Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piti löysässä hirressä, nyt sanoi ettei halua seurustelua

Vierailija
25.03.2020 |

Olen tapaillut erään miehen kanssa syyskuusta lähtien. Miehellä oli tätä ennen ollut avioliitto, jossa oli tullut ero kesällä, miehen halusta. Nyt mies ilmoitti, että minun kanssa parisuhdetta ei tule syntymään. Mies on itse halunnut tapailla, ja meillä on ollut seksiä usein. Mies on 35 v, ei lapsia. Mies haluaa silti lapsia. Mikä nykyajan miehillä on, luulevat olevansa kenen tahansa naisen unelma? Tämäkin mies on huono kommunikoimaan parisuhteessa, lyhyt ja isomahainen, ja ei mitenkään komeakaan. Luulee vielä saavansa perheen ja lapsia, vaikka edellisetkin suhteet on käsittelemättä. Entisen vaimonkin kanssa on vielä yhteydessä ja entinen vaimo on vihainen. Mies viestittelee entisen vaimon kanssa melkein joka viikko, lisäksi heillä on 2 koiraa yhteisiä, jotka seilaavat välillä miehen ja välillä entisen vaimon luona.

Mies ilmoitti tosiaan eilen, pidettyään minua löysässä hirressä yli puoli vuotta, että minun kanssa ei synny parisuhdetta.

Nainen, 29 v

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa ihan hiton porvoolaiselta.

Että ihan itkua nieleskeli... 😂😂

Vierailija
22/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa, että tuskin tulee käsittelemään edelliset suhteensa mitenkään saati ottamaan opikseen. Seksiä pitäisi saada, mutta vain yksipuolisesti hänen ehdoillaan.

Tästä syystä moni tervehenkinen, fiksu ja kaunis nainen on mieluummin yksin kuin tuollaisen sieluttoman ja persoonattoman seksirobotin kanssa. Ja jos robottimies kelpaisi, sellaisen voisi aivan hyvin ottaa sokkona.

Tarkoitatko, että miehen olisi alle puolen vuoden tuntemisella pitänyt jo pystyä tietämään, että haluaa ap:n puolisokseen ja lastensa äidiksi? Vai mitä ihmettä hän nyt oikein teki väärin?

No itse mieshän oli tammikuussa halunut lapsia apn kanssa tehdä ja pari kuukautta myöhemmin ei halua edes seurustella. Tuollaisissa on ihan turha roikkua. Hastalavista vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kaiken muun lisäksi haukkua narsistiksi.

Muuten ihan hyvin haukuttu miestä.

ehkä peilissä se vika kuitenkin

Vierailija
24/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia kommentteja nämä ”mitä sitten näit miehessä, kun nyt puhut hänestä noin rumasti?”

Oletteko koskaan kuullut sanontaa ”rakkaus on sokea”? Ihastuneena AP ei ole välttämättä välittänyt miehen lyhyydestä, isomahaisuudesta, kehnoista kommunikointitaidoista, mistä ikinä – mutta nyt kun mies osoitti *luonteensa* vastenmielisyyden, on AP herännyt ”transsistaan” ja näkee miehen (myös ulkoisesti) sellaisena kuin tämä oikeasti on.

Veikkaan ma.

Vierailija
25/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itkettäähän se mahdollisuus, että hyvä seksinlähde lähtee lätkimään. Kauhean vaivalloista, jurottaja haluaisi vain huolettomasti *anna menemään ja ehkä samalla haalia lisää seksikumppaneita.

Vaihtopenkin olisi hyvä olla täynnä, ettei peli keskeydy.

Vierailija
26/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa, että tuskin tulee käsittelemään edelliset suhteensa mitenkään saati ottamaan opikseen. Seksiä pitäisi saada, mutta vain yksipuolisesti hänen ehdoillaan.

Tästä syystä moni tervehenkinen, fiksu ja kaunis nainen on mieluummin yksin kuin tuollaisen sieluttoman ja persoonattoman seksirobotin kanssa. Ja jos robottimies kelpaisi, sellaisen voisi aivan hyvin ottaa sokkona.

Miksi ulkoistat tässä itsesi? SINÄ olet mahdollistanut hänelle seksiä vaikka samalla syytät että asiat tapahtuu hänen ehdoillaan. No miksi? Koska SINÄ mahdollistat sen. Tervehenkinen ja fiksu nainen pitää omista arvoistaan ja henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnistaan huolta, ei jää muiden tallottavaksi ja määräiltäväksi eikä alistu toisten huonoon käytökseen. 

Sinä haluat tämän miehen silti, joten silloin hyväksyt hänen luonteensa, joka on sanomasi mukaan sieluton ja persoonaton. Neuvoa ja ohjeistaa toisia ihmisiä voi mutta muutos lähtee ihmisestä itsestään.

Kuten täällä joku jo sanoikin niin "ota tai jätä". 

Kuulostaa siltä, että pelkäät sinkkuutta, olet epävarma itsestäsi ja omissa nahoissasi olemista. 

Kun tämän asian hyväksyy, muuttaa omaa käytöstään, alkaa arvostamaan itseään niin kohdallesi osuu tervettä rakkautta, koska olet jo valinnoissasi kriittisempi etkä lähde kuvailemasi miesten matkaan.

Vierailija
27/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eksä teki samaa mutta vielä törkeämmin. Esitteli perheelleen, ystävilleen, puhui yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista jne. Kunnes alkoi hetken päästä roikottamaan epätietoisuudessa, oli epävarma jatkosta ja tunteistaan.

Miksi pitää valehdella ja antaa ymmärtää jotain ihan muuta? Jos minä esittelen läheisilleni, niin kyllä minä silloin olen sitoutunut suhteeseen ja ajattelen, että tämä kestää pidempään kuin pari kuukautta. En todellakaan esittele, jos olen epävarma omista tunteistani ja suhteen jatkosta enkä puhu silloin mistään tulevaisuudesta, etenkään lapsista.

Mikä helvetti miehiä vaivaa? Mulle ois ollu parempi, jos koko suhdetta ei olisi ollutkaan. Ois ollu ihan ok lopettaa tapailu, kerta on epävarmuutta ja epätasapainoisuutta tunteiden suhteen. Miksi pitää pelata ja leikkiä toisten tunteilla?

Siis mitä? Mies tajusi ihastuksen laannuttua ettei rakasta sinua ja jätti. Olisiko pitänyt silti jatkaa suhdetta? Oli selvästi tosissaan suhteesi kuitenkin alun alkaen. 

Ei tuollainen ole tosissaan olemista. Ei oikeat tunteet laannu muutamassa kuukaudessa, seurustelusuhdetta ei kannata aloittaa, ellei selkeitä ja pysyviä tunteita ole. Tapailu on sitä katsellaan-osiota varten, seurustelusuhteessa pitäisi olla valmis sitoutumaan suhteeseen pidemmäksi ajaksi, ei säätämään ja pelaamaan. Mulla ei ainakaan tunteet ailahtele enää päälle kolmekymppisenä tuolla tavalla, että ensin ollaan muka todella ihastuneita ja yht äkkiä hups, tunteet kuolee. Tuollainen tunteiden ailahtelevaisuus kuuluu teineille ja teinisuhteisiin, ei aikuisten parisuhteisiin.

Jos tiedät olevasi tuon kaltainen tunteiltasi epävakaa ja ailahtelevainen ihminen, niin ÄLÄ aloita parisuhdetta ennen kuin olet täysin varma siitä, että tunteesi kestävät pari kuukautta pidempään! Rikot vain muita ihmisiä omalla epävakaudellasi ja aiheutat hallaa niille, jotka kykenevät aikuiseen parisuhteeseen. Parisuhde on aina kykyä sitoutua ja halukkuutta sitoutua. Pidemmäksi aikaa kuin kuukaudeksi. Jos ei siihen kykene, ei aloita parisuhteita eikä jauha paskaa yhteisestä tulevaisuudesta, ei anna ymmärtää ja johdata toista harhaan.

Vierailija
28/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa niitä lantionpohjalihaksia.

Vierailija
29/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eksä teki samaa mutta vielä törkeämmin. Esitteli perheelleen, ystävilleen, puhui yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista jne. Kunnes alkoi hetken päästä roikottamaan epätietoisuudessa, oli epävarma jatkosta ja tunteistaan.

Miksi pitää valehdella ja antaa ymmärtää jotain ihan muuta? Jos minä esittelen läheisilleni, niin kyllä minä silloin olen sitoutunut suhteeseen ja ajattelen, että tämä kestää pidempään kuin pari kuukautta. En todellakaan esittele, jos olen epävarma omista tunteistani ja suhteen jatkosta enkä puhu silloin mistään tulevaisuudesta, etenkään lapsista.

Mikä helvetti miehiä vaivaa? Mulle ois ollu parempi, jos koko suhdetta ei olisi ollutkaan. Ois ollu ihan ok lopettaa tapailu, kerta on epävarmuutta ja epätasapainoisuutta tunteiden suhteen. Miksi pitää pelata ja leikkiä toisten tunteilla?

Siis mitä? Mies tajusi ihastuksen laannuttua ettei rakasta sinua ja jätti. Olisiko pitänyt silti jatkaa suhdetta? Oli selvästi tosissaan suhteesi kuitenkin alun alkaen. 

