ja lompakko palvelee kepeästi kymmenenkin vuotta, mutta sitten voi käydä niin kuin minulle viimeksi eli että kaikin puolin sopivan kokoisen nahkalompakon kolikkolokeron vetoketju hajosi alle vuodessa. Käytän normaaliaikoina vielä mieluummin käteistä rahaa kuin korttia ja siksi tarvitsen lompakon, jossa on tilaa myös kolikoille. Näinä aikoina tosin käytän korttia, jotta fyysinen kontakti kassalla jää pois, samoin kuin kontakti rahoihin.

Niin, se hinta. Ei 30 € ole paljon laadukkaasta nahkalompakosta, sellaisesta johon sopii useampi korttikin kuin vain ajokortti ja Kelakortti.

Vierailija
22/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kukkaro? Sama kuin lompakko vai kolikoille tarkoitettu? 

En maksaisi noista kummastakaan euroakaan, en käytä käteistä. 

Saanko alapeukkuja tuosta ihan rehellisestä kysymyksestä johon kukaan ei viitsi vastata vai siitä että en käytä käteistä? 

Reagoinnistasi päätellen taidat olla näityä nykyisiiä idiootteja uusavuttomia nuoria jotka ei osaa käyttää käteistä vaan pitää luottonorttia vinguttaa aina kun käy kaupassa.

Arvaapas uudestaan hermanni. Olen 40-vuotias enkä maksa koskaan luotolla muuta kuin matkat. Miten käteistä pitää "osata" käyttää erikseen. Vain mummot ja dorkat käyttävät käteistä enää nykyään. Kumpi sitten lienetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanutkin hyvästä nahkalompakosta, joka on kunnossa edelleen vuosien jälkeen.

Vierailija
24/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko alapeukkuja tuosta ihan rehellisestä kysymyksestä johon kukaan ei viitsi vastata vai siitä että en käytä käteistä? 

Reagoinnistasi päätellen taidat olla näityä nykyisiiä idiootteja uusavuttomia nuoria jotka ei osaa käyttää käteistä vaan pitää luottonorttia vinguttaa aina kun käy kaupassa.

Arvaapas uudestaan hermanni. Olen 40-vuotias enkä maksa koskaan luotolla muuta kuin matkat. Miten käteistä pitää "osata" käyttää erikseen. Vain mummot ja dorkat käyttävät käteistä enää nykyään. Kumpi sitten lienetkin. 

Olen eri, mutta tiedoksesi, että käteistä käyttää suurin osa maailmaa.

Vierailija
25/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tiedoksesi, että käteistä käyttää suurin osa maailmaa.

Kyllä, kehitysmaat. Ruotsissa juuri missään ei käy enää käteinen. 

Vierailija
26/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ostin vuonna 2012 laadukkaan lompsan joka maksoi lentokentällä noin. 60€. Näyttää edelleen melkein uudelta! Sitä ennen piti ostella joka vuosi uusi, kun ne halvat meni aina niin hirveään kuntoon. 

Vierailija
27/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni maksoi kukkarostani yli 100€. Kortit ei kulje puhelimen kuoressa, koska sellaiset kuoret ovat rumia.

Vierailija
28/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä valuutta on e?

Se on sitä valuuttaa, joka tuli käyttöön tässä maassa markan jälkeen parikymmentä vuotta sitten. Siitä voi ihan virallisten kielioppisääntöjenkin mukaan käyttää lyhennettä e, samoin kuin voi käyttää lyhennettä snt. Taikka sitten voi käyttää lyhenteitä € ja c. Kaikilla laitteilla kaikissa ohjelmissa tai sivustoissa ei välttämättä tule näkyviin €-merkki.

Missä maassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä