Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piti löysässä hirressä, nyt sanoi ettei halua seurustelua

Vierailija
25.03.2020 |

Olen tapaillut erään miehen kanssa syyskuusta lähtien. Miehellä oli tätä ennen ollut avioliitto, jossa oli tullut ero kesällä, miehen halusta. Nyt mies ilmoitti, että minun kanssa parisuhdetta ei tule syntymään. Mies on itse halunnut tapailla, ja meillä on ollut seksiä usein. Mies on 35 v, ei lapsia. Mies haluaa silti lapsia. Mikä nykyajan miehillä on, luulevat olevansa kenen tahansa naisen unelma? Tämäkin mies on huono kommunikoimaan parisuhteessa, lyhyt ja isomahainen, ja ei mitenkään komeakaan. Luulee vielä saavansa perheen ja lapsia, vaikka edellisetkin suhteet on käsittelemättä. Entisen vaimonkin kanssa on vielä yhteydessä ja entinen vaimo on vihainen. Mies viestittelee entisen vaimon kanssa melkein joka viikko, lisäksi heillä on 2 koiraa yhteisiä, jotka seilaavat välillä miehen ja välillä entisen vaimon luona.

Mies ilmoitti tosiaan eilen, pidettyään minua löysässä hirressä yli puoli vuotta, että minun kanssa ei synny parisuhdetta.

Nainen, 29 v

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä mieltä olette miehestä, joka haluaa tietyn pituisen naisen? Mies sanoi myös että punatukkaiset naiset viehättävät eniten, minulla on vaaleat hiukset. Entä mitä mieltä olette että mies jätti entisen vaimon varoittamatta ja pelleili minun kanssani?

Ap

No ei taida olla sielunkumppania etsimässä..

Vierailija
82/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi, kun sanoin miehelle, että hänen pitäisi miettiä miten naisia kohtelee (edellisen AVIOvaimon, jonka kanssa olivat olleet 5 vuotta naimisissa ja 8-9 vuotta suhteessa, oli jättänyt yhtäkkiä, mikä oli ollut vaimolle shokki), ja opetella tunnetaitoja, mies alkoi kyynelehtiä puhelimessa. Hän loukkaantui siis sanoistani, jotka olivat totta. Hän sanoi, että sanon asian liian suoraan. 

Lisäksi vielä n. 2 viikkoa sitten mies pyysi, kun tuli hakemaan minua, että laitatko korkokengät ja seksikkäät alushousut. Ja sanoi perään, että "tiedän, että olen mahdoton (naurava hymiö)". Miehen entisellä vaimolla oli ollut joskus raskaus, jossa oli tullut keskenmeno, kun kysyin mieheltä miltä se oli tuntunut, mies sanoi, ettei ollut tajunnut asiaa. Minäkin olisin voinut tulla raskaaksi miehellä, koska meillä ei ollut ehkäisyä ja kun tapailun alkuvaiheessa oli kondomi, mies otti sen välillä pois kesken yhdynnän salaa minulta.

Tämä mies on 35v, täyttää tänä vuonna 36 v. Hänellä ei ole lapsia. 

Ap

Ai mikä kultakimpale!! Kuules nyt AP missä sun itsekunnioitus on??? Mikä itsekäs ja keskenkasvuinen mies! Otti yhdynnässä salaa kondomin pois ja pani paljaalla? Kysymättä lupaa??? Ei lohduttanut keskenmenon saanutta vaimoaan???

Siis valoja päälle nyt!!! Anna nyt ton kultakimpaleen löytää se ihana ja kaunis, seksikäs nainen rinnalleen...!

Eiku... Ei kukaan järkevä nainen huoli tollaista miestä. Ei missään nimessä.

Huvittaa vaan kun tällaiset ”kultakimpaleet” luulevat löytävänsä ihannekumppanin rinnalleen. Yksikin tuttu mies on jo muutaman vuoden odotellut kun ei vaan fitness pimua löydy -+ 55 v kaljulle, persaukiselle olutmahalle....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai mikä kultakimpale!! Kuules nyt AP missä sun itsekunnioitus on??? Mikä itsekäs ja keskenkasvuinen mies! Otti yhdynnässä salaa kondomin pois ja pani paljaalla? Kysymättä lupaa??? Ei lohduttanut keskenmenon saanutta vaimoaan???

Siis valoja päälle nyt!!! Anna nyt ton kultakimpaleen löytää se ihana ja kaunis, seksikäs nainen rinnalleen...!

Eiku... Ei kukaan järkevä nainen huoli tollaista miestä. Ei missään nimessä.

Huvittaa vaan kun tällaiset ”kultakimpaleet” luulevat löytävänsä ihannekumppanin rinnalleen. Yksikin tuttu mies on jo muutaman vuoden odotellut kun ei vaan fitness pimua löydy -+ 55 v kaljulle, persaukiselle olutmahalle...."

Niinpä. Sitä minäkin olen ajatellut, että eihän tuo välttämättä edes löydä ketään. Minusta oli kamalaa kuulla, kun ei ollut lohduttanut keskenmenon saanutta vaimoa. Sanoi vaan, ettei se hänestä niin ikävää ollut kun oli niin alussa vielä mutta vaimo otti sen raskaasti. 

Ap

Vierailija
84/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, mies odottaa löytävänsä sielunkumppanin, naisen jonka kanssa on kipinää, mielellään itseään 10 cm lyhyemmän, punatukkaisen naisen, "joka uskaltaa näyttää naisellisuutensa". Mies on sanonut, että tykkää jos nainen pukeutuu naisellisiin mekkoihin kesällä, korkkareihin ja pitää koruja. Lisäksi mies kysyi kerran minulta, tykkäänkö enemmän pitää bikineitä vai uimapukua. Hän olisi halunnut nähdä minut kesällä bikineissä. Ja tämä ei ole provo. Mies on pian 36 v. Minusta erityisesti keskenmeno-asia oli kamalaa kuulla, minulle tuli paha olo entisen vaimon puolesta. Mutta jos miehelle sanoo että hänen toiminnassa on vikaa, hän tulee pahalle mielelle, surulliseksi, pari kertaa alkanut jopa itkeä. Ei kestä mitään, vaikka minä olen asiallinen.

Ap

Vierailija
85/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokaisella on mieltymyksensä, yhdellä ehkä selkeämmät kuin toisella, eikä siinä ole mitään väärää. Tietenkin voi olla mahdollista tykästyä ihmiseen myös niiden mieltymysten ulkopuolelta, jopa täysin vastakohtaan. Yleensä nuo eivät ole mitään kiveen kirjoitettuja. Suhteeseen ei koskaan pidä ryhtyä, jos kokee ettei toinen ole hyvä ja riittävä sellaisena kuin on. Eikä sellaisessa suhteessa kenenkään tarvitse olla, jossa ei tule täydellisesti hyväksytyksi.

Näiden tietojen pohjalta vähän vaikea ottaa kantaa tuohon miehen toimintaan edellisen suhteen kanssa. Kai hänellä jokin syy on, miksi on toiminut kuten on toiminut. Kuulostaa kyllä vähän arveluttavalta."

Edellisen suhteen oli lopettanut siksi, että "ei ollut ollut enää onnellinen", lisäksi seksiä oli ollut liian vähän edellisen vaimon kanssa. Näin miehen kertomana.

Ap

Vierailija
86/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde tapailuihin tai seksiin. Ota seuraavaksi mies joka on aidosti kiinnostunut ja ei exiä kuvioissa. Ellet viihdy sinkkuna paremmin.

Vierailija
87/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde tapailuihin tai seksiin. Ota seuraavaksi mies joka on aidosti kiinnostunut ja ei exiä kuvioissa. Ellet viihdy sinkkuna paremmin.

Mistähän sitten varmuudella tunnistaa, että mies on aidosti kiinnostunut?

Vierailija
88/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään...tekoihin ei voi luottaa, sanoihin ei voi luottaa. Voivat tehdä ja sanoa mitä tahansa ja oikeasti miettiä jotain ihan muuta.

Vierailija
89/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eksä teki samaa mutta vielä törkeämmin. Esitteli perheelleen, ystävilleen, puhui yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista jne. Kunnes alkoi hetken päästä roikottamaan epätietoisuudessa, oli epävarma jatkosta ja tunteistaan.

Miksi pitää valehdella ja antaa ymmärtää jotain ihan muuta? Jos minä esittelen läheisilleni, niin kyllä minä silloin olen sitoutunut suhteeseen ja ajattelen, että tämä kestää pidempään kuin pari kuukautta. En todellakaan esittele, jos olen epävarma omista tunteistani ja suhteen jatkosta enkä puhu silloin mistään tulevaisuudesta, etenkään lapsista.

Mikä helvetti miehiä vaivaa? Mulle ois ollu parempi, jos koko suhdetta ei olisi ollutkaan. Ois ollu ihan ok lopettaa tapailu, kerta on epävarmuutta ja epätasapainoisuutta tunteiden suhteen. Miksi pitää pelata ja leikkiä toisten tunteilla?

Siis mitä? Mies tajusi ihastuksen laannuttua ettei rakasta sinua ja jätti. Olisiko pitänyt silti jatkaa suhdetta? Oli selvästi tosissaan suhteesi kuitenkin alun alkaen. 

Ei tuollainen ole tosissaan olemista. Ei oikeat tunteet laannu muutamassa kuukaudessa, seurustelusuhdetta ei kannata aloittaa, ellei selkeitä ja pysyviä tunteita ole. Tapailu on sitä katsellaan-osiota varten, seurustelusuhteessa pitäisi olla valmis sitoutumaan suhteeseen pidemmäksi ajaksi, ei säätämään ja pelaamaan. Mulla ei ainakaan tunteet ailahtele enää päälle kolmekymppisenä tuolla tavalla, että ensin ollaan muka todella ihastuneita ja yht äkkiä hups, tunteet kuolee. Tuollainen tunteiden ailahtelevaisuus kuuluu teineille ja teinisuhteisiin, ei aikuisten parisuhteisiin.

Jos tiedät olevasi tuon kaltainen tunteiltasi epävakaa ja ailahtelevainen ihminen, niin ÄLÄ aloita parisuhdetta ennen kuin olet täysin varma siitä, että tunteesi kestävät pari kuukautta pidempään! Rikot vain muita ihmisiä omalla epävakaudellasi ja aiheutat hallaa niille, jotka kykenevät aikuiseen parisuhteeseen. Parisuhde on aina kykyä sitoutua ja halukkuutta sitoutua. Pidemmäksi aikaa kuin kuukaudeksi. Jos ei siihen kykene, ei aloita parisuhteita eikä jauha paskaa yhteisestä tulevaisuudesta, ei anna ymmärtää ja johdata toista harhaan.

Eli sinä rakastut pysyvästi ja lopuksi elämääsi heti tapaamispäivästä lähtien? Tuolle on todennäköisesti olemassa jokin diagnoosikin. 

Osaatko sinä lukea? Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että rakastun ensi tapaamisella? Mitä sinä sönkötät?

Sitä tutustumista ja tsekkailua varten on tapailuvaihe. Ja kyllä, siinä vaiheessa kun tiedän, että haluan siirtyä seurusteluvaiheeseen, niin tiedän, että tunteeni ovat kehittymässä sellaiselle vakaalle asteelle, että ne ei katoa muutamassa kuukaudessa.

Sitä vartenhan sitä tapaillaan, että tutustutaan ja katsotaan. Ja kun siirrytään seurusteluvaiheeseen, niin se on jotain enemmän ja normaalit ihmiset odottavat ja olettavat, että seurustelusuhteessa tunteet ovat pysyvämpiä ja kestävät pidempään, kuin sen kuukauden kaksi. Jos tietää, että omat tunteet ailahtelee, niin silloin ei siirrytä seurusteluun, ei esitellä vanhemmille eikä herran jumala puhuta perheen perustamisesta ja lapsista. Se on nimenomaan sitä sekoilua, pelailua ja toisen tunteilla leikkimistä ja kielii epävakaasta, kiintymyssuhdehäiriöisestä ihmisestä. Normaali tunne-elämän omaava, parisuhteeseen kykenevä ei toimi noin.

Te sekoilijat voitte sekoilla ihan keskenään ja jättää meidät normaalimmat rauhaan.

Koira - kalikka - älähti. MOT. 

Vierailija
90/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipatjana pitänyt, miehet on tuollaisia, siis suurin osa ei kaikki kuitenkaan, antavat olettaa et tää on vakavaa mut kiusaavat vaan

Vierailija
91/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään...tekoihin ei voi luottaa, sanoihin ei voi luottaa. Voivat tehdä ja sanoa mitä tahansa ja oikeasti miettiä jotain ihan muuta.

Sepä se. Parempi tulkita kaikki toisin kuin mies esittää, niin välttyy varmalta pettymykseltä.

Vierailija
92/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää fantasiaansa naisena, eiks niin.

Vierailija
93/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellainen miesvihaketju.

Mutta hei, ajatelkaa että tämä on vastine sanonnalle "antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa"

Ei miehen ole mikään pakko ryhtyä parisuhteeseen vaikka olisi antanut ymmmärtää että se on jossain vaiheessa mahdollista.

Vierailija
94/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies kuuluu varmaan niihin saamattomiin luusereihin, joille on vähän vaikea sanoa suoraan naiselle jos ei kiinnosta. Etteivät nyt vaan missään tapauksessa pahoita naisparan mieltä. Roikottavat tilanteessa kuukausikaupalla vakuutellen kiinnostustaan ja vasta siinä pisteessä, kun oma psyyke ei enää kestä teeskentelyä, saavat kakistettua totuuden ulos.

Kyllä, näitä on ihan oikeasti.

Vierailija
95/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo alle puolen vuoden suhteessa puhutaan lastenhankinnasta, ja pari kuukautta myöhemmin ei haluta olla yhdessäkään, niin kumpikin kertoo melkoisesta kiireestä ja ailahtelevaisuudesta, ei terveestä ja normaalista suhteesta. Ihmiset ei tee lapsia jos ovat tunteneet kuukausia. Harvempi vaihtaa avioliiton lennosta ensimmäiseen ehdokkaaseen, vaan tapailee ihmisiä löytääkseen itselleen sen sopivan.

Tapaillaan, tutustutaan ja harrastetaan sitä seksiä. Jos huomataan ettei kiinnosta niin kerrotaan se. Kuulostaa ihan normaalilta tapailulta ja tutustumiselta, ei miltään roikottamiselta. Se että jälkeenpäin katkerana haukutaan toinen netissä, ei taas kuulosta niinkään hyvältä. Olisiko kuitenkin niin että ap on tässä se ailahteleva?

Vierailija
96/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen kokemus. Koko kesä oltiin yhdessä, minä rakastuin melkein heti mutta mies puhui siitä ettei ole varma haluaako mitään vakavampaa kun  avioero niin tuore juttu (olivat eronneet puoli vuotta ennen tapaamistamme). Syksyllä sitten oli miehen 40v syntymäpäivät ja vein sinne tekemäni kakun sekä ilmapallon, mies oli jotenkin kiusaantunut ja  todella poissaoleva , emme edes harrastaneet seksiä mutta mies väitti silti kaiken olevan ok. Ja samana iltana tuli  sitten viesti "en ole vielä valmis parisuhteeseen, sori",

Vierailija
97/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mies kuuluu varmaan niihin saamattomiin luusereihin, joille on vähän vaikea sanoa suoraan naiselle jos ei kiinnosta. Etteivät nyt vaan missään tapauksessa pahoita naisparan mieltä. Roikottavat tilanteessa kuukausikaupalla vakuutellen kiinnostustaan ja vasta siinä pisteessä, kun oma psyyke ei enää kestä teeskentelyä, saavat kakistettua totuuden ulos.

Kyllä, näitä on ihan oikeasti.

Tai eivät sittenkään kakista ulos vaan vain katoavat yhteydestä. Näitäkin on oikeasti, mut ghostattiin kerran puolen vuoden tapailun päätteeksi.

En voi tajuta, miten voi olla niin vaikeaa sanoa suoraan. Itse alan puhua jo orastavastakin epävarmuudesta, koska mielestäni on reilua että tapailukumppani on ajan tasalla siinä missä mennään.

Vierailija
98/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen kokemus. Koko kesä oltiin yhdessä, minä rakastuin melkein heti mutta mies puhui siitä ettei ole varma haluaako mitään vakavampaa kun  avioero niin tuore juttu (olivat eronneet puoli vuotta ennen tapaamistamme). Syksyllä sitten oli miehen 40v syntymäpäivät ja vein sinne tekemäni kakun sekä ilmapallon, mies oli jotenkin kiusaantunut ja  todella poissaoleva , emme edes harrastaneet seksiä mutta mies väitti silti kaiken olevan ok. Ja samana iltana tuli  sitten viesti "en ole vielä valmis parisuhteeseen, sori",

Toisinsanoen mies halusi panosuhteen. mutta sai riesakseen kahjon akan joka ilmestyy sydänilmapallojen  kanssa. Siinä kakussakin varmaan luki !i love you".

Vierailija
99/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo alle puolen vuoden suhteessa puhutaan lastenhankinnasta, ja pari kuukautta myöhemmin ei haluta olla yhdessäkään, niin kumpikin kertoo melkoisesta kiireestä ja ailahtelevaisuudesta, ei terveestä ja normaalista suhteesta. Ihmiset ei tee lapsia jos ovat tunteneet kuukausia. Harvempi vaihtaa avioliiton lennosta ensimmäiseen ehdokkaaseen, vaan tapailee ihmisiä löytääkseen itselleen sen sopivan.

Tapaillaan, tutustutaan ja harrastetaan sitä seksiä. Jos huomataan ettei kiinnosta niin kerrotaan se. Kuulostaa ihan normaalilta tapailulta ja tutustumiselta, ei miltään roikottamiselta. Se että jälkeenpäin katkerana haukutaan toinen netissä, ei taas kuulosta niinkään hyvältä. Olisiko kuitenkin niin että ap on tässä se ailahteleva?

Itse roikottaja siellä?

Vierailija
100/114 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse roikottaja siellä?

Hah, olen nainen, turha sitä miesvihaa on katkeruuttaan minuun kohdistaa ap. Kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät mitä kirjoitin. Jos hyppää suinpäin suhteeseen, niin yleensä se loppuu yhtä nopeasti. Tuuliviirit, you know. Missä kohtaa normaalista tapailusta ja erosta on tullut roikottamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän