Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En voi tehdä töitä, jos lapsi on kotona" -tyypit, jotka vie lapset turhaan päiväkotiin. Lukekaapa tämä -->

Vierailija
25.03.2020 |

KOKO maailma on nyt sekaisin. Jos joudut pitämään Skype-kokousta lapsi sylissä, niin kaikki ymmärtävät. Joka ikinen ihminen tässä maailmassa ymmärtää, että kaikilla on hankalaa. Ja varmasti ymmärtävät, jos joudut syöttämään lasta samalla kun luettelet päivän lukuja Excelistä.

On totaalista itsekkyyttä viedä oma lapsi nyt päiväkotiin, jos olet itse etätöissä. Juu, kaikki pystyy tekemään paremmin töitä ilman lapsia jaloissa, MUTTA ME OLEMME KAIKKI SAMASSA TILANTEESSA!

T. 6v, 4v ja 1v lasten äiti, esimies, tukka pystyssä ja lapset kainalossa eilen Skype-kokouksessa!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa omakin duuni sellainen, jossa työsuoritteeksi katsotaan skype-palaveriin osallistuminen ja käsienheiluttelu.

Toisaalta tuollaisia duuneja tuskin kohta enää onkaan.

Mukavaa. Olisitko ystävällinen, ja tulet paikalleni ottamaan pari skypeä ja heiluttamaan käsiäsi. Muistathan, että sinun työpanoksesi takana on monikansallisen yhtiön budjetti. Useita miljoonien projekteja. Sopimuksia toimittajien kanssa. Laskujen tiliöintiä ja tarkistusta (osaathan lukea englanninkielistä sopimustekstiä ymmärrettävästi?). Tottakai, meidän monien työpanos on kohta katoamassa. Mehän vain osallistutaan skypepalaveriin ja heilutellaan käsiä.

Jos pystyt tekemään työtäsi sujuvasti kotona hoitaen samalla lapsia, on syytä epäillä, ettei työsi ole kovin vaativaa.

Tai lapsille on tehty lobotomia..

Tai sitten on nähty se vaiva että on viitsitty kasvattaa niitä.

Nuo jotka ruikuttavat "hyvähän se on teinien äitinä sanoa", eivät tunnu tajuavan että pieniä ne teinitkin on joskus olleet. Ja jos tahtoo saada siedettävästi käyttäytytivä ja läksynsä hoitavia teinejä, on kasvatettava sitä lasta syntymästä saakka.

Vierailija
82/82 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ison firman toimitusjohtaja ja tekee nyt etänä töitä. Minä olen tavallinen toimistosihteeri, enkä voi tehdä töitäni etänä. Meillä on kolme lasta kotona (7v, 5v ja 2v). Nyt viimeisen viikon ajan kotiin tullessa vastaan on tullut pyjamaisia lapsia, jotka ovat syöneet vähän mitä sattuu ja milloin sattuu. 2v saattaa olla päiväunilla klo 17, vaikka normaali päiväuniaika on 12-14. Mitään kotitöitä ei varmasti ole tehty, eikä ruokaa laitettu. Lapset ovat leikkineet talon mullinmallin ja katsoneet pädejään 9 tuntia putkeen.

Tällaista elämä nyt on! Vaikka mieskin on ihan pulassa, niin ei sillekään tullut mieleen laittaa lapsia päiväkotiin.

❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi