Sinä joka koko ajan syyllistät muita, miksi?
Oletko itse aina tehnyt kaiken oikein? Oletko pysynyt perheesi kanssa kotona nyt, käymättä ulkona tai työpaikalla tai kaupassakin yksin ja harvoin? Oletko aina ennen tehnyt kaiken oikein? Oletko tehnyt aina töitä, auttanut vanhempiasi ja naapureitasi, oletko ollut hyvä ystävä, oletko ollut haukkumatta muita ihmisiä, onko lapsesi olleet kilttejä ja kultaisia eivätkä kiusanneet ketään?
Miksi pitää koko ajan arvostella muita, miksi et tee itse niin kun kuuluu ja anna muiden tehdä omat virheensä? Et sinä siitä kärsi, olethan suojassa kun elät oikein.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen saastuttajia ja ihmisten tappajia pitäisi kehua ja taputtaa selkään?
Kehuminen ja selkään taputtaminen/syyllistäminen. Siinäpä ne vaihtoehdot, vai mitä? Melkosen rajottunutta touhua.
Miksi ajattelet että olisi suojassa jos elää oikein? Jos mietitään vaikka nykyistä tilannetta, niin kuka tahansa itse huolellinen ihminen voisi joutua vaikka ulos sairaana lähteeneen tartuttamaksi. Kyllä muut ihmiset ja heidän hyvinvointinsa on otettava huomioon, ja jos niin ei laiskuuttaan, ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään tee, ansaitseekin tulla syyllistetyksi.
Jokainen joka on elossa on yhtä syyllinen omaan ja muiden sairastumiseen.
Taputan niitä selkään jotka tappavat itsensä muita suojellakseen.
Kaikki muut ovat itsekkäitä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että olisi suojassa jos elää oikein? Jos mietitään vaikka nykyistä tilannetta, niin kuka tahansa itse huolellinen ihminen voisi joutua vaikka ulos sairaana lähteeneen tartuttamaksi. Kyllä muut ihmiset ja heidän hyvinvointinsa on otettava huomioon, ja jos niin ei laiskuuttaan, ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään tee, ansaitseekin tulla syyllistetyksi.
No ÄLÄ LÄHDE ulos jos heti haluat löytää syyllisen että sulle käy huonosti!
Syyllistäminen on projisointikeino, kun ei kestetä kohdata omaa keskeneräisyyttä. Se sitten heijastuu mitä oudoimpiin tilanteisiin. Yhteistä on se, että ne ovat tilanteesta riippumatta aina samoja ihmisiä, jotka syyllistää.
Syyllistäminen on myös yhteydessä narsistiseen käyttäytymiseen ja muihinkin persoonallisuuden häiriöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ÄLÄ LÄHDE ulos jos heti haluat löytää syyllisen että sulle käy huonosti!
Jos en lähtisi, olisin itse hyvin pian syyllinen viattomien kuolemaan. Koska minulla ei ole vaihtoehtoa, edellytän, että ne joilla on, toimivat parhaansa mukaan toisia suojellakseen.
Olen noudattanut ohjeistusta hyvin tarkasti, en uhmalla lähtenyt matkoille, enkä hillunut baareissa ja Ikeassa. Vanhemmistani pidän huolta meidän perheestä vain yksi käy kaupassa ja apteekissa. Onneksi en tarvitse huolehtia lapsista. Kyllä voin syyllistää juuri niin paljon kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistäminen on projisointikeino, kun ei kestetä kohdata omaa keskeneräisyyttä. Se sitten heijastuu mitä oudoimpiin tilanteisiin. Yhteistä on se, että ne ovat tilanteesta riippumatta aina samoja ihmisiä, jotka syyllistää.
Syyllistäminen on myös yhteydessä narsistiseen käyttäytymiseen ja muihinkin persoonallisuuden häiriöihin.
Mutta eihän se ole yhtään narsistista lähteä matkoille kun oli jo tiedossa että virus leviää? Ei v*ttu teihin toopeihin viitsi haaskata enempää aikaa.
Miksi Suomen saastuttajia ja ihmisten tappajia pitäisi kehua ja taputtaa selkään?