Ei tuollainen ole tosissaan olemista. Ei oikeat tunteet laannu muutamassa kuukaudessa, seurustelusuhdetta ei kannata aloittaa, ellei selkeitä ja pysyviä tunteita ole. Tapailu on sitä katsellaan-osiota varten, seurustelusuhteessa pitäisi olla valmis sitoutumaan suhteeseen pidemmäksi ajaksi, ei säätämään ja pelaamaan. Mulla ei ainakaan tunteet ailahtele enää päälle kolmekymppisenä tuolla tavalla, että ensin ollaan muka todella ihastuneita ja yht äkkiä hups, tunteet kuolee. Tuollainen tunteiden ailahtelevaisuus kuuluu teineille ja teinisuhteisiin, ei aikuisten parisuhteisiin.

Jos tiedät olevasi tuon kaltainen tunteiltasi epävakaa ja ailahtelevainen ihminen, niin ÄLÄ aloita parisuhdetta ennen kuin olet täysin varma siitä, että tunteesi kestävät pari kuukautta pidempään! Rikot vain muita ihmisiä omalla epävakaudellasi ja aiheutat hallaa niille, jotka kykenevät aikuiseen parisuhteeseen. Parisuhde on aina kykyä sitoutua ja halukkuutta sitoutua. Pidemmäksi aikaa kuin kuukaudeksi. Jos ei siihen kykene, ei aloita parisuhteita eikä jauha paskaa yhteisestä tulevaisuudesta, ei anna ymmärtää ja johdata toista harhaan.

Eli sinä rakastut pysyvästi ja lopuksi elämääsi heti tapaamispäivästä lähtien? Tuolle on todennäköisesti olemassa jokin diagnoosikin. 

Vierailija
30/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit miestä seksuaalisesti hyväksi tietyn aikaa ja sitten mies tajusi sen ja jätti sinut.

Vierailija
31/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Minä olin vähän yli viisikymppinen nykyisen puolisoni tavatessani, hän lähes kuusikymppinen. Meistä kumpikaan ei olisi sitoutunut loppuelämäkseen muutaman kuukauden tuntemisella.

Vierailija
32/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Laihduttaminen kannattaa myös.

Vierailija
33/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitit siis laastarisuhteen juuri eronneen miehen kanssa? 

Lopputulos oli jo ennalta arvattavissa. Sinä jos joku, olet pitänyt itse itseäsi löysässä hirressä.

Aika moni on jonkun exän jäljiltä. Sitä ylitsevuotavaa empatiaa ei useimmiten odoteta kuin siltä toiselta.

Ei apta voi syyttää siitä että on halunnut löytää kumppanin.

Tämä mies vain ei ole se oikea. Seksin takia roikottaa vain.

Vierailija
34/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai ainakin paljon seksiä, jota kovasti mainostit 😁. Muuta hyvää miehessä ei tainnut olla. Luulis olevan helppo unohtaa.

Vierailija
35/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit miehen penistä hyväksi ja jäit siihen jotenkin koukkuun. Mies tajusi että haluat vain seksiä ja pisti välit poikki.

Miksi et vain etsi uutta penistä vanhan tilalle?

Vierailija
36/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko tämän keskustelun ideaa. Ap valittaa miehestä, joka/jota tapaili puoli vuotta ja harrasti seksiä, mutta sitten mies totesi, että ei onnistu ja pisti poikki. Eikö tuo nyt ole ihan normaalia ja kaikin puolin melko suoraviivaista ja -selkäistä toimintaa? Sitten täällä on kaikenlaista huutelijaa jotka moittivat ap:tä tyhmyydestä ja ties mistä. Mikä heidän rypäriään oikein mahtaa hiertää?

Vierailija
37/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsit moisesta kuvituksesta eroon, kun oli vielä lyhyt, isomahainen ja vähemmän komeakin. Miten pitkään mies onnistui salaamaan nämä vastenmieliset ominaisuudet ja miten hän onnistui salaamaan he sinulta ( oliko piilokorot, korsetti ja naamari?)? Ettei vaan olisi kammannut hiuksiaankin kaljun yli, etkä huomannut mitään?

Kyl sul on oikeus pitkään, hoikkaan ja tuuheahiuksiseen komistuksen.

Vierailija
38/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Laihduttaminen kannattaa myös.

Sit ei tarvikaan enää katella isomahaisia äijiä.

Vierailija
39/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jumalan lahja kaikille miehille ap ITSE KUVITTELEE OLEVANSA? 

Mies tässä väisti luodin. 

Vierailija
40/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itse vaan arvostan kommunikaatiota suhteessa. Miehellä ei ollut kommunikaatiotaidot kunnossa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi