Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää itsestäänselvyytenä?

itsestäänselvyys
27.03.2020 |

Pitää vähän selvittää päätä.

Mies ilmoitti, että ei aio pitää kesällä lomaa samaan aikaan kanssani, koska kesällä ei todennäköisesti voi tehdä mitään. Pitää lomat sitten syksyllä, kun minä olen jo töissä.

Kotona on ruoka valmiina, kun hän tulee töistä, laitan astiat lähes aina ja hoidan pyykit. Molemmat käyvät töissä, minä vain pääsen aikaisemmin kotiin.

Mies ei oma-aloitteisesti esim. tartu imuriin, sitä pitää pyytää.

Minä teen aloitteen seksiin, mies haluaisi paljon vähemmän. Ei koskaan anna suuseksiä, mitä otan suihin vähintään kerran viikossa.

Hän ei tykkää romantiikasta ja kaikki "siirappinen" ällöttää. Mutta ei kyllä järjestä edes mitään pieniä yllätyksiä. Yritän itse huomioida hänet arjessa useinkin, laitan ruuan valmiiksi, keitän kahvia aamulla, teen hänelle lempiruokaa jne.

Hänen oma mukavuudenhalunsa menee sen edelle, että tekisi minulle mieluisia asioita. Ehdotin yhteistä kävelyä, hän lähti mukaan, mutta lenkki kesti 20min, koska hän ei pidä siitä. Kysyy aina minulta, mitä haluaisin tehdä, mutta ei koskaan ota vastuuta tekemisen suunnittelusta.

Hän ei juurikaan kehu minua tai ulkonäköäni, sanoo rakastavansa kyllä ennen nukkumaanmenoa ja silloin halailee paljon. Illalla sohvalla olen hänen kainalossaan, mutta siinä toimii minulle lähinnä patjana, eikä edes pidä minusta kiinni. Kuitenkin aina siihen pyytää.

Toki hän käy välillä kaupassa, tankkaa auton ja vaihtaa renkaat, tarjoaa apuaan ruuanlaittoon jne. Mutta minusta tuntuu, että hän pitää minua itsestäänselvänä. Välillä hän omasta aloitteestaan halailee ja pussailee. Meillä on hauskaa yhdessä ja "kaikki on hyvin", mutta olen alkanut miettiä, saanko tältä suhteelta sitä mitä tarvitsen. Kun otan asian esille, mies ärsyyntyy ja huomaan, että hänellä tulee puolustusreaktio esille. Vaikka kuinka nätisti yritän kertoa miltä tuntuu.

Apua, mitä teen! Hirveästi rakastan miestäni. Huomaan, että alan ajatella omista unelmista, haaveista ja tavoitteista, että niistä voi tinkiä ja kannattaako elätellä toiveita, kun huomaa pettyvänsä kuitenkin. Olemme puhuneet, että menemme naimisiin joskus. Mies haluaa pitää mahdollisimman pienet häät, ei juurikaan vieraita ja minä olen haaveillut edes jonkunlaisista juhlista. Huomaan mukautuvani miehen toiveisiin ja omani jäävät taka-alalle. Onpa solmu ja pitkä teksti. Ahdistaa.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuollaisessa suhteessa. Mies ei koskaan vaivautunut näkemään mitään vaivaa suhteen eteen. Lopulta jätti minut. Oli alun perinkin vain tyytynyt. Ei arvostanut tarpeeksi tehdäkseen töitä tai saadakseen minua iloiseksi. Myöhemmin löysin vahingossa miehen, joka oikeasti arvosti ja teki kaikkea mistä olin aikaisemmin uskaltanut vain unelmoida. Ja mies oli edelliseen verrattuna objektiivisesti arvioiden paljon parempi. Siis paljon suositumpi naisten keskuudessa ja muutenkin. En enää ymmärrä miksi roikuin jossakin suoraan sanottuna reppanamiehessä aiemmin.

Vierailija
102/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoitat: "Vaikka kuinka nätisti yritän kertoa miltä tuntuu." Näin miehenä on pakko sanoa, etten avauksesi luettuani ollenkaan ymmärrä, miltä sinusta tuntuu. Jäi myös epäselväksi, mitä tarkkaan ottaen toivoisit miehesi tekevän toisin. Ehdotan, että teet listan ihan konkreettisista asioista, joita toivoisit mieheltäsi. Keskity enemmän siihen, mikä saisi sinut tyytyväiseksi kuin siihen, miksi olet onneton.

Tuossahan se lukee selvästi: mies ei tee mitään mistä aloittaja nauttisi jos se ei miehelle ole se 1 vaihtoehto sillä hetkellä. Ajattelee siis aina omaa nautintoaan ensin.

Olen eri, mutta särähti, että ap haluaa miehen tekevän asioita, joista mies ei tykkää ihan vaan miellyttääkseen ap:tä. Tuo on todella väärä lähtökohta vaan ensisijaisesti pitäisi löytää yhteistä mielekästä tekemistä. Tykkään kävellä todella paljon, mutta taas mieheni mielellään juoksee, joten en halua pakottaa häntä kävelemään kanssani eikä hän vastaavasti vaadi minua juoksulenkille, jota todella inhoan. Onneksi ollaan löydetty muuta mukavaa yhteistä tekemistä. 

Kyllä parisuhteessa pitää joskus ajatella muitakin ihmisiä ja tehdä kompromisseja. Jos miehellesi olisi todella tärkeää että joskus lähtisit mukaan juoksemaan, niin et voisi kuvitellakkaan tekeväsi niin koska ITSE et siitä hirveästi pidä?

No en todellakaan lähde, kun inhoan juoksemista, mutta onneksi on fiksu mies ja ymmärtää asian. Ja kuten sanoin, olemme löytäneet muita yhteisiä asioista, joista molemmat pitävät. Se on sitä kompromissiä. 

Eli sinusta parisuhteessa ei tarvitse ikinä tehdä mitään mistä toinen nauttii jos se ei itselle ole se ykkösvaihtoehto? Sääliksi käy miestäsi...... 😬 entäs kun tulee lapsia? Jos ei nauti suunnattomasti vaipanvaihdosta, sen voi vaan jättää tekemättä!

Voi jepulis sentään. Kyse on nyt vain harrastuksista eikä mistään lastenhoidosta. Ja jos ei tykkään vaipanvaihdosta, niin tuskin niitä lapsia edes hankitaan. 

:,D taidat olla aika nuori..... ei, ei ketään hanki lapsia siksi että pääsee vaihtamaan vaippoja, se nyt vaan on asia mikä on tehtävä jos niitä lapsia haluaa. Nyt oli puhe parisuhteesta, jossa on huomioitava myös toinen ihminen, tai on itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomionarvoista on, että useimmat miehet kykenevät kyllä kotitöihin ja tekevät ne kyllä - omalla standardillaan, lopulta, kun toinen ei niitä tee. Miehestä voi olla ok että vessaa ei pestä muutamaan kuukauteen (paitsi isomman hädän jälkeen tietty jälkensä, jotkut ei sitäkään), naista alkaa ällöttää jo viikon parin jälkeen. Jos on kompromisseihin kykenevä ja keskustelukykyinen mies, voi olla että viikkosiivousvuorot saa sovittua (tai tilattua siivoojan, jos miestä ei kiinnosta muuten). Muutoin naisen on parempi vain itse siivota silloin kun siltä tuntuu ja jättää miehen tehtäväksi asioita, jotka eivät ala niin nopeasti ärsyttää siivottomana. 

Monilla tapahtuu tuo että vaikka olisikin perussiisti, nainen ennakoi enemmän ja siivoaa etupainotteisesti, miehet vasta kun alkaa näyttää siltä että pitää todellakin siivota... niin kun sotkut vaan mystisesti koko ajan "huomaamatta" häviää, ei edes tajua sitä että nainen siivoaa koko ajan. Ei kannata hiljaa vaan tyytyä jos itse ei pidä siivoamisesta/asia harmittaa. 

Minä kyllä väitän, että jos se mies seurusteluaikana siivoaa vessansa ja sen puhtaus on hänelle tärkeää, niin ei se tarve ja tapa mihinkään katoa avoliitossakaan.

Naiivia. Mies voi tehdä sen koska haluaa antaa hyvää kuvaa itsestään. Todella monet esim siivoavat ennen kuin tulee vieraita. Moni myös pitää siisteydestä, mutta ei siivoamisesta. Monet odottavat sitten avoliitossa naisen siivoavan ja itse vain nauttivat lopputuloksesta.

Vierailija
104/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suuseksin antamisen kun mies ei sitä mulle anna. Jos hänen ei tarvitse tehdä asiaa mistä ei tykkää niin ei tarvitse munkaan. Ei oo mies asiasta puhunu tai pyytäny, varmaan ymmärsi yskän.

Vierailija
105/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoitat: "Vaikka kuinka nätisti yritän kertoa miltä tuntuu." Näin miehenä on pakko sanoa, etten avauksesi luettuani ollenkaan ymmärrä, miltä sinusta tuntuu. Jäi myös epäselväksi, mitä tarkkaan ottaen toivoisit miehesi tekevän toisin. Ehdotan, että teet listan ihan konkreettisista asioista, joita toivoisit mieheltäsi. Keskity enemmän siihen, mikä saisi sinut tyytyväiseksi kuin siihen, miksi olet onneton.

Tuossahan se lukee selvästi: mies ei tee mitään mistä aloittaja nauttisi jos se ei miehelle ole se 1 vaihtoehto sillä hetkellä. Ajattelee siis aina omaa nautintoaan ensin.

Olen eri, mutta särähti, että ap haluaa miehen tekevän asioita, joista mies ei tykkää ihan vaan miellyttääkseen ap:tä. Tuo on todella väärä lähtökohta vaan ensisijaisesti pitäisi löytää yhteistä mielekästä tekemistä. Tykkään kävellä todella paljon, mutta taas mieheni mielellään juoksee, joten en halua pakottaa häntä kävelemään kanssani eikä hän vastaavasti vaadi minua juoksulenkille, jota todella inhoan. Onneksi ollaan löydetty muuta mukavaa yhteistä tekemistä. 

Kyllä parisuhteessa pitää joskus ajatella muitakin ihmisiä ja tehdä kompromisseja. Jos miehellesi olisi todella tärkeää että joskus lähtisit mukaan juoksemaan, niin et voisi kuvitellakkaan tekeväsi niin koska ITSE et siitä hirveästi pidä?

No en todellakaan lähde, kun inhoan juoksemista, mutta onneksi on fiksu mies ja ymmärtää asian. Ja kuten sanoin, olemme löytäneet muita yhteisiä asioista, joista molemmat pitävät. Se on sitä kompromissiä. 

Eli sinusta parisuhteessa ei tarvitse ikinä tehdä mitään mistä toinen nauttii jos se ei itselle ole se ykkösvaihtoehto? Sääliksi käy miestäsi...... 😬 entäs kun tulee lapsia? Jos ei nauti suunnattomasti vaipanvaihdosta, sen voi vaan jättää tekemättä!

Voi jepulis sentään. Kyse on nyt vain harrastuksista eikä mistään lastenhoidosta. Ja jos ei tykkään vaipanvaihdosta, niin tuskin niitä lapsia edes hankitaan. 

:,D taidat olla aika nuori..... ei, ei ketään hanki lapsia siksi että pääsee vaihtamaan vaippoja, se nyt vaan on asia mikä on tehtävä jos niitä lapsia haluaa. Nyt oli puhe parisuhteesta, jossa on huomioitava myös toinen ihminen, tai on itsekäs.

En ole nuori vaan uskon niihin oikeihin kompromisseihin enkä väkisin toista miellyttäviin tekoihin, joiden takia niitä ongelmia sitten tuleekin. Kompromissi on löytää mukavaa yhteistä tekemistä eikä sitä että toinen yritetään taivuttaa tekemään jotain sellaista, mitä ihan oikeasti inhoaa. 

En minä halua puolisoni tekevän minun takia jotain hänen mielestään ikävää ja inhottavaa. Sen sijaan voin katsoa jotain muuta tekemistä, joka sopii molemmille. Teen siis kompromissin tässä asiassa. 

Vierailija
106/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin suuseksin antamisen kun mies ei sitä mulle anna. Jos hänen ei tarvitse tehdä asiaa mistä ei tykkää niin ei tarvitse munkaan. Ei oo mies asiasta puhunu tai pyytäny, varmaan ymmärsi yskän.

Kyllä nää nykyajan parisuhteen on ihmeellisiä, kun ei tarvii enää puhua.

Vierailija
107/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomionarvoista on, että useimmat miehet kykenevät kyllä kotitöihin ja tekevät ne kyllä - omalla standardillaan, lopulta, kun toinen ei niitä tee. Miehestä voi olla ok että vessaa ei pestä muutamaan kuukauteen (paitsi isomman hädän jälkeen tietty jälkensä, jotkut ei sitäkään), naista alkaa ällöttää jo viikon parin jälkeen. Jos on kompromisseihin kykenevä ja keskustelukykyinen mies, voi olla että viikkosiivousvuorot saa sovittua (tai tilattua siivoojan, jos miestä ei kiinnosta muuten). Muutoin naisen on parempi vain itse siivota silloin kun siltä tuntuu ja jättää miehen tehtäväksi asioita, jotka eivät ala niin nopeasti ärsyttää siivottomana. 

Monilla tapahtuu tuo että vaikka olisikin perussiisti, nainen ennakoi enemmän ja siivoaa etupainotteisesti, miehet vasta kun alkaa näyttää siltä että pitää todellakin siivota... niin kun sotkut vaan mystisesti koko ajan "huomaamatta" häviää, ei edes tajua sitä että nainen siivoaa koko ajan. Ei kannata hiljaa vaan tyytyä jos itse ei pidä siivoamisesta/asia harmittaa. 

Minä kyllä väitän, että jos se mies seurusteluaikana siivoaa vessansa ja sen puhtaus on hänelle tärkeää, niin ei se tarve ja tapa mihinkään katoa avoliitossakaan.

Naiivia. Mies voi tehdä sen koska haluaa antaa hyvää kuvaa itsestään. Todella monet esim siivoavat ennen kuin tulee vieraita. Moni myös pitää siisteydestä, mutta ei siivoamisesta. Monet odottavat sitten avoliitossa naisen siivoavan ja itse vain nauttivat lopputuloksesta.

Kovin on negatiivinen kuva suomalaisesta miehestä. Onneksi omissa läheisissäni on miehiä, joille on itsestäänselvää hoitaa oma osuutensa siivoamisesta.

Vierailija
108/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on erilaiset tarpeet parisuhteessa. Miehen tarpeet täyttyvät, mutta sinun ei.

Vierailija
109/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä suuseksissä on niin erinomaista. Itse olen myöskin sellainen nainen, että en koe suuseksissä mitään ihme fiboja.

Kiusaannun ja jopa ahdistun. Muuten kyllä tykkään seksistä ja läheisyydestä, mutta niin, että molemmat ovat koko aja siinä ikäänkuin läsnä, ei kumpikaan ole tai joudu olemaan passiivisesti "hoidettavana".

Onneksi olemme samanlaisia mieltymyksiltämme.

Ei aloittajan tarvitse itsekään mitään suuhoitoja miehelleen antaa, vai annatko kun haluat miellyttää? Nautitko siitä vai teetkö velvollisuudesta.

Muuten olen samaa mieltä, älä passaa niin paljon miestä. Tietysti jossain määrin molempien pitää tehdä asioita parisuhteessa toistensa hyväksi, muutta tekeehän mieskin nyt jotain.

Älä yritä liikaa, olkaa luontevasti sitä mitä olette.

Mies antaa ensin orgasmit suuseksillä ennen varsinaista yhdyntää. Kyllä se tosi hyvältä tuntuu. 

Olen eri kuin lainaamasi kommentin kirjoittaja, mutta siis itse en myöskään naisena saa nuolemisesta mitään iloa. Ihan kivaltahan se tuntuu, mutta minulle riittää jos nuolemista on minuutin verran joskus harvoin. En todellakaan saa nuolemalla orgasmia ja jos mies sitä yrittää saada aikaan, ahdistun enkä varmasti edes nauti koko hommasta! Ja olen alle 30-vuotias, että ei ole kiinni siitä että olisin joku estoinen täti. En vaan tykkää olla suuseksin vastaanottajana, antavana osapuolena voisin tosin olla vaikka kolmesti päivässä.

Minäkin olen eri, mutta en usko. Jotain häiriöitä (komplekseja, tunnelukkoja, traumoja, alistumisen tarvetta, sisäistettyä misogyniaa) täytyy mielestäni olla, jos ei pidä siitä kun nuollaan, mutta itse on ottamassa poskeen vaikka kolmesti päivässä.

Ole uskomatta sitten :D minusta siinä ei ole mitään outoa, että ei tykkää jostakin asiasta mutta tykkää jostakin muusta asiasta.

Voihan se olla, että en pidä nuoltavana olemisesta ihan jo siksi että siihen liittyy oletus, että laukeaisin sillä. Tulee suorituspaineet enkä voi keskittyä nauttimiseen, kun mietin vaan että ”jahas, vartti on jo mennyt enkä ole lähelläkään tulemista. Miksen jo tule, jaksaakohan se nuolla enää?”. Ihan kivaa nuoleminen on sillon kun tietää, että se on vain lämmittelyä varten.

Ja tottakai, palstapsykologin mielestä suuseksin antaminen miehelle ja kauhistus, vielä siitä tykkääminen on ehdottomasti merkki siitä että päässä on jotakin vinksallaan!

Vierailija
110/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä en ymmärrä miksi suuseksi voi olla ihme "taboo" 2000 -luvulla. Varsinkin jos hygieniaosasto kunnossa. Uskomatonta, että toinen ottaa mielellään vastaan, mutta ei edes ajattele antavansa itse. Ihme parisuhteita.

Vierailija
111/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon puhumiseen, puhumiseen ja puhumiseen. Minä en usko hiljaisuuteen, kyräilyyn, tai mieliksi olemiseen. 

Tästä syystä minun mieheni, joka myös olisi ollut mielellään itsekäs sohvallavätystelijä, on kasvanut oikeaksi mieheksi. Miehenä olemiseen kun nyt vain kuuluu se että osaa pitää huolen itsestään ja toisestakin, kun hän sitä kaipaa, oma-aloitteisuus, puolison huomioiminen eri tavoin, sietokyky, eli se ettei kaadu kaikista pienistä vastoinkäymisistä, ja se että kykenee tuntemaan iloa siitä että saa ilahduttaa toista, jolloin kävelylenkillekin lähtee mielellään kun näkee miten iloiseksi toinen tulee, ja se ilostuttaa itseäkin.

Ai niin joo, nämähän kuuluvat siis aikuisten väliseen parisuhteeseen, ihan molemmille. Nyt ap hoidat kyllä omaa osuuttasi, mutta mies ei omaansa. Turhaan ajattelet että ehkä "vika" on sinussa, ja että sinun pitäisi varmaan sietää kaikkea epämukavauutta että miehesi ei tarvitsisi sietää epämukavuutta ollenkaan. Ei näin.  Molempien pitää sietää, t ai sitten molempien pitää olla sietämättä. Eka on hyvä parsiuhde, tokaan ehdotan eroa.

Vierailija
112/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi haluat miehen lähtevän lenkille, jos tiedät ettei hän pidä siitä? Mitä iloa tuosta sinulle on kun kuitenkin tiedät hänen todelliset ajatukset? Taidat valehdella itsellesi ja lujaa teidän suhteen tilanteesta.

Vierailija
113/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä suuseksissä on niin erinomaista. Itse olen myöskin sellainen nainen, että en koe suuseksissä mitään ihme fiboja.

Kiusaannun ja jopa ahdistun. Muuten kyllä tykkään seksistä ja läheisyydestä, mutta niin, että molemmat ovat koko aja siinä ikäänkuin läsnä, ei kumpikaan ole tai joudu olemaan passiivisesti "hoidettavana".

Ei aloittajan tarvitse itsekään mitään suuhoitoja miehelleen antaa, vai annatko kun haluat miellyttää? Nautitko siitä vai teetkö velvollisuudesta.

Muuten olen samaa mieltä, älä passaa niin paljon miestä. Tietysti jossain määrin molempien pitää tehdä asioita parisuhteessa toistensa hyväksi, muutta tekeehän mieskin nyt jotain.

Mies antaa ensin orgasmit suuseksillä ennen varsinaista yhdyntää. Kyllä se tosi hyvältä tuntuu. 

Olen eri kuin lainaamasi kommentin kirjoittaja, mutta siis itse en myöskään naisena saa nuolemisesta mitään iloa. Ihan kivaltahan se tuntuu, mutta minulle riittää jos nuolemista on minuutin verran joskus harvoin. En todellakaan saa nuolemalla orgasmia ja jos mies sitä yrittää saada aikaan, ahdistun enkä varmasti edes nauti koko hommasta! Ja olen alle 30-vuotias, että ei ole kiinni siitä että olisin joku estoinen täti. En vaan tykkää olla suuseksin vastaanottajana, antavana osapuolena voisin tosin olla vaikka kolmesti päivässä.

Minäkin olen eri, mutta en usko. Jotain häiriöitä (komplekseja, tunnelukkoja, traumoja, alistumisen tarvetta, sisäistettyä misogyniaa) täytyy mielestäni olla, jos ei pidä siitä kun nuollaan, mutta itse on ottamassa poskeen vaikka kolmesti päivässä.

Ole uskomatta sitten :D minusta siinä ei ole mitään outoa, että ei tykkää jostakin asiasta mutta tykkää jostakin muusta asiasta.

Voihan se olla, että en pidä nuoltavana olemisesta ihan jo siksi että siihen liittyy oletus, että laukeaisin sillä. Tulee suorituspaineet enkä voi keskittyä nauttimiseen, kun mietin vaan että ”jahas, vartti on jo mennyt enkä ole lähelläkään tulemista. Miksen jo tule, jaksaakohan se nuolla enää?”. Ihan kivaa nuoleminen on sillon kun tietää, että se on vain lämmittelyä varten.

Ja tottakai, palstapsykologin mielestä suuseksin antaminen miehelle ja kauhistus, vielä siitä tykkääminen on ehdottomasti merkki siitä että päässä on jotakin vinksallaan!

Ahaa, siinä tapauksessa miehesi luultavasti antaa tarkoituksella tai tarkoituksettomasti huonoa suuseksiä. Eihän sellaisesta mitään saa. Itsekin olen törmännyt myös todella huonoon.

Ei suihinotosta nauttimisessa mitään pahaa ole. Mutta jos tekee sitä niin, että itse ei saa suuseksiä, on se säälittävää ja surullista.

Vierailija
114/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikuttaa siltä, että mies ei arvosta eikä kunnioita sinua. On yhdessä varmaan vaan tottumuksen ja käytännön hyödyn vuoksi. Ei tule tuosta muuttumaan. Päätös on sinun, haluatko jatkaa tuollaista suhdetta vai uskoa, että ansaitset jotain parempaa itsellesi. 

N38

Vierailija
115/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi haluat miehen lähtevän lenkille, jos tiedät ettei hän pidä siitä? Mitä iloa tuosta sinulle on kun kuitenkin tiedät hänen todelliset ajatukset? Taidat valehdella itsellesi ja lujaa teidän suhteen tilanteesta.

Eihän nyt ap sanonut, että joka lenkille pitäisi lähteä mukaan, mutta joskus voi tehdä asioita ilahduttaakseen toista. 

Vierailija
116/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siinä tapauksessa miehesi luultavasti antaa tarkoituksella tai tarkoituksettomasti huonoa suuseksiä. Eihän sellaisesta mitään saa. Itsekin olen törmännyt myös todella huonoon.

Ei suihinotosta nauttimisessa mitään pahaa ole. Mutta jos tekee sitä niin, että itse ei saa suuseksiä, on se säälittävää ja surullista.

Onpas erikoinen näkökulma. Itse tykkään kyllä saada suuseksiä, mutta ei ole mikään suosikkijuttu, tykkään sormeilusta ja kunnon panosta paljon enemmän. Suuseksi on lämmittelynä ihan ok. Mies taas on hulluna suuseksiin ja annan useammin miehelle suuseksiä, kuin haluan sitä itse. Jokaiselle halujen ja tarpeiden mukaisesti ;).

Vierailija
117/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena en voisi kuvitellakaan, että vastaanottaisin suuseksiä olematta itse myös antava osapuoli. Tuntisin oloni ihan ryöstäjäksi. Samoin olisi ehdoton turn off jos mies tekisi vastaavaa. Juoksisin.

Vierailija
118/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä aivan näinkään. Joitakin vuosia sitten mieheni, jonka kanssa silloin olin asunut 2 vuotta yhdessä, ei osannut enää pestä pyykkiä. Omalla pyykkikoneellaan, joka oli ollut hänellä jo vuosia ennen yhteenmuuttoamme. Lapsensa olivat meillä pitempään, ja tuli aika pestä heidän pyykkejään. Mies sanoi että pyykkikori alkaa olla aika täynnä. Tostesin että ohhoh, niinpäs on, tarttis varmaan pestä. Minä pesen meillä aina pyykit, mies vie meillä aina roskat. Paitsi että minä vien roskat jotka aiheutan itse, esim. siivoamalla vaatekaapistani huonot vaatteet pois, tai jos saan jonkun muun roskaavan projektin mieleeni. Mies taasen hoitaa lastensa kohdalta asiat jotka minä teen tavallisesti molempien puolesta. 

Mieshän siinä sitten alkoi pyörittelemään lastensa vaatteita ja miettimään miten ne tulisi pestä. Sanoin että ei ole pyykinpesu mystisesti muuttunut parissa vuodessa, että ihan samalla tavalla kuin ennenkin, materiaalin ja värin mukaan. Noh, hän laittoi koneeseen vaatteita, ja tuli sitten kysymään miten pyykkikone toimii. Laitoin kengät jalkaan, otin laukkuni ja hurautin pyörällä lähiterassille. Takaisin tulin pikkutunneilla. Mies ei soitellut perään, ja yöllä kun tulin kotiin, oli pyykit siististi kuivumassa, ja aamulla kahvit tuotiin sänkyyn pihapuusta taitetun syreeninkukan, ja  pikku suolapalan kera.

Vierailija
119/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas erikoinen näkökulma. Itse tykkään kyllä saada suuseksiä, mutta ei ole mikään suosikkijuttu, tykkään sormeilusta ja kunnon panosta paljon enemmän. Suuseksi on lämmittelynä ihan ok. Mies taas on hulluna suuseksiin ja annan useammin miehelle suuseksiä, kuin haluan sitä itse. Jokaiselle halujen ja tarpeiden mukaisesti ;).

Olen eri, mutta "ihan ok"????? Sulla on taidoton mies. Kokeilepa hetki ottaa suihinkin vähän taidottomammin, saatat alkaa pian pitämään enemmän vastaanottajana olemisestakin.. :D

Jos oikeasti on naisia jotka eivät pidä tai eivät juuri pidä nuolemisesta, kiinnostaisi tietää tarkemmin mitä teidän päässä oikein liikkuu? Voikohan olla mahdollista että on saanut oikeasti hyvää suuseksiä, eikä silti pidä siitä?

Vierailija
120/129 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut miettimään, että "jaksaakohan se enää", itselläni ainakin tuo latistaisi myös haluja eikä se varmaan olisi yhtä kivaa. Jos siis vaikuttaisi siltä, että mies ei pidä siitä tai vaikuta halukkaalta siihen. Minun mieheni viettää mielellään vaikka tunnin pää jalkojeni välissä. On paljon miehiä jotka nuolevat ihan omaksi nautinnokseenkin, ja silloin se vasta on jotain. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi