Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte ajan kulumaan karanteenissa?

Korona vie sieluni kylpyhuoneen nurkkaan
26.03.2020 |

Minua nyt yksin asujana mietityttää mitä ihmiset touhuaa päivät karanteenissa.
Itse siis opiskelen ja asun yksin. Herään vain muutamia minuutteja ennen etäopetuksen alkua ja aina käy selitys "netissä vikaa" tai "kuka siel netis on?" jos ei vaan heti ehtinyt mukaan oppitunnille. Oppitunneillakin voi kuvan laittaa pois ja vain kuunnella. Pyykkien viikkaus sujui tänään loistavasti muiden keskustellessa omista aiheistaan tai esitellessään juttujaan.

Ongelmana on ettei karanteeni inspiroi mihinkään tekemiseen. Syödä jaksaa ja mieluiten vielä tilaa Woltilla oven taakse. Siinäkään ei tarvitse enää tervehtiä ja siitä olen iloinen.

Aika vaan kuluu hitaasti ja lenkkeily on aina väkinäistä. Netflix on plärätty läpi ja kaikenmaaliman tempparit tulee katsottua, vaikka en normaalisti seuraa sitä. Nyt kuitenkin olen uhrannut tylsyyteni Sami Kuroselle.

Mitä te siellä kodeissanne puuhastelette?

Kommentit (241)

Vierailija
241/241 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamulla ajoissa, lenkkeilytän koiraa, vedän lihaskuntotreeniä ja alan töihin. Työt menee koneella piirtäessä. Pääsen töistä, taas lenkille, sitten kokkailen. Illalla teen joko opinnäytetyötä tai harjoittelen taidetaitojani tai teen kotitöitä. Mahdollisesti roikun Discordissa kavereiden tai kumppanini kanssa samalla. Joskus pelaillaan netin välityksellä pelejä. Alan kymmenen jälkeen valmistautua yöpuulle ja saatan lukea kirjaa tai tehdä kasvohoidon

Viikonloppuisin on aikaa lenkkeillä pidempiä lenkkejä, käydä oikein viipyilevästi isommassa marketissa, kokata oikein mutkien kautta ruokaa, nähdä kaveria jomman kumman kotona. Höpöttelen etäkumppanini kanssa Discordissa ja pelaamme jotain yhdessä. Leivon. Teen jotain rentoa liikuntaa esim. Mobility/hiit/yoga/tanssi. Teen opinnäytetyötä.

Itsestä tuntuu pikemminkin aina, että on ihan jatkuvasti tekemistä, päivässä ei riitä tunnit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi